Zit je klaar?InnerHarbour schreef:Atletico tegen Chelsea.
Oei, oei, oei, daar mogen ze wel een hele goede scheids op zetten anders giert dat volkomen uit de klauwen. Kan der naar uitkijken.
Champions League 2013-2014
Moderator: mods
Re: Champions League 2013-2014
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Filosofie van Simeone is toch om bij het spelen van de bal zoveel mogelijk voet/been mee te nemen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Heb je zoveel geld bij Chelsea en zo'n koekenbakker als reserve doelman 

En dit is dan de creme de la creme van het Europese voetbal, wat een armoede.
Tot overmaat van ramp staat de wedstrijd ook nog onder controle van een enorme spelvertrager.
Tot overmaat van ramp staat de wedstrijd ook nog onder controle van een enorme spelvertrager.
Laatst gewijzigd door Rooie op di apr 22, 2014 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Die goede reserve doelman hebben ze wel, maar die staat bij Atletico op doel.Toppie schreef:Heb je zoveel geld bij Chelsea en zo'n koekenbakker als reserve doelman
Hup Sideshow Bob, sta weer eens op!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Chelsea heeft het weer prima voor mekaar. Die winnen thuis weer met 1-0 ofzo en dan staan ze in de finale. Is het leuk om naar te kijken? Nee. Is het effectief? Ja. Meestal wel.
- peter
Chelsea ontregelt weer eens de wedstrijd. 

Vind het verschrikkelijk om naar te kijken. Topclub onwaardig, genoeg goede spelers om een aanvallende speelstijl te hanteren. Verschrikkelijke club dat Chelsea, maar die mening komt vooral omdat ik een bloedhekel heb aan Mourinho...
Gaat Mourinho nu ook cynisch lopen doen over de scheids?
- peter
Afgelopen. Was weer 90 minuten genieten. 

Ging helemaal nergens over dit.
Ben ik er weer ingetrapt. 

Poeh, ik dacht dat Ajax slecht speelde, maar dit leek net zo goed nergens op.
Zouden er geen regels verzonnen kunnen worden waardoor dat spel van Chelsea niet meer loont? Wat een spelvervuilers.
Zouden er geen regels verzonnen kunnen worden waardoor dat spel van Chelsea niet meer loont? Wat een spelvervuilers.
Atletico is minimaal een klasse beter. Op veel posities en ook als team. Die scoren wel in London.Peter schreef:Chelsea heeft het weer prima voor mekaar. Die winnen thuis weer met 1-0 ofzo en dan staan ze in de finale. Is het leuk om naar te kijken? Nee. Is het effectief? Ja. Meestal wel.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ben na een half uur afgehaakt, denk niet dat ik de return ga kijken.Zeux schreef:Zit je klaar?InnerHarbour schreef:Atletico tegen Chelsea.
Oei, oei, oei, daar mogen ze wel een hele goede scheids op zetten anders giert dat volkomen uit de klauwen. Kan der naar uitkijken.
YNWA
Deed me denken aan 1/2 finale CL in 2004. Porto tegen (ik meen) Depor. Tactisch schaakspel.Peter schreef:Chelsea ontregelt weer eens de wedstrijd.
Atletico prikt er in London wel een in, denk ik. Chelsea zal dan niet weer zo compact spelen.
Wat zaalvoetballers erbij was toch wel zo leuk geweest.InnerHarbour schreef:Ben na een half uur afgehaakt, denk niet dat ik de return ga kijken.Zeux schreef:Zit je klaar?InnerHarbour schreef:Atletico tegen Chelsea.
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk dat Chelsea nog compacter gaat spelen. Mourinho snapt ook wel dat hij geen 2 goals maakt tegen Atletico.wimpey schreef:Deed me denken aan 1/2 finale CL in 2004. Porto tegen (ik meen) Depor. Tactisch schaakspel.Peter schreef:Chelsea ontregelt weer eens de wedstrijd.
Atletico prikt er in London wel een in, denk ik. Chelsea zal dan niet weer zo compact spelen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Rishi schreef:Wat zaalvoetballers erbij was toch wel zo leuk geweest.

YNWA
Het gaat natuurlijk al mis op het moment dat er twee clubs tegen elkaar spelen in de halve finale van de Champions League terwijl beide niet eens regerend landskampioen zijn.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Dat is ieder jaar wel bijna zo. Bayern tegen Barca bijvoorbeeld vorig seizoen.
En sinds de toplanden 4 plekken in de CL hebben is de Champions League net zo vaak gewonnen door een regerend kampioen als door een niet-kampioen (7 om 7).
En sinds de toplanden 4 plekken in de CL hebben is de Champions League net zo vaak gewonnen door een regerend kampioen als door een niet-kampioen (7 om 7).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is in mijn ogen dan ook een toernooi van niks. Een commercieel circus dat er vooral op is gericht om de clubs uit landen met de meest interessante markt ver te laten komen.
Nil volentibus arduum
Lekkere wedstrijd om naar te kijken, Bayern heeft het balbezit en Real de kansen!
Ik zou trouwens Lahm rechtsback zetten, Kroos op zijn positie en Gotze achter de spits. Zonde dat Gotze nu op de bank zit.
Ik zou trouwens Lahm rechtsback zetten, Kroos op zijn positie en Gotze achter de spits. Zonde dat Gotze nu op de bank zit.
Inderdaad. Rafinha... waarom wordt hij opgesteld? Martinez op middenveld.
IK GELOOF!!!!!!