Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » wo feb 26, 2014 12:01 pm

Yopi schreef:Het grappige is, hij hóeft het niet te zeggen, want hij gaat niet eens naar F. Dat hij veel supporters van Ajax pijn doet met zijn uitspraken, boeit hem blijkbaar niet.
Het boeit mij in ieder geval niets. De man is een professional en goed in z'n vak. Ik vind het bijvoorbeeld weer leuk om Oranje te kijken, omdat er sinds lange tijd weer een idee achter zit. Ik denk dat LvG bij Feyenoord hetzelfde zou kunnen presteren. Daar wordt Feyenoord beter van en indirect Ajax ook.

Maar ja, Jopie deed hetzelfde.. hoe denk jij over hem dan?
Whitey on the moon.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo feb 26, 2014 12:29 pm

Pellè haalt nog een keer uit naar de scheidsrechter. Dit verzin je toch niet?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 12:42 pm

LucaS schreef:Ach, de meeste supporters nemen het echte Ajacieden niet kwalijk als ze voor Feyenoord kiezen.
Een mens is gelukkig vrij om z'n eigen keuzes te kunnen maken in ons werelddeel. Wanneer JC en / of LvG wat bij de kakkies willen doen: mijn zegen hebben ze.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 12:47 pm

Bert schreef:Pellè haalt nog een keer uit naar de scheidsrechter. Dit verzin je toch niet?
Het wordt helemaal ridicuul wanneer je het volgende leest:

http://www.ad.nl/ad/nl/1450/Roda-JC/art ... huis.dhtml

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 26, 2014 12:58 pm

Ik heb een gevoel dat we zwaar genaaid gaan worden door Kuipers.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 26, 2014 1:00 pm

@Gangsta: ergens begreep ik het wel. Harmsen had hem tot op het bot vernederd. Toen heeft Cruijff wraak genomen, genadeloos. Topsporters zijn zo, ze hebben een groot ego en een groot eergevoel. Het was een heel foute beslissing van hem, maar je moet wel de voorgeschiedenis kennen. Ajax wilde hem niet meer, hij kon er niets meer van, enz. Zo ging Ajax destijds om met de grootste vedette uit de geschiedenis van de club. Hij werd weggezet als een waardeloze sukkel en een profiteur. Waar dat voor nodig was begrijp ik nog steeds niet. Je kunt ook op een normale manier uit elkaar gaan.
Het was verschrikkelijk. Dat seizoen werd een lijdensweg. F. kampioen met André Hoekstra en Stanley Brard, godallemachtig. Maar hij flikte het, daar heb ik wel bewondering voor. Je kunt er van alles van vinden, maar hij nam wel wraak op de plek waar het hoorde: op het veld.

Neemt niet weg dat hij het niet had moeten doen. Zeg ik dan als sentimentele supporter. Ik denk dat hij dat achteraf stiekem ook wel vond. Hij was tenminste zo weg, na afloop van de kampioenswedstrijd.

Het blijft een open zenuw. Als ik een foto zie van Cruijff in dat gele vod met Gouden Gids erop, dan kijk ik snel de andere kant uit. Dus als je me vraagt of ik er aanstoot aan neem als iemand die echt bij onze club hoort overstapt naar uitgerekend F, dan zeg ik volmondig JA. Het blijft apart dat voetballers en trainers dat blijkbaar niet zo voelen. Ze bouwen hun carrière immers op de loyaliteit van de supporters.

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 26, 2014 1:21 pm

Komop zeg, het conflict tussen Harmsen en Cruijff, en dus de reden waarom Cruijff naar F ging, was geld. Niet meer en niet minder.

Ach, onze hervormers Cruijff (Feyenoord), Molenaar (Feyenoord), Jonk (PSV, terwijl hij ook terug kon naar Ajax). En dan nog bijna Ling erbij (ook Feyenoord toch?).
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 1:27 pm

LucaS schreef:Komop zeg, het conflict tussen Harmsen en Cruijff, en dus de reden waarom Cruijff naar F ging, was geld. Niet meer en niet minder.

Ach, onze hervormers Cruijff (Feyenoord), Molenaar (Feyenoord), Jonk (PSV, terwijl hij ook terug kon naar Ajax). En dan nog bijna Ling erbij (ook Feyenoord toch?).
Your point being? :confused.gif:

Je held LvG toeterde dat Ajax z'n club niet meer was, dat ie liever trainer was om vervolgens via de achterdeur AD van Ajax te willen worden. Op termijn uiteraard, omdat ie eerst nog effe z'n contract bij Bayern uit wilde zitten. Geld dus.

Maar ik neem aan dat we die casus héél anders moeten beoordelen... :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 26, 2014 1:30 pm

Nee hoor, ik ben ervoor om de acties van alle Ajacieden exact via dezelfde meetlat te beoordelen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 1:31 pm

LucaS schreef:Nee hoor, ik ben ervoor om de acties van alle Ajacieden exact via dezelfde meetlat te beoordelen.
Dan laten we LvG maar buiten beschouwing. Naar eigen zeggen geen Ajacied meer.

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 26, 2014 1:37 pm

Ach, laten we de mensen maar gewoon op hun daden beoordelen, de een bedreigt Ajacieden, en de ander stapt in als zijn club daaraan behoefte heeft.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 26, 2014 1:42 pm

LucaS schreef:de ander stapt in als zijn club daaraan behoefte heeft.
Heb je het nu over die volksjongen die zo goed bij F. past? :666.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 1:42 pm

LucaS schreef:Ach, laten we de mensen maar gewoon op hun daden beoordelen, de een bedreigt Ajacieden, en de ander stapt in als zijn club daaraan behoefte heeft.
Ja, laten we die discussie o.b.v. hear say nog eens voeren. :excited.gif:

Je draait iedere vorm van objectiviteit al meteen weer de nek om. Zwart bedreigt, wit voorziet in een behoefte. Dat wit eerst nog effe wilde cashen, een paar frontsoldaatjes de impopulaire maatregelen liet doorvoeren en dat diens aanstelling niet rechtmatig was, vegen we gewoon onder het vloerkleed. :biggthumpup.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo feb 26, 2014 1:47 pm

Ja, laten we die discussie o.b.v. hear say nog eens voeren. :excited.gif:
Mee eens, het is niet nodig, de standpunten zijn duidelijk.
Je draait iedere vorm van objectiviteit al meteen weer de nek om.
Om dan hiermee verder te gaan? :aai.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 26, 2014 1:54 pm

wimpey schreef: Ja, laten we die discussie o.b.v. hear say nog eens voeren. :excited.gif:
Gewoon een feit hoor. Dat je er niet aan wil mag natuurlijk.
Je draait iedere vorm van objectiviteit al meteen weer de nek om.

Want? Ik noem alleen de feiten.
Zwart bedreigt, wit voorziet in een behoefte. Dat wit eerst nog effe wilde cashen, een paar frontsoldaatjes de impopulaire maatregelen liet doorvoeren en dat diens aanstelling niet rechtmatig was, vegen we gewoon onder het vloerkleed. :biggthumpup.gif:
Welke impopulaire maatregelen zijn dan genomen door Sturkenboom en Blind?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo feb 26, 2014 1:58 pm

Ik vond van Gaal al een redelijke bloedmongool maar hij is nu nog meer in mijn achting gezakt.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 26, 2014 2:25 pm

Demosthenes schreef: Om dan hiermee verder te gaan? :aai.gif:
Old habits... :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 26, 2014 2:30 pm

Eens, ik zou dit ook niet meer doen. Mea culpa!

Le T.

Bericht door Le T. » wo feb 26, 2014 4:38 pm

Yopi schreef:Het grappige is, hij hóeft het niet te zeggen, want hij gaat niet eens naar F. Dat hij veel supporters van Ajax pijn doet met zijn uitspraken, boeit hem blijkbaar niet.
Welke supporters zijn dat dan?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo feb 26, 2014 5:45 pm

brigade zuid schreef:Ik vond van Gaal al een redelijke bloedmongool maar hij is nu nog meer in mijn achting gezakt.
Omdat ie niet naar feyenoord gaat?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Arthur

Bericht door Arthur » wo feb 26, 2014 5:46 pm

Le T. schreef:
Welke supporters zijn dat dan?
Ik vind het wel pijnlijk in ieder geval. In de revolutie sta ik aan de kant van Cruijff, maar Van Gaal zal voor mij altijd een Ajaxheld zijn (sorry, IH).

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 26, 2014 6:05 pm

Dan weet je wat DelToro van je vindt, Arthur. :666.gif:
DelToro schreef:Dan zijn dat nogal gevoelige en kleinzerige mensen.
Niet mijn mening. Maar ik ben geloof ik ook gevoelig en kleinzerig. :smallgrin.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » wo feb 26, 2014 6:38 pm

Nou, dan weet ik ook weer waar ik sta smallgrin.gif:

ferry

Bericht door ferry » wo feb 26, 2014 9:52 pm

Edwin Struis heeft een prima column over de 'zaak Pelle' geschreven. :biggthumpup.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo feb 26, 2014 11:00 pm

Column is prima.

Ik heb nergens gezien dat de schade vergoed is, of door Pelle of door Feyenoord. Is dat wel gebeurd? Feyenoord staat erom bekend schade door supporters aangericht, niet te vergoeden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie