Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2014 11:52 am

Yopi schreef:He he, eindelijk heeft MVG een speler voor veel geld kunnen verkopen. Eens kijken of hij Ziyech gaat halen.
Valt te bezien. Wanneer De Vrij niet naar Lazio wil...

8 M is trouwens een prima bedrag. Meer dan Ajax voor Alderweireld ving. Ik vind Toby toch wel effe iets verder dan De Vrij.

MvG heeft goed verkocht voor de kakkies. Fer en Wijnaldum voor samen 10 M, op 1-jarige contracten. Da's goed werk. :biggthumpup.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr mei 23, 2014 12:27 pm

Dat kan hij ook wel. Bij Ajax ook al.

Vrij zal willen, anders heeft het geen zin om te onderhandelen. Het werkt meestal averechts als je probeert een speler tot een transfer te dwingen. (Toivonen-Norwich.)

Alderweireld vind ik niet zo bijzonder.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2014 12:49 pm

Yopi schreef: Alderweireld vind ik niet zo bijzonder.
Weinig wendbaar, goed met de kop en een goede trap. Was in NL gewoon met afstand de beste op zijn positie. Zou bij Oranje een basisplaats hebben. Net als bijv. Moisander.

Die jongens zijn een stuk verder dan Vrij, Veltman, Rekik, BMI e.c.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 26, 2014 9:22 am

Feyenoord heeft twee miljoen geboden op Roy Beerens, aldus De Telegraaf. AZ heeft het bod afgeslagen.

Edit: niet goed gelezen. Hertha heeft twee miljoen geboden op Beerens. Feyenoord zou ook geïnteresseerd zijn.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 26, 2014 10:04 am

Als opvolger van Schaken? Kom je niet veel verder mee.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 26, 2014 6:41 pm

Nee, dat is lood om oud ijzer. Beerens speelt al zijn hele loopbaan in de subtop en dat is niet voor niets. Slechter zullen ze er overigens ook niet van worden want Schaken is ook niets bijzonders.

Die deal voor De Vrij zou voor Feyenoord wel een mooie zijn. Is gewoon een fors bedrag voor een speler met zijn staat van dienst. Ik vraag me af of ze hem echt goed hebben gescout of dat ze vooral een "international" kopen.
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » ma mei 26, 2014 6:45 pm

Beerens heeft voor zijn doen een prima seizoen achter de rug, 'stond' er ook in de EL wedstrijden waarin de meeste AZ spelers het lastig hadden. Ik vind hem echter vanaf links een stuk dreigender dan vanaf rechts, voor de rechterflank zou ik hem niet halen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 28, 2014 7:42 pm

Met Marillion eens. F. schiet er niets mee op.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mei 28, 2014 9:07 pm

Ik wordt gillend gek als United daadwerkelijk 37 miljoen aftikt voor Janmaat en Martins Indi.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 28, 2014 9:12 pm

Dat gaat in geen 37 jaar gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ze uberhaupt bij die twee uitkomen. Laat staan voor zo'n bedrag. Maar waar haal je dat gerucht vandaan?
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mei 28, 2014 9:36 pm

Las het op bepaalde fnoord sites zoals fr12.nl en die haalden het uit de daily express.

Baseman

Bericht door Baseman » wo mei 28, 2014 10:29 pm

Roddel van een roddel van een roddel, klopt niets van natuurlijk.

Arthur

Bericht door Arthur » do mei 29, 2014 8:54 am

Van Gaal is wel dol op die spelers. Dat zal de basis van de roddel zijn.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mei 29, 2014 8:57 am

Maar ze zijn bij Oranje niet eens zeker van een plaats en bij United hoeft Van Gaal zich niet te beperken tot de Nederlandse nationaliteit. Ik geloof er niets van.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 29, 2014 11:19 am

Alleen al het bedrag maakt het een onzin bericht...alsof Feyenoord met veel minder geen genoegen zou nemen.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr mei 30, 2014 11:40 am

brigade zuid schreef:Ik wordt gillend gek als United daadwerkelijk 37 miljoen aftikt voor Janmaat en Martins Indi.
Dat is nog niet alles, als je Feyenoorders mag geloven. Ik heb de bedragen bij elkaar opgeteld en schat in dat Feyenoord na het WK de op één na rijkste ploeg ter wereld is. :ajaxsmiley.gif:

Binnenkort zal bekend gemaakt worden dat Pelle naar Barcelona gaat, Barcelona wil anders gaan voetballen. Op mijn vraag of Messi dan naar Feyenoord gaat, werd natuurlijk niet gereageerd.

Janmaat gaat voor € 20 miljoen weg, naar of Juventus of MU. Feyenoord haalt de rechtsback van Barcelona, die kost maar € 5 miljoen.

Clasie wordt het helemaal, die heeft al getekend bij Lazio en bij MU, dat wordt dus twee keer kassa voor Feyenoord. MU speelt op zaterdag, Lazio op zondag, geen probleem voor ons wonderkind van bijna 23.

Martins Indi en Janmaat: er is € 37 miljoen geboden? In de winter was het € 38 miljoen voor De Vrij en Martins Indi.

De Vrij gaat niet naar Lazio, maar naar Dortmund, want die is wel bereid de vraagprijs te betalen.

Boëtius schittert natuurlijk op het WK: MU wordt genoemd.

Vilhena kan ook overal naartoe, maar die blijft liever!

Zit het een beetje mee, dan gaan Boëtius, Martins Indi en Clasie met LvG mee, levert zeker 60 miljoen op.

Ik ken de verhalen, ze komen iedere zomer en iedere winter. Deze spelers zaten toch in een spelerspool?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jun 01, 2014 11:19 am

Baseman schreef:Alleen al het bedrag maakt het een onzin bericht...alsof Feyenoord met veel minder geen genoegen zou nemen.
Dat zal F. wel moeten. Er moet eindelijk worden gecasht.

Je weet het nooit, natuurlijk. Madrid betaalde ooit bijna twintig miljoen voor Drenthe. Waar zou die trouwens uithangen?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 01, 2014 1:22 pm

Yopi schreef:
Baseman schreef:Alleen al het bedrag maakt het een onzin bericht...alsof Feyenoord met veel minder geen genoegen zou nemen.
Dat zal F. wel moeten. Er moet eindelijk worden gecasht.

Je weet het nooit, natuurlijk. Madrid betaalde ooit bijna twintig miljoen voor Drenthe. Waar zou die trouwens uithangen?
Volgens Wikipedia was het vijftien miljoen, ik herinner me veertien miljoen, maar daar ging een deel van naar de investeerders, de financiers van die spelerspool.

Hij speelt nu voor Reading? http://nl.wikipedia.org/wiki/Reading_FC
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jun 24, 2014 9:15 am

Stel dat het Nederlands elftal ver komt op het wk, dan hebben de Feyenoorders wel erg weinig tijd om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen, want de voorronde CL is al op 29/30 juli en nog niet alle spelers zullen dan fit zijn/verkocht zijn enz. Een rommelige voorbereiding, terwijl die eerste voorronde van belang is, dan verliezen kan betekenen weer geen Europees voetbal.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za jun 28, 2014 8:33 am

Twee cash momenten voor Feyenoord op handen. Pelle naar Southampton en BMI naar Porto.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jun 28, 2014 8:59 am

Onvoorstelbaar, met name zo'n Martins Indi. Ik ben altijd weer blij als hij speelt tegen Ajax. Gewoon een zwakke schakel. Zowel bij Feyenoord als Oranje. Hebben ze daar in Portugal nou werkelijk niets beters lopen? Ze hebben het verdedigen daar zo ongeveer uitgevonden.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za jun 28, 2014 10:30 am

Jinne schreef:Twee cash momenten voor Feyenoord op handen. Pelle naar Southampton en BMI naar Porto.
Als vervanger voor Pelle staat Guidetti bovenaan het lijstje, volgens het AD. BMI brengt 8,5 miljoen op, trouwens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jun 28, 2014 11:13 am

Bruto, welteverstaan. Een deel van het geld gaat naar de havenbaronnen achter de talentpool. http://www.fr12.nl/nieuws/26254-feyenoo ... pools.html

Guidetti, interessant. De verwachtingen zullen torenhoog zijn, in tegenstelling tot drie jaar geleden. Feyenoord kwaaltje: het gaat mis zodra er iets verwacht wordt.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jun 28, 2014 11:34 am

Marillion schreef:Onvoorstelbaar, met name zo'n Martins Indi. Ik ben altijd weer blij als hij speelt tegen Ajax. Gewoon een zwakke schakel. Zowel bij Feyenoord als Oranje. Hebben ze daar in Portugal nou werkelijk niets beters lopen?
Het zal zijn naam zijn. :smallgrin.gif:

Snap het ook niet. Misschien zijn Nederlandse spelers hot, en wordt er minder gekeken naar hun kwaliteiten.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 29, 2014 9:13 am

Snap het ook niet. Misschien zijn Nederlandse spelers hot, en wordt er minder gekeken naar hun kwaliteiten.
Snap ook niet wat ze in die spelers zien, maar weet wel dat LvG voor Feyenoord heel veel geld kan opleveren; tegelijkertijd: vier jaar geleden, Nederland in de finale, welke speler maakte een (droom)transfer?

Wat de transfersommen betreft; Feyenoord hoeft de bedragen niet naar buiten te brengen en juist met transfersommen wordt gegoocheld (zie de transfer van Zlatan, waar kronen guldens werden en guldens euro's) Wat Castaignos betreft: uit de naar buiten gesmokkelde (hoewel, gewoon opgenomen) geluiden van een bijeenkomst van de VvF (op Varkenoord) bleek dat de opbrengst voor Castaignos nogal tegenviel (Feyenoord iets meer dan een miljoen), omdat Feyenoord bang was dat als er een arbitragezaak zou volgen, Feyenoord niets zou krijgen, er was iets met zijn contract (weet niet meer wat, langer dan drie jaar?)

Krijgt Feyenoord 8,5 miljoen, dan zullen ze de handen dichtknijpen, Kongolo staat al klaar.

De VvF willen hun geld liever nog niet terug, ze krijgen nu 5% of 5.5% rente!

Plaats reactie