Ik hoop het!InnerHarbour schreef:Van Gaal neemt vast liever iemand uit die onwijs sterke Nederlandse competitie mee, vooral als zijn vader zijn assistent is.

Moderator: mods
Ik hoop het!InnerHarbour schreef:Van Gaal neemt vast liever iemand uit die onwijs sterke Nederlandse competitie mee, vooral als zijn vader zijn assistent is.
Die wedstrijd was vooral voor de B keuze...waar Nigel de Jong niet bij hoort, Van Gaal weet heel goed wat hij kan en wat hij aan hem heeft.wimpey schreef:Dat dacht ik van Nigel ook. Maar tegen Frankrijk mocht het immobiele duo Clasie - Schaars er op los krukken.
Dat hadden ze al eerder moeten doen toen de kans zich voor deed, Rooney is een speler die 'snel oud' zal worden, ik heb het idee dat zijn beste jaren achter hem liggen.Monkey Tonk schreef:Met Giggs in de staf is de kans groot dat United, bij een moeilijke periode, in twee kampen uiteenvalt, waarbij spelers als Rooney (geen van Gaal voetballer) bij Giggs komen klagen over de strenge Louis (geen vedette coach). Van Persie zit natuurlijk in het van Gaal kamp. Ongeveer dezelfde uitkomst als bij Bayern? Tenzij je Rooney snel verkoopt.
Njah, das war doch ein scherz.Yopi schreef:Nee?
Omdat Manchester United van een andere categorie is. En het is voor hem nu of nooit.Dubbel schreef:Njah, das war doch ein scherz.Yopi schreef:Nee?
Als ik Lowie was dan zou ik het gewoon niet doen. Bij Man Utd zie je een krachtenveld ontstaan met Giggs, Fergus, Neville en wie weet nog meer waarbij Lowie bijna niet kan slagen tenzij alles, echt alles, meezit. Bij Spurs wordt ie als een vorst ontvangen, waarom doet ie dat niet?
Bij succes staan voorgangers vaak klaar om te claimen aan de basis van dat succes te staan. Wanneer het mis gaat, hoor je niemand die z'n aandeel claimt.Duke schreef:Jol brengt Fulham naar de rand van de afgrond? Dat lijkt me sterk overdreven.