RKC Waalwijk - Ajax 02-04-2014
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
RKC Waalwijk - Ajax 02-04-2014
Overmorgen alweer de inhaalwedstrijd, uit tegen RKC.
Aftrap is 18.45 uur. Moisander, De Jong en Fischer er niet bij. Blind en van Rhijn missen bij geel Vitesse-uit.
Aftrap is 18.45 uur. Moisander, De Jong en Fischer er niet bij. Blind en van Rhijn missen bij geel Vitesse-uit.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: RKC Waalwijk - Ajax 02-04-2014
zelfde team als tegen AZ, behalve dan moisander, daarvoor hebben we denswil.
Kishna en Bojan kunnen geen 2x in de week nog;
Tegen vitesse hebben we hen dan weer nodig.
Kishna en Bojan kunnen geen 2x in de week nog;
Tegen vitesse hebben we hen dan weer nodig.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Jij wil Vermeer weer terug in de goal?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Vooral scherp blijven het is nog niet de kampioens wedstrijd ooit zei iemand dit was de kampioens wedstrijd en toen werden ze het niet 

- Ajaciedjuh
Vanavond onverwachts verliezen, betekent dat er heel veel druk op de wedstrijd van as zondag komt te staan. Hopelijk hebben ze de juiste instelling en denken ze niet dat ze er al zijn.
Ik verwacht een zeer moeizame wedstrijd. RKC met 10 man achter de bal en Ajax die al sinds november vorig jaar geen verdedigende (compact spelende) tegenstander kapot kan spelen. Gezien de belastbaarheid van spelers (Kishna, Bojan, Kolbeinn, De Sa, Boilesen) zal er vanavond weer een ander team staan.
Ik verwacht een zeer moeizame wedstrijd. RKC met 10 man achter de bal en Ajax die al sinds november vorig jaar geen verdedigende (compact spelende) tegenstander kapot kan spelen. Gezien de belastbaarheid van spelers (Kishna, Bojan, Kolbeinn, De Sa, Boilesen) zal er vanavond weer een ander team staan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een vervelende wedstrijd zo doordeweeks. Nja, ik ga er vanuit dat ze scherp zijn en het nu niet meer laten liggen.
15 mei 2011.
Aan het weer zal het niet liggen zomeravond voetbal 

Ik zei voor de wedstrijd tegen Twente al dat we van Twente gingen winnen en tegen RKC vervolgens gelijk zouden spelen. Ik ben er nog steeds bang voor.
-
Als Feyenoord verliest loopt Ajax weer uit op nummer tweeArthur schreef:Ik zei voor de wedstrijd tegen Twente al dat we van Twente gingen winnen en tegen RKC vervolgens gelijk zouden spelen. Ik ben er nog steeds bang voor.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Cillessen; vRhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne.
Bank: Vermeer, Van der Hoorn, Bojan, Boilesen, Serero, Riedewald, Kishna.
Veel wisselingen.
Bank: Vermeer, Van der Hoorn, Bojan, Boilesen, Serero, Riedewald, Kishna.
Veel wisselingen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
heerlijk..
Eerst ajax - rkc als hoofdact en daarna een CL toetje.. Oh
Eerst ajax - rkc als hoofdact en daarna een CL toetje.. Oh

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Kom op, het gaat om iets dat gewone supporters niet kunnen snappen. Hij stelt het, in zijn ogen, sterkste elftal op. Serero vervangen lijkt mij volkomen terecht, die durfde het afgelopen weekend aan om de ballen vooruit te spelen. Bojan? Een schande: en scoren en een beslissende pass op zijn naam? Het argument "Vitesse" zal wel worden gebruikt, al denk ik dat je, als Ajax vanavond wint, je geen zorgen hoeft te maken over Vitesse. Ga maar rustig zitten, het komt allemaal goed, RKC-uit is eerste-divisie-niveau? Soort Willem II-uit?Laudrup schreef:GVD de Boer!!!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Dit is toch totaal niet onverwacht!?
Belastbaarheid van een aantal spelers is laag. Boilesen, Kishna, Serero zijn as zondag nodig tegen Vitesse.

Ik weet het niet hoor, een ploeg die ons in Amsterdam op 0-0 kon houden eerder dit seizoen is sowieso gevaarlijk. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Ajaciedjuh
Traag veld. 

-
Afgestemd op het Ajax-tempo.Ajaciedjuh schreef:Traag veld.
Slim van Veltman om de bal te laten lopen zodat RKC voor de counter kon gaan...
IK GELOOF!!!!!!
Fijn hoor, die opbouw. Van Denswil naar Veltman en terug en dan naar een back... 

- Ajaciedjuh

Dat lag niet aan het velt man
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hoe kan je je nou laten wegzetten door Castelen als je de laatste verdediger bent?
IK GELOOF!!!!!!