Feyenoord - Ajax 02-03-2014
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax 02-03-2014
Lijkt me wel de beste line-up om de verwachte eerste fase met sturm und drang van F. op te vangen. Risicovol blijven onze backs bij het verdedigen. Ik vrees vooral het koppel Boëtius-Rhijn. Door het centrum moet de zaak nog wel redelijk droog gehouden kunnen worden met Poulsen op VM. Gelukkig ook nog wat voetballend vermogen met Serero en Klaassen op het middenveld. Hopelijk hebben Bojan en Kishna ook door dat ze veel vuil werk zullen moeten verrichten tegen de opkomende backs. En die backs van F. hebben hopelijk ook genoeg problemen met Bojan en Kishna om veel op te komen. De Jong gelukkig weer in de spits, die jongen wil ik liever niet meer terugzien op het middenveld. Als de storm geluwd is kan Ajax later met wissels nog wat offensieve accenten leggen. Serero zal dan wel voor Duarte ingeruild worden, Blind naar het centrum met Riedewald op LB en misschien Kishna of Bojan voor De Sa. Mocht de nood echt aan de man zijn, dan Sigi als pinchhitter? Zoiets?
Onze backs moeten 'hoog' spelen. Dan komt het allemaal in orde. Je moet die afstanden voor de kakkies groot maken. Daar houden non-atleten als Pelle, Immers en Clasie niet van.
Bojan in de basis? Really?
Zit daar ook een idee achter of is het puur in het kader van het rouleren?

- Ajaciedjuh
Hij trainde geweldig gisteren.Jöhnk schreef:Bojan in de basis? Really?![]()

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Twente werkt alvast mee. Spannend. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ben al blij met een bloedeloze 0-0; op meer durf ik niet te rekenen, drie dagen na Salzburg.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De analisten van FOX zetten allen in op een gelijkspel of een overwinning voor Feyenoord.
Zwart met roze accenten=mooi. Roze met zwarte accenten=teveelvanhetgoede.
Hup Ajax! 
Eerste half uur goed doorkomen en dan toeslaan.

Eerste half uur goed doorkomen en dan toeslaan.

Het is allebei geen porem natuurlijk maar dan zie ik nog liever dit omdat het tenminste niet eens de pretentie heeft om mooi te zijn. Hoe zouden ze dat hebben uitgezocht denk je? Op een gegeven moment bedenkt men dat ze weleens tegen clubs kunnen spelen met een wit shirt en zwarte broek en dan gaab de tandwieltjes draaien. Op een gegeven moment zegt dat iemand met een serieuze blik: als we nou eens roze broeken en roze kousen bestellen als reserve? Vervolgens zijn er nog een hele reeks mensen die dat een goed idee vinden ook want anders zou het er niet van gekomen zijn. Blijft een blunder van epische grootheid, dit HNU. Vandaag ook, deze pot is best te winnen maar niet in dit tenue.Ferry schreef:Zwart met roze accenten=mooi. Roze met zwarte accenten=teveelvanhetgoede.
- Ajaciedjuh
Kishna bevalt me wel. Hoge ballen op Pelle zijn allemaal gevaarlijk.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo mar 02, 2014 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Foutje van Veltman hebben we al gehad. 

-
- AT Toto winner 15/16
Ajax speelt dramatisch.
Ajax moet de lange bal er eerder uithalen. Verder is er nog niet veel aan de hand...
Come on Ajax!
Come on Ajax!
Kishna trekt het niveau van de Ajax-aanval al omhoog.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ajax speelt veel zuiverder in de passing, maar Feyenoord speel opportunistischer en heeft ook de betere kansen.
ugh... komt wel goed vandaag!
-
- AT Toto winner 15/16
Vuile honden ajax.

Zo onrustig.
Probleem lag op rechts. Martins Indi kon op zijn gemak voorzetten.
Zou er binnen Ajax nou echt niemand zijn geweest die een vingertje op stak en opperde dat dit HNU misschien weleens punten zou gaan kosten. Ik bedoel, een vereniging van meer dan 100 jaar oud die altijd zo trots was op het mooie thuis shirt moet toch weten welke kracht er van een tenue uit kan gaan? Wil er bij mij niet in. Wat is er in vresnaam gebeurt afgelopen voorjaar toen deze kleurcombinatie werd gekozen. Riekt naar sabotage. Heeft de toenmalige elftalleider er soms de hand in gehad. "leuk, vooruitstrevend, zooooo Ajax"? Heb weleens gelezen dat het bij Slop vandaan komt maar zeker weten doet niemand het. Hoop wel dat dit tot de bodem wordt uitgezocht.
Godverdegodver, wel een fraaie goal. Veltman laat zit makkelijk verslaan in de lucht. Kishna stond ook te pitten toen Indi in schoof
- Ajaciedjuh
???brigade zuid schreef:Vuile honden ajax.

Lekker, een blessure veroorzaakt door Schalken geeft Ajax 10 man.
-