PEC Zwolle - Ajax, KNVB Bekerfinale
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PEC Zwolle - Ajax, KNVB Bekerfinale
Poulsen in ieder geval de 2 laatste wedstrijden op 6.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Mokotjo is minimaal 1 klasse beter dan Blind op 6.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
De PEC-men heeft wel zijn werk gedaan.
Wat een afgang. Het is een terechte straf voor die debielen, maar dit doet wel veel pijn.
Wat een afgang. Het is een terechte straf voor die debielen, maar dit doet wel veel pijn.
-
Nee, heeft niets met het vuurwerk te maken, het is de manier van voetballen. Commentator weet te vertellen dat PEC niet wil verslappen, dat zal de reden zijn, PEC werkt niet mee.Na de vuurwerkshows hebben de spelers er geen zin meer in. Niet gek als je bekogeld wordt met fakkels uit je eigen vak.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- AT Toto winner 15/16
Misschien was het vuurwerk wel een gerichte aanval op Vermeer.
Heeft zeker wel met het vuurwerk te maken. Tot het stilleggen ging alles van een leien dakje en daarna klapte alles in elkaar.
Dat we slecht voetballen komt er daardoor nog duidelijker uit.
Dat we slecht voetballen komt er daardoor nog duidelijker uit.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zo he, we hadden 3 minuten lang de wedstrijd onder controle.Khraa schreef:Heeft zeker wel met het vuurwerk te maken. Tot het stilleggen ging alles van een leien dakje en daarna klapte alles in elkaar.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Giacomo Puccini
Gebrek aan kwaliteit is een feit - dat zien we al het hele seizoen. Maar de spelers hebben dit ook laten lopen hoor, Zwolle had er makkelijk 10 kunnen maken, dat is ongehoord zelfs voor de povere ploeg van Frank de Boer.Demosthenes schreef:Nee, heeft niets met het vuurwerk te maken, het is de manier van voetballen. Commentator weet te vertellen dat PEC niet wil verslappen, dat zal de reden zijn, PEC werkt niet mee.Na de vuurwerkshows hebben de spelers er geen zin meer in. Niet gek als je bekogeld wordt met fakkels uit je eigen vak.
Ajax!
Tegenwoordig ben ik daar al blij mee ;)Le T. schreef:Zo he, we hadden 3 minuten lang de wedstrijd onder controle.Khraa schreef:Heeft zeker wel met het vuurwerk te maken. Tot het stilleggen ging alles van een leien dakje en daarna klapte alles in elkaar.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Hans Kraaij :excited.gif:nog zo'n debiel.
Gefeliciteerd Zwolle, dik - en dikverdiend.
We zullen nog wel kampioen worden, maar ik heb er weinig zin meer in. Dit slaat echt nergens meer op.
We zullen nog wel kampioen worden, maar ik heb er weinig zin meer in. Dit slaat echt nergens meer op.
15 mei 2011.
-
Mokhtar en Achenteh waren PEC's beste spelers, ben ik blij dat ze er niet bij waren vandaag; we zien dit gewoon als een incident zal het TH wel denken, maar zo'n grote nederlaag in een belangrijke wedstrijd kan ik me niet herinneren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Bekerfinale expres met je reserve keeper spelen... daarmee geef je als club al aan dat je het niet zo serieus neemt. PEC nam het wel serieus.Giacomo Puccini schreef: Gebrek aan kwaliteit is een feit - dat zien we al het hele seizoen. Maar de spelers hebben dit ook laten lopen hoor, Zwolle had er makkelijk 10 kunnen maken, dat is ongehoord zelfs voor de povere ploeg van Frank de Boer.
Als het feijenoord was geweest was ik ALLANG onsportief weggezapt. Nu kijk ik naar de uitreiking.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
Dat kan ik niet opbrengen.Thom schreef:Als het feijenoord was geweest was ik ALLANG onsportief weggezapt. Nu kijk ik naar de uitreiking.
- Cluijffert
Ik weet dat het niet salonfähig is om te zeggen hier, maar niemand maakt mij wijs dat we zonder deze gerichte sabotage actie (aanslag) van de vrienden van BZ zeker niet zo dik hadden verloren (winnen is een ander verhaal). Erger is nog de grote groep medeplichtigen die erbij staan te kijken in plaats van in actie te komen. Met zulke intriganten als supporters verdien je natuurlijk niets beter.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Het is vooral niet salonfähig omdat het afbreuk doet aan de prestatie van PEC. PEC heeft het fantastisch gedaan. 

Een blamage dus. Zowel binnen als buiten het veld. Die idoten met hun vuurwerk zullen best wel een verstorende factor zijn geweest, maar ook dan mag Ajax zich nooit zo keihard laten afstraffen door Pec. En dan waren ze ons nog genadig ook. Een schandalige vertoning. Op alle fronten.
Eens. Complimenten voor die jongens en de technische staf. Ze raakten Ajax vol op zijn zwakke plekken met een vloeiende combi van forechecking en gestaffelde verdediging. Vol bezieling uitgevoerd. En exact de speltypes waar Ajax steeds opnieuw de grootste moeite mee blijkt te hebben. Dat zijn wat mij betreft geen incidenten meer. Ik begin helaas een alarmerende tendens daarin te bespeuren. Met of zonder vuurwerk.Jöhnk schreef:Het is vooral niet salonfähig omdat het afbreuk doet aan de prestatie van PEC. PEC heeft het fantastisch gedaan.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo apr 20, 2014 7:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Op deze manier zou je ze het bijna gunnen de titel ook nog mis te lopen.
Ajax is toch al jaren hetzelfde verhaal..tegen Milan, Barca of Man united gaan ze vol gas. Tegen RKC, Zwolle, NEC of Volendam geven ze max 80%. Vertonghen zei het als eerste eerlijk in een interview bij Spurs: 'de premier League is elke week vol gas, bij Ajax speelden we veel wedstrijden op 80%.'
Ajax is toch al jaren hetzelfde verhaal..tegen Milan, Barca of Man united gaan ze vol gas. Tegen RKC, Zwolle, NEC of Volendam geven ze max 80%. Vertonghen zei het als eerste eerlijk in een interview bij Spurs: 'de premier League is elke week vol gas, bij Ajax speelden we veel wedstrijden op 80%.'
- Cluijffert
Nou, aangezien mijn vader geboren en getogen in Dalfsen is, ben ik alleen maar erg blij voor Zwolle. Maar dat doet niets af aan het feit hoe makkelijk men hier (de huidige trend is hier nou eenmaal het slachten van de spelers van Ajax, net zoals het voorheen bon ton was om het vorige bestuur, Danny Blind, Blind Jr, tegenstanders van San Jopi, Jol, Ten Cate en ongetwijfeld in de toekomst ook F de Boer te overspoelen met verbale diaree) over die sabotage actie heenstapt. Ik geloof best wel dat Zwolle een finale speelde en Ajax de beker al in gedachte omhoog hield, maar dan krijg je niet zo'n uitslag.Jöhnk schreef:Het is vooral niet salonfähig omdat het afbreuk doet aan de prestatie van PEC. PEC heeft het fantastisch gedaan.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Jongens, niks aan de hand. Als dit team bij elkaar blijft wordt het leuk volgend seizoen.
De Boer (weer) tactisch overklast.
Ajax technisch overklast.

De Boer (weer) tactisch overklast.
Ajax technisch overklast.
Whitey on the moon.
@Sam: Zou kunnen, maar het is alleen zo lastig hard te maken. Ik zou die zaken scheiden.
Los van de collectieve afgang van Ajax. Dit is toch wel de charme van het bekertoernooi. Een club als Zwolle waar één wedstrijd lang alles lukt. De hele stad zal vanavond wel dronken zijn. Leuk voor die club, een kroon op een mooi seizoen.
Over Ajax wil ik het verder eigenlijk niet hebben. Op alle fronten afgetroefd en ook een aantal van onze supporters zorgt voor een vervelende avond. Bepaald geen reclame voor onze club.

Over Ajax wil ik het verder eigenlijk niet hebben. Op alle fronten afgetroefd en ook een aantal van onze supporters zorgt voor een vervelende avond. Bepaald geen reclame voor onze club.
Nil volentibus arduum
Er waren dit jaar wedstrijden bij waar deze uitslag ook niet zou misstaan tegen dit Ajax Vitesse PEC thuis enz enz dus niet verrassend daar moet JC en de Boer eens aan denken.
En dan je eigen keeper en spelers in gevaar brengen nooit meer in een voetbal stadion en 50.000 euro schade betalen
En dan je eigen keeper en spelers in gevaar brengen nooit meer in een voetbal stadion en 50.000 euro schade betalen
Je vergeet dat we in HNU speelden. Dat ze een paar keer winnen in dat tenue betekent natuurlijk nog niet dat de vloek eraf is.Marillion schreef:Los van de collectieve afgang van Ajax. Dit is toch wel de charme van het bekertoernooi. Een club als Zwolle waar één wedstrijd lang alles lukt. De hele stad zal vanavond wel dronken zijn. Leuk voor die club, een kroon op een mooi seizoen.![]()