http://www.angelstopless.com/home1.htm
Moderator: mods
Ik heb hem nog niet bezig gezien maar van het iele mannetje is blijkbaar niet veel over. Schoop is deze winter de nodige kilo's aangekomen en dan niet in buikomvang maar in spieren. Of dit enkel en alleen te danken is aan de gym verteld het verhaal niet maar aangezien het om de Orioles gaat sluit ik snoepen uit de verboden pot zeker niet uit gezien hun verleden.The Orioles plan to have Jonathan Schoop on the Opening Day roster, FOX Sports' Ken Rosenthal tweets. Schoop will play both second and third base, splitting time with Steve Lombardozzi and Ryan Flaherty, respectively. The 2014 Baseball America Prospect Handbook ranked Schoop as the fifth-best prospect in the Baltimore farm system, and Schoop fought his way onto the 25-man roster thanks to a huge Spring Training.
Nee, zit prima daar. Die netten zie ik al bijna niet meer. Ga nu de vrijdag, overweeg ook de zaterdag te gaan. Zit nu op het toplevel kwa kaartjes. Dan wat in het middensegment. Of gewoon lekker op de bleechers voor een paar dollar. Beviel me wel de vorige keer.InnerHarbour schreef:Ha, ha, ha. Lekker hoor die Cruz fijne Homer.![]()
Zit je dan niet tegen het net aan te kijken, vind ik altijd zo klote. Heb wel kaarten voor de wedstrijd tegen de MFY 10 rijen achter de dugout niet goedkoop maar wel mooie plekken.
New York Mets closer Bobby Parnell has a partially torn ligament in his pitching elbow and might need surgery, the team announced Tuesday.
Die zullen het vast niet slechter doen dan wat nu in het veld staat...InnerHarbour schreef:En het gaat nog even door daar bij jullie, tegen de tijd dat jij gaat kijken staat het AAA-team in het veld.![]()
Young