Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
In drie dagen! 

Bij de derde club van Londen? Mwah...
Genoeg goede voetballers daar. Gisteren klopte er niks van de opstelling van de Spurs.
IK GELOOF!!!!!!
Als het iemand zou lukken om meer uit die selectie te halen is het Van Gaal wel. Bij Spurs kan het beter, bij Man Utd moet het alleen maar beter.
-
Ik vind die selectie wel tegenvallen hoor. Een paar kleerkasten van verdedigers die niet wendbaar zijn, middenveld met een paar Engelse doodlopers. De enigen bij wie je potentie ziet, zijn ex-Eredivsie spelers Eriksen en Chadli. Typisch overschatte en overbetaalde Engelse ploeg.Rishi schreef:Genoeg goede voetballers daar. Gisteren klopte er niks van de opstelling van de Spurs.
Whitey on the moon.
Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.
Verkoop er een aantal, haal 2 goede verdedigers en de Apurs kunnen net als Liverpool gewoon meestrijden.
Verkoop er een aantal, haal 2 goede verdedigers en de Apurs kunnen net als Liverpool gewoon meestrijden.
IK GELOOF!!!!!!
-
Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.Rishi schreef:Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.
Whitey on the moon.
Liverpool doet vooral mee dankzij Sturridge & Suarez, Spurs zal ook met 2 goede verdedigers te kort komen.Rishi schreef:Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.
Van Gaal maakt die jongens wel "proof". Dat lukt hem naar eigen zeggen in 3 dagen met eredivisievoetballers. Straks voor het WK heeft ie die jongens 3 weken bij elkaar. Dus maakt ie ze dus 7 * "proof". Komt goed uit want het WK telt 7 wedstrijden, die Oranje dus allemaal gaat winnen.GangstaRiB schreef: Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.

Geen idee of LVG - PL een gelukkige combi wordt. Wanneer ie zich op z'n werk i.p.v. op de tabloids concentreert kan het wat worden... Niet netjes trouwens van de altijd eerlijke consequente LVG dat ie, naar verluidt, al bij een club heeft getekend waarbij de zittende manager nog een contract heeft dat na dit seizoen doorloopt.
Wie zegt dat hij daar heeft getekend?
Gullit.
-
Moest je nou mijn post gebruiken om het topic 180 graden te draaien?wimpey schreef:Van Gaal maakt die jongens wel "proof". Dat lukt hem naar eigen zeggen in 3 dagen met eredivisievoetballers. Straks voor het WK heeft ie die jongens 3 weken bij elkaar. Dus maakt ie ze dus 7 * "proof". Komt goed uit want het WK telt 7 wedstrijden, die Oranje dus allemaal gaat winnen.GangstaRiB schreef: Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.![]()
Geen idee of LVG - PL een gelukkige combi wordt. Wanneer ie zich op z'n werk i.p.v. op de tabloids concentreert kan het wat worden... Niet netjes trouwens van de altijd eerlijke consequente LVG dat ie, naar verluidt, al bij een club heeft getekend waarbij de zittende manager nog een contract heeft dat na dit seizoen doorloopt.
Whitey on the moon.
Laat Van Gaal alsjeblieft tekenen bij een ploeg met weinig poen anders dan komt ie opnieuw de boel bij ons leeg trekken. 

Denk dat hij eerder F. aan poen gaat helpen.
Ik heb altijd gedacht dat hij die F-ers vooral selecteerde om, als ex-Amsterdammer, draagvlak te helpen creeeren voor zijn bondscoachschap. Heb er geen moment rekening mee gehouden dat hij op het WK echt een aantal van die lui in de basis gaat zetten. Laat staan dat hij er na de zomer voor wil betalen om ze naar Engeland te halen. Maar we zullen zien.Yopi schreef:Denk dat hij eerder F. aan poen gaat helpen.
Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.GangstaRiB schreef:Lloris niks bijzonders.
Als de rest van het team zijn niveau zou benaderen, dan deden ze bovenin mee.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.Baseman schreef:Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.GangstaRiB schreef:Lloris niks bijzonders.
Als de rest van het team zijn niveau zou benaderen, dan deden ze bovenin mee.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik vind Lloris ook een beetje een hype. Ik hoorde ook altijd wat Baseman verkondigt maar ik zie het er niet in. Inderdaad af en toe prachtige reflexen maar ook blunders. Beetje hetzelfde type als Krul. Het ziet er spectaculair uit maar per saldo is het niet zo bijzonder.
Is 1995 echt zolang geleden??
-
Psies, gewoon middenmoot. Is overigens niks mis mee. Maar ik vind dat hele TH een beetje overschat. Ze hebben weliswaar veel geld gespendeerd, echte toppers hebben ze niet gehaald. Het zijn voornamelijk 'namen'. Eriksen uitgezonderd, want die is nog een talent in dat opzicht.Rijkaard schreef:Ik vind Lloris ook een beetje een hype. Ik hoorde ook altijd wat Baseman verkondigt maar ik zie het er niet in. Inderdaad af en toe prachtige reflexen maar ook blunders. Beetje hetzelfde type als Krul. Het ziet er spectaculair uit maar per saldo is het niet zo bijzonder.
Whitey on the moon.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
Baseman schreef:Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
The Fantasy Football ranglijstBaseman schreef:Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.

Hoewel deze grappig genoeg best wel redelijk betrouwbaar blijkt. Maar goed, maakte maar een grapje hoewel ik in Lloris niet de topper zie die jij er blijkbaar in ziet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Ik volg niet alles in de PL, maar Lloris was bij OL en het Franse team een topper. Wat ik dit seizoen zie bevestigt dat voornamelijk, ook omdat hij een van de weinige keepers in de PL is die (ver) van zijn lijn durft te keepen.