Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Ik las gisteren ergens dat volgens Italiaanse media Emanuelson door Ajax is gepolst voor een terugkeer. Hij mag transfervrij vertrekken bij Milan.
-
Las op AS dat Ajax naast de linksback van Fluminense onder 20 grijpt (was voor 50% al jaren van Chelsea, begreep ik uit dat bericht) Hij gaat naar Polen.Ik las gisteren ergens dat volgens Italiaanse media Emanuelson door Ajax is gepolst voor een terugkeer. Hij mag transfervrij vertrekken bij Milan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zou ik ook doen als ik hem was.
Sommige spelers zijn domweg niet te koop. Die blijven binnen een netwerk. (Zie Van Ginkel.)

Sommige spelers zijn domweg niet te koop. Die blijven binnen een netwerk. (Zie Van Ginkel.)
Van Ginkel zie ik nog wel een keer komen op huur of koop basis
-
Re: Niklas Moisander
Iemand weet iets over deze controleur? Bericht is van AS. Hij is negentien en heet Obeng Regan (of is het een idee van zijn zaakwaarnemer?)
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ajax-.html
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ajax-.html
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik heb zijn naam in ieder geval nog niet voorbij zien komen in berichten over de voorbereiding. Als iemand op proef is neem ik aan dat hij ook gaat spelen. Zaterdag is er weer een oefenwedstrijd. Als hij echt op proef is komt hij dan misschien in actie?
Nil volentibus arduum
Misschien draait hij bij Jong Ajax mee?
-
Niet in die oefenwedstrijd, afgelopen week.Yopi schreef:Misschien draait hij bij Jong Ajax mee?
Voor wat het waar is, via AN:
Peruviaanse media: 'Irven Árvila tekent eind juli bij Ajax'
5 juli 2014 gambeta.pe
Verschillende Peruviaanse media (1, 2, 3) zal Irven Árvila aan het eind van deze maand naar Ajax komen.
Er gaan al langer geruchten dat Árvila naar Ajax zal komen. Afgelopen woensdag kwam bijvoorbeeld al het bericht dat Ajax een deal overeen gekomen zou zijn, een bericht dat later door Nederlandse media (1, 2) weer werd ontkracht. Vandaag ziet een Peruviaanse krant echter bevestiging in hun berichtgeving doordat een ploeggenoot Ávila via twitter hem veel succes wenst met zijn "nieuwe project".
Irven Ávila is een 24-jarige Peruviaanse spits van Sporting Cristal die in 207 wedstrijden op het hoogste niveau in Peru 90 doelpunten heeft gemaakt. Hij is 168cm groot en lijkt ook regelmatig van de flanken te komen. Het is een rechtsbenige speler met aardig wat snelheid.Eén Peruviaanse krant meldt dat de eerste contacten tussen Ajax en Sporting Cristal via Huawei zijn gelegd. De transfersom zou 1 miljoen dollar bedragen, waarbij Sporting Cristal een doorverkooppercentage van 15% bedongen zou hebben; elders wordt gesproken over een doorverkooppercentage van 20%. Ajax zou Rayo Vallecano en Sporting Braga afgetroefd hebben. Vooral in Spaanse media werd Rayo Vallecano ook gelinkt aan Ávila, die club zou hem willen huren met een optie tot koop. Opvallend genoeg is Huawei ook een sponsor bij Rayo Vallecano.
Nil volentibus arduum
Via Huawei?
Geloof er geen pest van.

Geloof er geen pest van.
-
Daar is deze topic ook voor: onbetrouwbaar nieuws. Op 01-09-2014 weten we met welk elftal Ajax de competitie ingaat.Yopi schreef:Via Huawei?![]()
Geloof er geen pest van.
Ik plaats deze voorlopig toch maar even in dit topic:
Waarom nog een spits halen als er al twee nieuwe zijn gehaald? Die jongens mogen het nu toch gewoon gaan uitvechten?AD: De Boer bevestigt dat Luuk de Jong een optie is bij vertrek Sigthorsson
5 juli 2014 - AD.nl
Het Algemeen Dagblad meldt dat Frank de Boer vanmiddag tegenover de krant heeft bevestigd dat Luuk de Jong op het lijstje van kandidaten staat in het geval Kolbeinn Sigthorsson de club gaat verlaten. In dat geval zou Ajax er nog een aanvaller bij willen. 'Als Kolbeinn vertrekt, dan halen we een derde spits', gaf de Ajax coach aan.
Luuk de Jong is momenteel in gesprek met PSV over een mogelijke transfer. Vraag en aanbod van de clubs ligt echter nog ver uiteen.
Bron: AN
Nil volentibus arduum
Het AD is niet betrouwbaar.
Het staat toch ook in dit topic?
Ik kan het me niet voorstellen dat Ajax dan nog een spits zou halen. Want dan zitten er minimaal twee van de nieuwe spitsen gewoon op de bank. Dat lijkt me wat overdreven.
Ik kan het me niet voorstellen dat Ajax dan nog een spits zou halen. Want dan zitten er minimaal twee van de nieuwe spitsen gewoon op de bank. Dat lijkt me wat overdreven.
Nil volentibus arduum
-
Tenzij Zivkovic naar Jong Ajax gaat(?) en die Pool linksbuiten wordt, dat kan zo maar, want Bojan moest het ook van de zijkant proberen, die IJslander soms ook, Fischer, hetzelfde verhaal.Marillion schreef:Het staat toch ook in dit topic?
Dan zou Zivkovic van Groningen naar Jong Ajax gaan. Ik hoop dat ze wat meer vertrouwen in zijn capaciteiten hebben.
Nil volentibus arduum
-
Ik hoop het ook, maar spelers als Hoesen, Meleg, Sana en Andersen kregen ook eerst een jaar om aan Ajax te wennen.Marillion schreef:Dan zou Zivkovic van Groningen naar Jong Ajax gaan. Ik hoop dat ze wat meer vertrouwen in zijn capaciteiten hebben.
- InnerHarbour
Hebben ze die Poolse jongen wat meer ervaring niet juist daarom gehaald? Een jaar huren met koopoptie voor het geval hij een sensatie wordt. Zikovic is 17 jaar die kan toch nog wel rijpen en wennen.Marillion schreef:Dan zou Zivkovic van Groningen naar Jong Ajax gaan. Ik hoop dat ze wat meer vertrouwen in zijn capaciteiten hebben.
YNWA
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En zijn daarna allesbehalve basisspelers geworden. Sana startte overigens fantastisch in Ajax 1, maar dat was gelijk het beste wat we van hem gezien hebben.Demosthenes schreef:Ik hoop het ook, maar spelers als Hoesen, Meleg, Sana en Andersen kregen ook eerst een jaar om aan Ajax te wennen.Marillion schreef:Dan zou Zivkovic van Groningen naar Jong Ajax gaan. Ik hoop dat ze wat meer vertrouwen in zijn capaciteiten hebben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En zijn daarna allesbehalve basisspelers geworden. Sana startte overigens fantastisch in Ajax 1, maar dat was gelijk het beste wat we van hem gezien hebben.Demosthenes schreef:Ik hoop het ook, maar spelers als Hoesen, Meleg, Sana en Andersen kregen ook eerst een jaar om aan Ajax te wennen.Marillion schreef:Dan zou Zivkovic van Groningen naar Jong Ajax gaan. Ik hoop dat ze wat meer vertrouwen in zijn capaciteiten hebben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Dat heeft met kwaliteit te maken, er worden veel spelers gekocht, maar het spel wordt niet beter, helaas. Volgend seizoen staat er ineens een attractief Ajax? Ik hoop 't. Eens zal toch het besef doordringen dat voetbal in een hoger tempo gespeeld kan worden, Salzburg zal toch wel iets duidelijk gemaakt hebben bij het TH?En zijn daarna allesbehalve basisspelers geworden.
Ajax schijnt bezig te zijn met Mokotjo en in de deal Lukoki proberen te verkopen...
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... ties-.html
Prima, maar....
Weer een bal afpakker zonder inzicht/diepgang
Waar blijft die creatieve midddenvelder die:
waar zijn de scharen, passes, passeerbewegingen...
lelijk voetbal in een toernooi is 1 ding. Prijs gaat boven alles. (WK)
Maar lelijk voetbal bij me clubbie.... Nog even en je schaamt je om te zeggen dat je voor Ajax bent
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... ties-.html
Prima, maar....
Weer een bal afpakker zonder inzicht/diepgang

- Het spel maakt?
Een man passeert waardoor er ruimte komt?
Een pass vooruit geeft
op de juiste plek tussen de linies staat
de bal wil hebben
waar zijn de scharen, passes, passeerbewegingen...
lelijk voetbal in een toernooi is 1 ding. Prijs gaat boven alles. (WK)
Maar lelijk voetbal bij me clubbie.... Nog even en je schaamt je om te zeggen dat je voor Ajax bent

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Weet jij er een?Mano schreef:
- Het spel maakt?
Een man passeert waardoor er ruimte komt?
Een pass vooruit geeft
op de juiste plek tussen de linies staat
de bal wil hebben
YNWA
Ik ken die jongen nauwelijks. Maar als ik een aantal AT'ers mag geloven voldoet hij op een aantal vlakken toch wel aan je lijstje. Allemaal zal lastig zijn. Spelers die alles beheersen spelen waarschijnlijk niet in Zwolle.
Nil volentibus arduum