Ik sluit me daarom aan bij deze post van iemand van PN:
PS: Meest droevige uit die brief is nog wel deze passage:Het is toch werkelijk drama, vier jaar geleden op sterven na dood en nu zijn ze boos dat we geen kampioen zijn geworden. De leiding heeft aan het begin niet voor niets gezegd dat we een jaar in zouden gaan waar we waarschijnlijk niet de titel zouden pakken. Die supportersverenigingen opereren alsof ze mij vertegenwoordigen, maar ik schaam me kapot als ik deze korte-termijn-statements hoor. Het is louter populistisch gelul dat makkelijk blijft hangen bij een groot deel van het psv publiek. Blijkt maar weer hoe weinig visie en intellect er bij die supportersverenigingen zit.
PSV heeft in vergelijking met vorig seizoen slechts 17 spelers verkocht en 80% van de basis vervangen, verder is er gekozen voor doorstroming van de jeugd, zijn hierdoor relatief veel jeugdspelers opgenomen in de selectie en is mede daardoor de gemiddelde leeftijd flink gezakt...afgezien hiervan is er weinig veranderdNu de tweede seizoenhelft bijna ten einde is gekomen zijn wij gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat er niets is veranderd t.o.v. voorgaande seizoenen.