NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Ach ja... Op de radio zeiden ze al dat NEC van de 6 pingels die ze hebben gekregen dit seizoen er 4 hebben gemist.
Inspiatieloos, fitloos baggerteam is het...
Inspiatieloos, fitloos baggerteam is het...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Even iets anders. Na Salzburg, nog steeds dezelfde vriendin?Khraa schreef:die keeper viel me tegen vandaag. Volgend jaar 2e keeper bij PsV?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ja hoor, als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasseren...Demosthenes schreef:Even iets anders. Na Salzburg, nog steeds dezelfde vriendin?Khraa schreef:die keeper viel me tegen vandaag. Volgend jaar 2e keeper bij PsV?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
ik hoop dat je morgenavond weer glunderend door het huis loopt en Feyenoord complimenteert het het gelijkspel tegen TwenteKhraa schreef:Ja hoor, als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasseren...Demosthenes schreef:Even iets anders. Na Salzburg, nog steeds dezelfde vriendin?Khraa schreef:die keeper viel me tegen vandaag. Volgend jaar 2e keeper bij PsV?

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
YNWA
Snap niks van dit gedrag.
Realistische Supporters weten toch al lang dat dit amateurelftal zal degraderen ?
Realistische Supporters weten toch al lang dat dit amateurelftal zal degraderen ?
Ja, ze hadden geen bewijs dat ik het was... Ben naar ehv gevlucht en nu kunnen ze me niet meer vinden. De fotos worden vernietigd door mijn maten. Komt goed. :)
Toppertje die gentenaar:)
Ik zat zaterdag bij Heerenveen-NEC en ik merkte dat het me echt geen klap interesseerde wat NEC zou doen... Ik was niet eens blij met de gelijkmaker.
Wat een waardeloos team is dit zeg... En dat is nog niet het ergste, maar bijna alle spelers lijkt het geen koer te interesseren.
Dus mij ook niet, meer
Wat een waardeloos team is dit zeg... En dat is nog niet het ergste, maar bijna alle spelers lijkt het geen koer te interesseren.
Dus mij ook niet, meer
Dit is ook een sterk verhaal: http://m.imgur.com/a/F7fbI
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Even een gewetensvraag aan Ramona. Als Ajax en NEC komende wedstrijd allebei verliezen en Feyenoord wint, voor wie ben je dan in de laatste speelronde? Voor de wat onwaardige opvolger van Quick Nijmegen als Nijmeegse vertegenwoordiger in de hoogste divisie van het vaderlandse voetbal of voor de club waarvan de supporters zich tijdens de bekerfinale als Feyenoord-hools in Duitsland hebben gedragen?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Precies. Daarbij wint Roda niks, nada, dus speelt eNieSee nacompetitie; begreep ook dat de 17e plaats gunstiger is dan de 16e. Komt goed, Wouter.
AJAX kampioen en De trots van Gelderland blieft...

-
Ik weet niet tegen wie NEC komend weekend speelt, maar ik hoop dat NEC wint en niet rechtstreeks degradeert. Een paar spelers op scherp (tellen kaarten mee voor de nacompetitie?) een paar lichte blessures, kortom een voorzichtig NEC dat geen drukt zet, zich niet inspant en het feest kan beginnen, de halleluja's vanaf P2 zullen hoorbaar zijn.
Laat de leiding van NEC nou eens eerlijk zijn en zeggen dat ze de supporters voor de gek hebben gehouden en er geen zak van gebakken hebben. En niet dat gelul over hoop enzo en over inzet, want er loopt geen een speler rond met hart voor de club. Ja... uitgebluste Dennis en Laiwa... maar dan kan De Gier net zo goed zelf weer mee doen.
Wat een onwaardige club is dit. Gewoon degraderen... eigen schuld...
Wat een onwaardige club is dit. Gewoon degraderen... eigen schuld...