Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Engeland en Schotland
Aan wat voor percentage zou ik moeten denken? Ik weet niet wat gangbaar is.
Ik hoorde ergens dat Ajax 5% had bedongen bij doorverkoop. Daar komt dan nog het % bij omdat hij bij Ajax heeft gespeeld voor zijn 23ste, maar dat is niet heel veel.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Ja las het net ook ja. Zal dus zo'n 4 a 5 miljoen worden.
Komt Illaramendi niet van Sociedad?gaizka schreef:Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:
- Martinez voor € 40 miljoen naar Bayeren
- Illarramendi voor € 32 miljoen naar Madrid
- Herrera voor € 37 miljoen naar Man Utd
Dat is gewoon € 110 miljoen aan transferinkomsten in 3 jaar tijd!
IK GELOOF!!!!!!
-
Ja, http://nl.wikipedia.org/wiki/Asier_IllarramendiRishi schreef:Komt Illaramendi niet van Sociedad?gaizka schreef:Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:
- Martinez voor € 40 miljoen naar Bayeren
- Illarramendi voor € 32 miljoen naar Madrid
- Herrera voor € 37 miljoen naar Man Utd
Dat is gewoon € 110 miljoen aan transferinkomsten in 3 jaar tijd!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Alexis Sanchez voor € 38 miljoen naar Arsenal, goede aankoop! Als dit seizoen iedereen fit blijft kunnen ze zeker weer meestrijden om de titel!
- InnerHarbour
De relevantie van die kassa begrijp ik niet. We kunnen niets met dat geld.InnerHarbour schreef:Met Sanchez naar Arsenal Suarez naar Barcelona en kassa voor Ajax.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ja hoor, daar kopen we jeugdspelers voor in Scandinavië en het Oostblok en noemen die eigen kweek. 

YNWA
Het geld daarvoor staat al jaren op de bank.InnerHarbour schreef:Ja hoor, daar kopen we jeugdspelers voor in Scandinavië en het Oostblok en noemen die eigen kweek.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
En dat komt daar niet vanzelf slimpie, dat moet je blijven aanvullen pffffffffffff gelukkig heb je meer verstand van kunst. 

YNWA
Het plus saldo is dermate dat je nogal wat jaar vooruit kunt, kwa aankoop jeugdspelers. :-)InnerHarbour schreef:En dat komt daar niet vanzelf slimpie, dat moet je blijven aanvullen pffffffffffff gelukkig heb je meer verstand van kunst.
- InnerHarbour
Debuchy halen ze ook. Nog een topper.gaizka schreef:Alexis Sanchez voor € 38 miljoen naar Arsenal, goede aankoop! Als dit seizoen iedereen fit blijft kunnen ze zeker weer meestrijden om de titel!
Suarez definitief verkocht dus. Mooi voor Ajax. Van Liverpool begrijp ik het niet helemaal, waarom laten ze hem gaan? Hun enige kans op een prijs.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld ... lona.dhtml
Lekker voor Ajax!
Doe er wat mee. Ajax kán nog niet klaar zijn voor komend seizoen. Doorselecteren.
Lekker voor Ajax!

Doe er wat mee. Ajax kán nog niet klaar zijn voor komend seizoen. Doorselecteren.
- InnerHarbour
Zonde dat hij gaat, bij Liverpool was hij echt de man werd geadoreerd door de fans, bij Barcelona, Messi, Neymar, Iniesta, zit Xavi er nog, daar wordt hij een van de vele waar de bal een stuk minder naartoe zal gaan. Heb ik het nog niet eens over het feit dat ik hem niet tussen die zaalvoetballers vind passen.
Nee bij Liverpool was hij op zijn plaats, bij Barcelona een stuk minder.
Nee bij Liverpool was hij op zijn plaats, bij Barcelona een stuk minder.
YNWA
Als Suarez niet in de fout was gegaan tijdens het WK had ik me kunnen voorstellen dat ze hem wilde houden, nu is dit natuurlijk een prachtige oplossing. Met 96 miljoen kun je 3 a 4 echte versterkingen halen!Alexander schreef:Suarez definitief verkocht dus. Mooi voor Ajax. Van Liverpool begrijp ik het niet helemaal, waarom laten ze hem gaan? Hun enige kans op een prijs.
Dat Liverpool gaat me klappen krijgen komend seizoen. Lallana, Lambert: nee, daar kom je er wel mee.
Dat is Downing, Carroll all over. Die lui leren het nooit.

Inderdaad. Ze willen ook die Origi kopen. Leuk talent maar ook dat wordt nu niks.
Die gaan 4 spelers a 20 miljoen kopen die maar 5-8 miljoen waard zijn.
Die gaan 4 spelers a 20 miljoen kopen die maar 5-8 miljoen waard zijn.
IK GELOOF!!!!!!
-
Hij flikt het toch maar weer. Bij Ajax niet meer welkom vanwege die actie, nu weer bij Liverpool.... Zijn situatie in Engeland leek me redelijk onhoudbaar. Z'n straf heeft ie gehad, maar daarna wordt ie natuurlijk het mikpunt bij fans en media.gaizka schreef:Als Suarez niet in de fout was gegaan tijdens het WK had ik me kunnen voorstellen dat ze hem wilde houden, nu is dit natuurlijk een prachtige oplossing. Met 96 miljoen kun je 3 a 4 echte versterkingen halen!Alexander schreef:Suarez definitief verkocht dus. Mooi voor Ajax. Van Liverpool begrijp ik het niet helemaal, waarom laten ze hem gaan? Hun enige kans op een prijs.
Whitey on the moon.
lallana is goed hoor... daar gaan ze zeker plezier van krijgen.. Origi niet echt, niet veel vertrouwen in.
-
- AT Toto winner 15/16
United gaat 940 miljoen euro ontvangen omdat ze 10 jaar in de kleding van Adidas gaan spelen. Ter vergelijking, Real ontvangt 40 miljoen per jaar en Chelsea 37.5 miljoen. Bron nos tt.
Ik las het ja, echt een onwaarschijnlijk hoog bedrag.