Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma apr 21, 2014 10:14 am

Arthur schreef:Ja, hij voelde zich verraden dat Ajax hem niet steunde na het bijtincident.
Martin Jol had een kwalijke rol in dat bijtincident. Hij bagatelliseerde dat op een idiote manier: 'ik heb geen beet gezien en als er wel gebeten is, zal het vast een klein liefdesbeetje zijn geweest'.

Terwijl het natuurlijk een incident was dat op alle manieren stevig dient te worden afgekeurd, een dramatisch voorbeeld voor de jeugd. Waar zijn baas bij de club eerst nog de kop in het zand steekt en de club zich een paar dagen later heel hard uitspreekt tegen zijn actie ontstaat onbegrip bij iemand als Suárez. Een heetgebakerd type als Luis begrijpt dat niet.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di apr 22, 2014 8:34 am

Moyes na het verlies tegen zijn ouwe club vandaag ontslagen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 22, 2014 8:50 am

Jinne schreef:Moyes na het verlies tegen zijn ouwe club vandaag ontslagen.
MU twaalf punten achter Everton, nummer 5! Wel een wedstrijd minder gespeeld. Haalt Everton uit de komende drie wedstrijden één punt, dan speelt MU volgend jaar geen Europees voetbal, als ik de gegevens op http://www.whoscored.com/Regions/252/To ... ier-League goed lees. Ik weet niet of MU nog in een bekertoernooi zit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2014 9:53 am

Moyes, een trainer die het goed deed bij een subtopper. Zo zie je maar weer.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 22, 2014 10:09 am

Het was natuurlijk ook wel een lastig moment om in te stappen. Sowieso omdat het opvolgen van een clublegende moeilijk is. Maar ook omdat de selectie volgens mij zijn beste tijd heeft gehad. De trainer die na Moyes komt heeft het alvast iets lastiger door dit slechte seizoen. Al zal de drang om volgend jaar weer om de titel te spelen natuurlijk groot zijn.

Ik ben benieuwd of Van Gaal nu inderdaad een serieuze kandidaat is. We zullen het snel merken.
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » di apr 22, 2014 11:39 am

Van Gaal is zeker een serieuze kandidaat, ik verwacht ook dat hij de nieuwe trainer zal worden. Het niet hebben van Europese verplichtingen geeft hem wel de mogelijk om veel te trainen en een nieuw elftal neer te zetten.

Het zou mij niets verbazen als hij een poging gaat doen om Strootman over te nemen, daarnaast misschien nog 1 of 2 jongens die hij bij het Nederlands elftal door heeft laten breken? Aangezien de verdediging op de schop moet zijn Janmaat & Martins Indi misschien opties voor van Gaal?

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 22, 2014 11:49 am

Suarez is zich veel beter gaan gedragen sinds zijn terugkeer na het 2e bijtincident (met Ivanovic), maar Suarez blijft Suarez:
https://www.youtube.com/watch?v=cXjzZ_IXGdU

Naast dit soort onzin is hij dit seizoen natuurlijk wel een van de beste aanvallers.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2014 11:52 am

gaizka schreef:Van Gaal is zeker een serieuze kandidaat, ik verwacht ook dat hij de nieuwe trainer zal worden. Het niet hebben van Europese verplichtingen geeft hem wel de mogelijk om veel te trainen en een nieuw elftal neer te zetten.

Het zou mij niets verbazen als hij een poging gaat doen om Strootman over te nemen, daarnaast misschien nog 1 of 2 jongens die hij bij het Nederlands elftal door heeft laten breken? Aangezien de verdediging op de schop moet zijn Janmaat & Martins Indi misschien opties voor van Gaal?
Hij gaat de fouten die hij in Barcelona (Nederlanders verzamelen) en Bayern (subtoppers uit de eredivisie halen) maakte combineren? Dat lijkt me niet verstandig.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 22, 2014 11:57 am

Baseman schreef:Suarez is zich veel beter gaan gedragen sinds zijn terugkeer na het 2e bijtincident (met Ivanovic), maar Suarez blijft Suarez:
https://www.youtube.com/watch?v=cXjzZ_IXGdU

Naast dit soort onzin is hij dit seizoen natuurlijk wel een van de beste aanvallers.
Hij bijt door de pijn heen... :hypocrite.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di apr 22, 2014 12:43 pm

Gaat van Gaal een advocaatje doen? Er valt toch geen eer te halen met dit NL elftal?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 22, 2014 12:59 pm

WP_LeGeNd schreef:Gaat van Gaal een advocaatje doen? Er valt toch geen eer te halen met dit NL elftal?
Wordt wel een probleem om spelers uit de Nederlandse competitie/Ajax mee te nemen, want om nou te zeggen dat Van Rhijn en Blind in vorm zijn!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 22, 2014 1:13 pm

Haha inderdaad.

Louis van Gaal zou ik eerder bij Spurs willen zien. Dat is een club die beter bij hem past en waar hij het (volgens mij) meer naar zijn hand kan zetten. Bij ManUtd gaat hij het (denk ik) niet lang volhouden met zijn methode en voorkomen.

zeux

Bericht door zeux » di apr 22, 2014 1:24 pm

Ik zie uit naar de persconferenties!!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

gaizka

Bericht door gaizka » di apr 22, 2014 1:33 pm

Jöhnk schreef:
gaizka schreef:Van Gaal is zeker een serieuze kandidaat, ik verwacht ook dat hij de nieuwe trainer zal worden. Het niet hebben van Europese verplichtingen geeft hem wel de mogelijk om veel te trainen en een nieuw elftal neer te zetten.

Hij gaat de fouten die hij in Barcelona (Nederlanders verzamelen) en Bayern (subtoppers uit de eredivisie halen) maakte combineren? Dat lijkt me niet verstandig.
Daar ga ik niet van uit, Strootman zou natuurlijk een enorme versterking zijn voor het huidige middenveld, Nederlander of niet. Ik vind Janmaat ook een betere back dan die Braziliaan (ben zijn naam kwijt...).

Het lijkt mij iig een mooie uitdaging!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 22, 2014 1:52 pm

Strootman zou natuurlijk een enorme versterking zijn voor het huidige middenveld,
Hij heeft toch een kruisband gescheurd? Staat daar niet minimaal acht maanden voor? Ik verwacht niet dat MU veel geld uitgeeft voor een speler die nog moet revalideren, afgezien van het feit of LvG wel coach wordt bij MU of niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2014 2:06 pm

Strootman zou een versterking kunnen zijn, als de verhalen uit Italië kloppen (bij PSV vond ik hem geen geweldenaar) en hij goed geneest van zijn blessure.

Janmaat en Indi halen vind ik onverstandig. Je kunt als coach van Man United de hele wereld kopen, waarom zou je dan uitgerekend voor die twee spelers gaan? Ze zijn niet geweldig (het huidige materiaal van Manchester is inderdaad ook niet geweldig, maar dat is geen standaard), en je creëert een Nederlandse colonne die tegen je gaat werken bij mindere resultaten.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 22, 2014 3:02 pm

Bij Bayern kwam hij met Pranjic en Braafheid aanzetten. Dat werkte niet zo. :smallgrin.gif:

Leuk, Van Gaal vs de tabloids. :headbang.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » di apr 22, 2014 3:10 pm

Hij gaat Klaasen, Strootman en Martins Indi proberen te halen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 22, 2014 3:12 pm

Yopi schreef:Bij Bayern kwam hij met Pranjic en Braafheid aanzetten. Dat werkte niet zo. :smallgrin.gif:

Leuk, Van Gaal vs de tabloids. :headbang.gif:
Bij Ajax won hij de CL met Reiziger en R. de Boer die hij ook bij subtoppers weghaalde. Het is maar hoe je het bekijkt.

Wel is het zo dat Moyes uit de verkeerde vijver probeerde te vissen. Iedereen wist dat Fellaini het niet ging maken daar.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 22, 2014 3:18 pm

Ik wil eerst wel eens zien of hij daar uberhaupt trainer gaat worden. Er zijn er ongetwijfeld meer die interesse hebben in die baan. Het is één van de meest prestigieuze functies die je als trainer kunt krijgen.

Mocht hij het wel worden zou ik me niet blind staren op zijn selectiebeleid bij Oranje. Bij United mogen de spelers immers ook een ander paspoort hebben. Ik weet niet of hij types als Martins Indi selecteert omdat hij echt denkt dat zo'n jongen een topper is óf omdat hij geen alternatief ziet. In het verleden heeft hij wel sterk naar de eredivisie gekeken maar inmiddels zijn we natuurlijk weer even verder.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 22, 2014 3:22 pm

Marillion schreef:Ik wil eerst wel eens zien of hij daar uberhaupt trainer gaat worden. Er zijn er ongetwijfeld meer die interesse hebben in die baan. Het is één van de meest prestigieuze functies die je als trainer kunt krijgen.

Mocht hij het wel worden zou ik me niet blind staren op zijn selectiebeleid bij Oranje. Bij United mogen de spelers immers ook een ander paspoort hebben. Ik weet niet of hij types als Martins Indi selecteert omdat hij echt denkt dat zo'n jongen een topper is óf omdat hij geen alternatief ziet. In het verleden heeft hij wel sterk naar de eredivisie gekeken maar inmiddels zijn we natuurlijk weer even verder.
In de eredivisie lopen niet veel verdedigers die top PL aan kunnen, loopt er wel een die dat kan?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di apr 22, 2014 3:42 pm

Hij vindt nog steeds dat er in Nederland goed gevoetbald wordt.

Misschien haalt hij Vermeer wel, haha. :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 22, 2014 3:52 pm

Yopi schreef:Misschien haalt hij Vermeer wel, haha. :smallgrin.gif:
:biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 23, 2014 7:22 am

Jöhnk schreef: Hij gaat de fouten die hij in Barcelona (Nederlanders verzamelen) en Bayern (subtoppers uit de eredivisie halen) maakte combineren? Dat lijkt me niet verstandig.
IK is i.i.g. niet kandidaat #1, want Jürgen Klopp heeft afgezegd.

Mooie klus voor LvG. Misschien heeft ie van zijn fouten bij Bayern geleerd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo apr 23, 2014 7:30 am

Geloof je het zelf, Willem?

Plaats reactie