Als God bestaat, wint Liverpool dit seizoen de Premier League.GangstaRiB schreef:City gisteren gelijk tegen Sunderland. Mooi voor Liverpool. Alleen Chelsea met die verschrikkelijke Mourinho hijgt nog in de nek.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Hahaha, das wel humorbeelzebub schreef:Deze Everton fan gaat los op Vincent Kompany, omdat-ie zo blunderde afgelopen weekeind tegen aartsrivaal Liverpool, of toch niet....

Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Absoluut!
Normaal volg ik het buitenlands voetbal niet zo. Maar de komende weken ga ik dit wel in de gaten houden. Moet geweldig zijn voor zo'n Gerard als hij daar na al die jaren uiteindelijk toch de landstitel pakt. De voldoening is denk ik alleen maar groter als het gebeurd bij een club die al zo lang op een titel wacht.
Normaal volg ik het buitenlands voetbal niet zo. Maar de komende weken ga ik dit wel in de gaten houden. Moet geweldig zijn voor zo'n Gerard als hij daar na al die jaren uiteindelijk toch de landstitel pakt. De voldoening is denk ik alleen maar groter als het gebeurd bij een club die al zo lang op een titel wacht.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gerrard mensen. Gerrard.
Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.

Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is.

Laatst gewijzigd door wimpey op do apr 17, 2014 11:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had het natuurlijk over die supporter die al jarenlang achter het doel staat. Maar Steven Gerrard gun ik het inderdaad ook wel. 

Nil volentibus arduum
wimpey schreef:Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.
Hoewel een club die door yanks gefinancierd wordt natuurlijk niet echt 'old school' is.
Ik wou net zeggen, ik gun het ze ook van harte, maar wat is er 'old school' aan? En jongens uit eigen school? Wie dan?
Liverpool is net zo goed een koopclub die smijt me waanzinnig veel geld. Ik gun het ze voornamelijk vanwege Suarez en de sympathieke Rodgers, als ook vanwege mijn nog grotere afkeer jegens Chelsea en City. Maar in feite is Liverpool (bijna) net zo erg.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Daar noem je welgeteld twee spelers man...InnerHarbour schreef:Gerrard, Flanagan
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik maak graag een onderscheid naar waar het geld vandaan komt. Als je veel inkomsten hebt omdat je veel harten hebt veroverd en veel shirtjes verkoopt dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer een sjeik of een oligarch die club als nieuw speeltje heeft uitgezocht. Als je het met voetbalgeld financiert dan is dat onderdeel van de concurrentiestrijd, de competititie tussen clubs, olie- of gasgeld is competitievervalsend. Als Barca en Real hun uitgaven konden financieren met hun voetbalinkomsten heb ik daar ook niks tegen, als het van banken en opvallende onroerend goedtransacties komt wel.wimpey schreef:Le T. schreef:Ik gun het Liverpool heel erg. Niet alleen vanwege Suarez, maar ook vanwege Gerard, een echt bepalende speler die ook nog eens echt clubtrouw is. En Rogers, die heeft bij Swansea al laten zien een mooie eigen Britse draai aan moderne speelstijlen te geven.Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij Liverpool zit. Maar financieel zijn ze in ieder geval een relatieve underdog, dus ook daarom alleen al zou het fraai zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Ja je vroeg welke, niet of het er veel zijn.Mr. Ajax schreef:Daar noem je welgeteld twee spelers man...InnerHarbour schreef:Gerrard, Flanagan

YNWA
-
Die yanks willen natuurlijk wel een ROI zien, de sjeiks van Shitty en PSG zien het alleen maar als een speeltje.Le T. schreef:Ik maak graag een onderscheid naar waar het geld vandaan komt. Als je veel inkomsten hebt omdat je veel harten hebt veroverd en veel shirtjes verkoopt dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer een sjeik of een oligarch die club als nieuw speeltje heeft uitgezocht. Als je het met voetbalgeld financiert dan is dat onderdeel van de concurrentiestrijd, de competititie tussen clubs, olie- of gasgeld is competitievervalsend. Als Barca en Real hun uitgaven konden financieren met hun voetbalinkomsten heb ik daar ook niks tegen, als het van banken en opvallende onroerend goedtransacties komt wel.wimpey schreef:
Zou een heroïsche titel zijn. Zo'n grote club, na al die jaren. Mijn sympathie hebben ze. Veelal jonge gasten, deels uit eigen school. Zou een mooie overwinning voor het 'old school' voetbal zijn.
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij Liverpool zit. Maar financieel zijn ze in ieder geval een relatieve underdog, dus ook daarom alleen al zou het fraai zijn.
Heb ook weleens gelezen dat Liverpool haar recette's niet kan verhogen in verband met de bestedingsruimte van de gemiddelde fan. Bij Chelsea zitten de rijken uit de City op de tribune, bij Liverpool de dokwerker (bij wijze van).
Vind het echt knap dat ze voor Rodgers hebben gekozen en hem niet hebben ontslagen (dat hadden ze vorig jaar kunnen doen naar aanleiding van de resulaten). Dat beleid betaald zich nu uit. Ze hebben slim ingekocht. Ze hebben weliswaar veel betaald voor Suarez, maar Sturridge kwam bij Chelsea niet meer aan de bak en bloeit helemaal op bij Liverpool. Alleen hun selectie is vrij smal als je het vergelijkt met Chelsea en Shitty. Dat heeft ze gelukkig niet opgebroken dit seizoen.
Whitey on the moon.
- Jinne
- Site Admin
Het scheelt dat ze geen Europese verplichtingen hadden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
't Is vrijdag: nieuwe Balgevoel-column op NUsport.
Over John van Zweden, de Haagse behangkoning die Swansea City redde.
Hij noemde me 'moppie'; ik ben fan.
LEES HIER over onze virtuele ontmoeting.
K.
Over John van Zweden, de Haagse behangkoning die Swansea City redde.
Hij noemde me 'moppie'; ik ben fan.
LEES HIER over onze virtuele ontmoeting.
K.
Still alive...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iets zegt me dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is....
Wel erg vermakelijk om te lezen.
Wel erg vermakelijk om te lezen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik zie bij Den Haag net een shovel de A4 op draaien richting Amsterdam... 

Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha ik lachte me al kapot toen ik zijn reacties op Ko´s facebookpagina zag. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Even wachten op de reaktie van IH..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Nou, ik zou er graag bijzijn als GangstaRiB dat John recht in zijn gezicht zegt. 

YNWA
-
Zou ie het snappen?InnerHarbour schreef:Nou, ik zou er graag bijzijn als GangstaRiB dat John recht in zijn gezicht zegt.

Whitey on the moon.
Liverpool mag wel een bloemetje sturen naar hekkensluiter Sunderland. Hielden vorige week al, in Manchester, City op een gelijkspel en staan nu met 5 minuten te spelen met 1-2 voor op Stamford Bridge.
- Jinne
- Site Admin
Gelijkspel tegen City was nog van de week. Bizar. Sunderland moest zelfs 2x uit. Gaat er nu goed uitzien voor Liverpool als ze morgen winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!