Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » wo mar 26, 2014 10:15 am

Ligt het dan aan de trainer, of is er meer mis? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 26, 2014 11:24 am

Ook een slechte selectie. Maar zijn aankoop valt ook door de mand.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo mar 26, 2014 11:47 am

Maar waarom kon SAF met dezelfde selectie (minus Mata en die Belgische kroeskop) dan wel eenvoudig kampioen worden?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mar 26, 2014 11:49 am

Omdat Van Persie toen elke bal die voor zijn voeten viel binnen schoot.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo mar 26, 2014 11:59 am

Yeah right, alsof dat het enige verschil is. Zonder Van Persie eindigden ze de laatste 20 jaar nooit lager dan plek 3. En nu staan ze dus een straatlengte achter op de rest.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo mar 26, 2014 2:57 pm

Moyes heeft United veranderd in Everton. Zelfde plek, zelfde positie, zelfde puntenaantal als vorig jaar. Althans dat vinden ze in Engeland. :ajaxsmiley.gif:

Hij brengt volgens mij een andere speelstijl mee, andere tactiek, doet zelf de trainingen en volgens mij zitten een paar spelers al met hun hoofd bij een afscheid of andere club (Ferdinand, Vidic, Evra). En hij heeft dit seizoen een aantal tactische blunders begaan door z'n middenveld bijvoorbeeld verkeerd neer te zetten. En ik denk dat SAF vorig seizoen echt alles uit het (toen al matige) elftal heeft geperst dat vol zat met revanchegevoelens nadat ze op doelsaldo in de 94e minuut ofzoiets de titel misliepen het seizoen ervoor tegen City. Tot zover beelzecruijff. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mar 28, 2014 9:19 am

Manchester United-iconen kopen kleine club Salford City

Manchester United-iconen Paul Scholes, Ryan Giggs, Nicky Butt, Gary Neville en Phil Neville hebben een opmerkelijke aankoop gedaan. De vijf (voormalige) voetballers nemen in de zomer van 2014 Salford City over, als de FA akkoord gaat. De club komt uit in de Northern Premier League Division One North, het achtste niveau in Engeland, en stond aan het begin van wat vijf mooie carrières zouden worden.

"Ik was elf toen ik voor het eerst op proef kwam bij Manchester United en dat was in Salford. Ik zal nooit vergeten hoe belangrijk dat voor mij was. Salford City staat voor mij gelijk aan de honger, het enthousiasme en het verlangen naar voetbal uit die eerste jaren", aldus Gary Neville. De vijf vrienden willen in de regio de voetbalgemeenschap stimuleren en helpen ontwikkelen. "We willen onze ervaring en kennis gebruiken om jong talent aan te moedigen. Dat we dat nu in Salford kunnen doen, maakt het des te mooier", zegt Giggs.

Geboorteplaats
Het is nog niet helemaal duidelijk wat de rol van de vijf wordt. Giggs is momenteel nog actief voor Manchester United als speler, terwijl Phil Neville bij de 'Mancunians' assistent-coach is onder manager David Moyes. Er zal daarom niet direct iets veranderen binnen de club uit Salford, de geboorteplaats van Scholes.

Scholes, Giggs, Butt en de gebroeders Neville maakten begin jaren '90 samen met David Beckham deel uit van een succesvolle lichting jeugdspelers van Manchester United, die onder manager Alex Ferguson veel prijzen zou winnen.

Bron: nusport.nl
Dat is weer eens wat anders als een Ferrari. Leuk bericht.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 28, 2014 12:21 pm

Dezelfde 5 iconen willen samen met Beckham ook een andere club overnemen...ManU.
'Beckham wil Manchester United overnemen'

Manchester United is momenteel in Amerikaanse handen, maar mogelijk duurt dat niet lang meer.De familie Glazer schijnt niet erg geïnteresseerd meer te zijn in de club. David Beckham en enkele andere grote oud-spelers van United zouden de club willen overnemen.

Beckham zou dit volgens The Sun willen doen met Paul Scholes, Ryan Giggs, Nicky Butt, Gary en Phil Neville. De financiën zullen ze niet helemaal zelf ophoesten. Volgens het Engelse dagblad heeft Beckham goede connecties in Qatar waar zij hopen op een investering van ongeveer 2,4 miljard euro.

Manchester United maakt vanwege de slechte prestaties een zware tijd door. De ploeg van Robin van Persie, momenteel geblesseerd, brak al meerdere negatieve records dit seizoen.

www.ad.nl

Le T.

Bericht door Le T. » vr mar 28, 2014 12:36 pm

Jinne schreef:Maar waarom kon SAF met dezelfde selectie (minus Mata en die Belgische kroeskop) dan wel eenvoudig kampioen worden?
Is een betere trainer die modern voetbal speelt. Moyes speelt achterhaald voetbal en kan niet meer uit een selectie halen dan je zou verwachten op basis van de namen. Dan is het te mager tov de concurrentie, maar SAF was ook al aan het wringen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 28, 2014 12:50 pm

Le T. schreef: Dan is het te mager tov de concurrentie, maar SAF was ook al aan het wringen.
Toe dan. Die man wrong er de ene na de andere titel uit. Jaar in, jaar uit. Die man is uniek.

Maar Man U kan CR7 niet vervangen, zoals Ajax niet effe Eriksen kan vervangen. Dat het na CR7 en na SAF minder wordt: logisch. Maar dat die club zó in elkaar klapt, daar is Moyes natuurlijk wel debet aan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mar 28, 2014 1:42 pm

Ik denk dat hij wel zo'n beetje op het slechts denkbare moment is ingestapt. Een icoon vervangen bij één van de grootste clubs in de wereld. En dan ook nog eens met een niet zo geweldige selectie. Als je dan "maar" van Everton komt moet je snel resultaten boeken. Anders komt de kritiek.

Maar ja, als je als coach de kans krijgt om daar te werken zeg je niet zo snel "laat maar gaan, ik wacht op een beter moment". Terecht ook. Als je overtuigd bent van jezelf moet je er voor gaan.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr mar 28, 2014 2:14 pm

Marillion schreef:Ik denk dat hij wel zo'n beetje op het slechts denkbare moment is ingestapt. Een icoon vervangen bij één van de grootste clubs in de wereld. En dan ook nog eens met een niet zo geweldige selectie. Als je dan "maar" van Everton komt moet je snel resultaten boeken. Anders komt de kritiek.

Maar ja, als je als coach de kans krijgt om daar te werken zeg je niet zo snel "laat maar gaan, ik wacht op een beter moment". Terecht ook. Als je overtuigd bent van jezelf moet je er voor gaan.
De aankopen die hij zelf mocht doen zijn ook bagger. Het is ook gewoon een trainer voor de middenmoot, niet meer dan dat. Dat zei ik al bij zijn aanstelling, en toen kwam bryan hier even uitleggen dat ik er niks van snapte en dat Moyes het op zeker gaat halen bij Man Utd op basis van zijn prestaties met Everton. Nou...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mar 28, 2014 2:31 pm

Ik heb geen flauw idee van zijn capaciteiten. Maar puur op het scenario bekeken is het al een lastige klus.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr mar 28, 2014 2:34 pm

Marillion schreef:Ik heb geen flauw idee van zijn capaciteiten. Maar puur op het scenario bekeken is het al een lastige klus.
Dat tweede sowieso. Wat dat eerste betreft, volgens mij trok ik toendertijd de vergelijking met het aanstellen van een Ron Jans of zo bij Ajax. Dat soort trainers zijn hoogstens geschikt voor een subtopper. Niet voor clubs als Ajax en/of Man Utd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Le T.

Bericht door Le T. » vr mar 28, 2014 3:26 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Dan is het te mager tov de concurrentie, maar SAF was ook al aan het wringen.
Toe dan. Die man wrong er de ene na de andere titel uit. Jaar in, jaar uit. Die man is uniek.

Maar Man U kan CR7 niet vervangen, zoals Ajax niet effe Eriksen kan vervangen. Dat het na CR7 en na SAF minder wordt: logisch. Maar dat die club zó in elkaar klapt, daar is Moyes natuurlijk wel debet aan.
Qua voetbal is het niet zo in elkaar geklapt. Er zat vorig jaar ook al niet zoveel voetbal in, na Arsenal heeft ook Man U het moeilijk gekregen met de veranderde financiele verhoudingen. Daarom was het vorig jaar ook al wringen, de punten werden gehaald op mentaliteit en slimmigheid, niet met heel goed voetbal. Dat is bij SAF ook wel eens anders geweest.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mar 30, 2014 4:04 pm

Liverpool - Spurs na 1 minuut al 1-0 eigen goal Kaboul. Goh wat zou ik het Liverpool gunnen zeg. Alleen dat Shitty ligt nog in de weg.
Whitey on the moon.

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo mar 30, 2014 4:33 pm

Suarezzzzzzz met de 2-0. Wat een held. En wat zou het fantastisch zijn als Liverpool eindelijk weer eens kampioen wordt.
15 mei 2011.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo mar 30, 2014 5:02 pm

Laudrup schreef:Suarezzzzzzz met de 2-0. Wat een held. En wat zou het fantastisch zijn als Liverpool eindelijk weer eens kampioen wordt.
Zie ook: http://www.vi.nl/nieuws/suarez-schiet-c ... larden.htm
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 5:10 pm

Suarez is een geweldenaar, maar dat wisten we al. Ook bij Ajax was hij een klasse apart. :biggthumpup.gif:

En hoppa, 3-0!

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo mar 30, 2014 5:18 pm

En wat een koopje. Bij Liverpool lachen ze zich de ballen uit hun broek.
15 mei 2011.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 5:19 pm

Daar doe je niets aan. Ze betalen geen vijftig miljoen voor een speler uit de Eredivisie.

Zonde dat Eriksen bij dat subtoppertje is gaan spelen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mar 30, 2014 5:21 pm

Suarez is een one man army. Je speelt met 12 man als ie meedoet. Een plaag voor verdedigers, ieder foutje wordt afgestraft. Altijd de drive naar voren. Daar kun je je als elftal helemaal aan optrekken. Geweldig om te zien.
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 5:23 pm

Hij past perfect in het Engelse voetbal. Daar is ruimte, veel ruimte.

Die man heeft een geweldige fysiek. Blijft maar gaan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 30, 2014 5:39 pm

Laudrup schreef:Suarezzzzzzz met de 2-0. Wat een held. En wat zou het fantastisch zijn als Liverpool eindelijk weer eens kampioen wordt.
Voetballers zijn geen helden en Liverpool wordt gewoon kampioen.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 30, 2014 7:14 pm

Yopi schreef:
Zonde dat Eriksen bij dat subtoppertje is gaan spelen.
"Volgend seizoen maak IK dat subtoppertje titel-proof!!" :neutral.gif:

Plaats reactie