Moderator: mods
Arthur schreef:Azijnzeikers. Dit zijn gewoon kampioenszenuwen.
Nee, maar wel veroorzaakt door vorige week.Monkey Tonk schreef:Arthur schreef:Azijnzeikers. Dit zijn gewoon kampioenszenuwen.
Net als verleden week, zeker?
Nee, toen waren het bekerzenuwen.Monkey Tonk schreef:Arthur schreef:Azijnzeikers. Dit zijn gewoon kampioenszenuwen.
Ik hoop het ook.Arthur schreef: Volgend jaar worden we trouwens gewoon weer kampioen.
Wie anders? Onze spelers waren dit jaar al goed genoeg voor de titel en zullen volgend jaar beter en meer ervaren zijn. Er komt ook nog wel wat door uit de opleiding.Monkey Tonk schreef:Ik hoop het ook.Arthur schreef: Volgend jaar worden we trouwens gewoon weer kampioen.
Tegen beter weten in eigenlijk.
Oh ja. Bekerkampioenzenuwen met een vuurwerksmaakje. Bijna alweer vergeten. Net als deze pot.Zuidema schreef:Nee, toen waren het bekerzenuwen.Monkey Tonk schreef:Arthur schreef:Azijnzeikers. Dit zijn gewoon kampioenszenuwen.
Waterdicht argument. En je kunt het positief of negatief lezen.Arthur schreef:Wie anders?Monkey Tonk schreef:Ik hoop het ook.Arthur schreef: Volgend jaar worden we trouwens gewoon weer kampioen.
Tegen beter weten in eigenlijk.