Volgens mij is Willem II-A1 niet de graadmeter, die A1 staat op plaats twaalf in de competitie, waar er veertien aan meedoen. Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar hoeveel vrijheid krijgen onze aanvallers? Die vrijheid krijgen ze niet in de eredivisie, dat niveau moeten ze onderhand wel hebben. Mooie actie van Al-Ghazi, maar eigenlijk moet op die plek de bal naar Cerny, maar dat zie ik dit keer wel door de vingersYopi schreef:Had je gisteren naar de A1 moeten kijken, Demo. Acties genoeg. Cerny, El Ghazi, Menig, Acolatse, Nouri, ze wilden juist steeds hun man passeren. De een is wat beter dan de ander, maar van de grote rondo was geen sprake. Het duurt natuurlijk even voor de spelers gedeprogrammeerd zijn, maar we gaan vooruit.![]()
@Jabu: de opleiders hebben steeds gezegd dat de generatie van Nouri de eerste is waar ze echt mee aan het werk hebben kunnen gaan.

Cerny en Al-Ghazi zijn trouwens gekocht, hun al of niet aanwezige kwaliteiten hebben weinig tot niets te maken met de Ajax-opleiding. Menig en Acolatse zijn tweedejaars-A, die hadden verder moeten zijn. JE weet: de echt grote talenten slaan Jong Ajax over, ik zie hen dat niet doen.