MLB
Moderator: mods
Re: MLB
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dus via de WC doen.Dubbel schreef:51 W's voor Anaheim en nog geen stap dichterbij de eerste plaats. Op Oakland staat momenteel geen maat. Hebben ze ook nog die nieuwe pitcher erbij. Benieuwd waar dat eindigt.
En er zijn nu ook twee plekken.Dubbel schreef:Waarom niet idd. in 2002 bleek de WC achter Oakland de juiste route naar de WS.
Je mist het thuisvoordeel, maar als je sterk bent ben je sterk.
In October nog naar het oosten moeten is sowieso geen pretje omdat het daar zomaar rond het vriespunt kan zijn.
Kans op WS success is miniem dus genieten van de reis en het doel bereiken maar als bonus zien.

Kans op WS success is miniem dus genieten van de reis en het doel bereiken maar als bonus zien.
After three straight comeback wins against the Astros, the Angels sealed a four-game series sweep with a breezy 6-1 victory, winning their 10th straight game at Angel Stadium -- their longest home winning streak since 1996.

- InnerHarbour
Aangezien ik zero kans op de playoffs heb dit jaar en jij er goed voorstaat, mocht je nog ergens versterking kunnen gebruiken, over een trade valt te praten. Wel een realistische ik wil de rest niet naaien.zeux schreef:En, uhm, heb je op je vakantie niet gemist dat ik je met 10-1 verpletterd heb in de fantasy?
YNWA
Ah, thanks, daar ga ik even naar kijken.InnerHarbour schreef:Aangezien ik zero kans op de playoffs heb dit jaar en jij er goed voorstaat, mocht je nog ergens versterking kunnen gebruiken, over een trade valt te praten. Wel een realistische ik wil de rest niet naaien.zeux schreef:En, uhm, heb je op je vakantie niet gemist dat ik je met 10-1 verpletterd heb in de fantasy?
Alsof ik naar de FO van de Angels luister. "Vurnun Wells, 4 jaar 80 miljoen, is dat wat?" "Nee daar kan ik echt niet mee aan komen" "Hmmm en als ik je nou 7% geef ipv 5?" "OK, we have a deal!"InnerHarbour schreef:, over een trade valt te praten. Wel een realistische ik wil de rest niet naaien.
- InnerHarbour

Gaat lekker he dat Oakland, hadden al het beste record van de AL en pakken er nog even wat pitching bij.
YNWA
- InnerHarbour
O's staan in de middenmoot met een attendance van rond de 30,000 ofwel 65% en er zal best iets van oost kust rivaliteit zijn. Ter vgl. Mijn Angels trekt 38,000 gemiddeld en Zeux' Mets 27,000. Dodgers zijn het best bezocht.
Diezelfde Angels nu op voorsprong in de buurt van Dallas...
Trout, Pujols, Hamilton is -al zeg ik het zelf- ook wel een lekkere 234 als ze hun dag hebben.
Oef, ik vergeet Calhoun te noemen en hij mept direct voor straf een Dubbel
Elke batter is nu een run, staat al 10-2 mid 2e inning. Brazilie aan de Red River. Lekker Texas!
Diezelfde Angels nu op voorsprong in de buurt van Dallas...
Trout, Pujols, Hamilton is -al zeg ik het zelf- ook wel een lekkere 234 als ze hun dag hebben.
Oef, ik vergeet Calhoun te noemen en hij mept direct voor straf een Dubbel

Elke batter is nu een run, staat al 10-2 mid 2e inning. Brazilie aan de Red River. Lekker Texas!

- InnerHarbour
Je hebt je grote mond weer helemaal terug he Dubbel je bent twee jaar ondergedoken geweest. 

YNWA
Is ook zo. Als de Angels slecht zijn dan hoef ik het niet te zien. En ze hadden al 100 wedstrijden niet bij Texas gewonnen dus liet ik me even gaan toen die Lewis van ze gisteren helemaal aan tienen werd geslagen. 13 runs in nog geen drie innings. Daar krijgt de mens nou een spreekwoordelijke harde van.InnerHarbour schreef:Je hebt je grote mond weer helemaal terug he Dubbel je bent twee jaar ondergedoken geweest.