Ajax - ADO Den Haag 13-04-2014
Moderator: mods
Re: Ajax - ADO Den Haag 13-04-2014
Waarom mag Kishna niet invallen?
Feyenoord op 0-2 trouwens
Feyenoord op 0-2 trouwens
15 mei 2011.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Poulsen

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Weer een kutgoal van Ajax. 

- Ajaciedjuh
Stonden weer na te genieten van de goal. 

Doet als VM niet onder voor Blind, vind ik dan...Ajaciedjuh schreef:Poulsen![]()
![]()
De kakkies zijn echt véél beter dan psv. Dat psv heeft echt een ploeg van nix. Zandbakelftal.Laudrup schreef: Feyenoord op 0-2 trouwens
Bevlogen Ajax? Welke wedstrijd kijk jij?wimpey schreef:Ook wat anders gaan doen...Rishi schreef:Ik moet gewoon janken.
Ik zie een bevlogen spelend Ajax dat verdiend, via een knappe goal, op voorsprong komt.
@ Bertje: Net zoals die mooie pass die hij (niet) gaf. Klaassen is een groot talent maar speelde de laatste weken als een natte krant.
IK GELOOF!!!!!!
-
Wat een kloot.....
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh

- Ajaciedjuh
MOTM: Poulsen.

Zo bevlogen dat ze in de laatste minuten thuis tegen ADO niet de bal voor durven te gooien uit angst voor een counter. Word er echt niet goed van.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Gewoon verstandig op dat moment. Dik verdiende overwinning.Rishi schreef:Zo bevlogen dat ze in de laatste minuten thuis tegen ADO niet de bal voor durven te gooien uit angst voor een counter. Word er echt niet goed van.
Ajax heeft minimaal 10 kansen afgedwongen. Beetje slordig en nalatig tegen het einde.Rishi schreef: Bevlogen Ajax? Welke wedstrijd kijk jij?
En Bojan was weer niks. Is een spits die je nooit in de 16 ziet.
Bojan is de enige met wat ideeën.
We spelen thuis tegen ADO, Wimpey.. beetje kritisch kijken mag wel. Dit seizoen is het gewoon puur bagger qua creativiteit en mooi voetbal.
Ajax wint zijn wedstrijdjes maar wordt voetballend niet beter. De bal gaat leuk rond als er geen druk wordt gezet. Maar Vitesse vorige week, RBS en genoeg andere ploegen hebben laten zien dat Ajax ontzettend kwetsbaar is. En ik vind het jammer dat ze een waardeloze ploeg als ADO niet gewoon kapot spelen.
We spelen thuis tegen ADO, Wimpey.. beetje kritisch kijken mag wel. Dit seizoen is het gewoon puur bagger qua creativiteit en mooi voetbal.
Ajax wint zijn wedstrijdjes maar wordt voetballend niet beter. De bal gaat leuk rond als er geen druk wordt gezet. Maar Vitesse vorige week, RBS en genoeg andere ploegen hebben laten zien dat Ajax ontzettend kwetsbaar is. En ik vind het jammer dat ze een waardeloze ploeg als ADO niet gewoon kapot spelen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Inderdaad, dikke verdiende overwinning.wimpey schreef:Ajax heeft minimaal 10 kansen afgedwongen. Beetje slordig en nalatig tegen het einde.Rishi schreef: Bevlogen Ajax? Welke wedstrijd kijk jij?
En Bojan was weer niks. Is een spits die je nooit in de 16 ziet.
Bojan was de eerste 25 min dreigend, daarna prut. Duidelijk is dat er afscheid moet worden genomen van Bojan, Kolbeinn, Hoesen. Siem zal afhankelijk zijn van wat er komt.
Scouting en Overmars kan laten zien of ze hun huiswerk hebben gedaan. Complete spits en creative buitenspeler is een must. Creatieve middenvelder zou ook welkom zijn.
Het veldspel was vandaag best aardig. Jammer dat we het moeten doen met die IJslandse boerenknol in de spits.
Dikverdiende overwinning van Ajax, was veel en veel sterker. Poulsen liet in een van zijn laatste wedstrijden voor Ajax (?) nog even zien dat hij kan voetballen.
Jammer dat we niet gewonnen hebben, daar gaat mijn champagne. Dan maar volgende week.
Dikverdiende overwinning van Ajax, was veel en veel sterker. Poulsen liet in een van zijn laatste wedstrijden voor Ajax (?) nog even zien dat hij kan voetballen.
Jammer dat we niet gewonnen hebben, daar gaat mijn champagne. Dan maar volgende week.

Bojan doet maar wat. Ja, hij schudde Beugeltjesdijk een paar keer af: wow. Qua afronding, qua dreiging in de 16 is ie 0. Ajax is geen sociale werkplaats, het zou vreemd zijn wanneer ze nog een jaar in deze gast zouden investeren.Rishi schreef:Bojan is de enige met wat ideeën.
Blijkbaar hebben we een verschillende wedstrijd gezien, Rishi. Ik zag uitgespeelde kansen en een uitstekende keeper bij ADO. Hij hield er zeker 3 uit die ik al telde. Ik heb een goede wedstrijd van Ajax gezien. Dat ADO 2 keer scoort, was zeer geflatteerd.
Apart trouwens dat Kishna zelfs niet mocht invallen.
- Ajaciedjuh
Dan zal hij het niet afdwingen op de training. Geweldig talent, maar het zal afhangen van zijn mentaliteit.Yopi schreef:Apart trouwens dat Kishna zelfs niet mocht invallen.
Ik denk dat daar wel wat achter zit. Mijn gok is dat De Boer hem wat maniertjes wil afleren nu het nog kan.Yopi schreef:Apart trouwens dat Kishna zelfs niet mocht invallen.
Zoooooo angstig.....
En wat geven ze de doelpunten belachelijk cadeau zeg.
Maar goed, de winst is binnen

En wat geven ze de doelpunten belachelijk cadeau zeg.
Maar goed, de winst is binnen

15 mei 2011.
Liet na een minuut al na Klaassen alleen voor de keeper te zetten en zette daarmee de toon voor de rest van zijn wedstrijd.wimpey schreef:Bojan doet maar wat. Ja, hij schudde Beugeltjesdijk een paar keer af: wow. Qua afronding, qua dreiging in de 16 is ie 0. Ajax is geen sociale werkplaats, het zou vreemd zijn wanneer ze nog een jaar in deze gast zouden investeren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!