Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik denk dat Van Gaal een grote buitenlandse club wilde, maar dat de grote buitenlandse clubs niet voor hem in de rij staan. Dus nu verzint hij iets anders. Feyenoord of een sabbatical.
Je gaat toch niet voor de club werken waarvan een schokkend groot deel van de aanhang je toezingt dat je een kankerwijf hebt?
I think I lost my fucking headache
Het gaat denk ik meer om het moment van instappen bij een nieuwe club. Als je eerst met een WK bezig bent dan ben je eigenlijk te laat.Yopi schreef:Als die Engelse club niet komt, zou het best eens kunnen gaan gebeuren, hoor.![]()
Sabbatical, ik vind het een raar idee. Hoe oud is hij nu? Vlak voor zijn pensioen een sabbatical? En sowieso werken bondscoaches niet zo hard, waar heeft die man een sabbatical voor nodig?
Nil volentibus arduum
Hij had voor deeltijdbaan Oranje al een sabbatical. F. is natuurlijk ook een sabbatical: een baan in het voetbal kun je F. moeilijk noemen.Jöhnk schreef:Ik denk dat Van Gaal een grote buitenlandse club wilde, maar dat de grote buitenlandse clubs niet voor hem in de rij staan. Dus nu verzint hij iets anders. Feyenoord of een sabbatical.
Wanneer LvG met Oranje op z'n muil gaat in Brazilie (correctie: wanneer de spelers / media weer een min-min scoren), dan wordt de PL een lastig verhaal.
Tenzij ie wellicht het spoor van een oude werkvriend volgt en daar zo een club vindt.

De club van Mein Trus, hoor.LucaS schreef:Je gaat toch niet voor de club werken waarvan een schokkend groot deel van de aanhang je toezingt dat je een kankerwijf hebt?
Ik denk dat grote clubs in de PL er huiverig voor zijn om hem aan te stellen. Ze moeten aan hun PR denken. Van Gaal is bij Bayern lelijk op zijn muil gegaan. De teksten van Hoeness logen er niet om.
Ik denk dat Van Gaal F. een geweldige uitdaging vindt.
Het zou natuurlijk best kunnen dat oranje vroeg wordt uitgeschakeld (bv in de 16e finales tegen thuisland Brazilie) zonder dat de coach heeft gefaald. Of zelfs zonder dat de spelers hebben gefaald.
Zou best kunnen. Maar geweldig voor zijn CV is dat niet.
Ik vond het juist wel een interessant punt. Vooral omdat dit soort discussies meestal niet worden gevoerd op basis van de regels, en niet op basis van een zorgvuldige vaststelling van de feiten.Duke schreef:Het grappigste was nog dat Jan Mulder opperde dat het misschien geen buitenspel was omdat er een verdediger (bijna) op één lijn stond. Maar daar was geen discussie over mogelijk, het was gewoon buitenspel!Peter schreef:Het is genieten bij Studio Voetbal. Oh oh oh wat is Feyenoord genaaid.
Zo begon dat punt vanuit de veronderstelling dat de grens had moeten vlaggen, en het ontbreken van hinderlijkheid dan door de scheidsrechter moet worden vastgesteld. Is dat nog wel zo? Volgens mij is die regel van meer dan 5 jaar geleden, en is dat niet meer de praktijk.
Het andere interessante is dat de hoek van de camera niet optimaal was, het moment van stilzetten van het beeld misschien niet helemaal juist, en het echt niet veel scheelde. Want een verdediger kan ook met zijn hiel iemand binnen spel houden. Niet alles is wat het lijkt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Topic gaat over Feyenoord, of toch weer over JC en LvG.
Bekend is dat LvG drie jaar geleden geen zin had, dat nu de naam peter Bosz is genoemd en ik meen ook nog een andere (grote?) naam en dat er verder nog niets over bekend is.
Bekend is dat LvG drie jaar geleden geen zin had, dat nu de naam peter Bosz is genoemd en ik meen ook nog een andere (grote?) naam en dat er verder nog niets over bekend is.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Cruijff haal jij erbij.
Als Van Gaal kandidaat is voor F. lijkt het me logisch dat hij in deze topic verschijnt.
Als Van Gaal kandidaat is voor F. lijkt het me logisch dat hij in deze topic verschijnt.
-
Dan haal ik die nu weer weg.Yopi schreef:Cruijff haal jij erbij.
Is LvG kandidaat? Hij heeft misschien wel "Nee, dank je" gezegd. Feyenoord zou Mourinho ook wel willen hebben als trainer (En diep in zijn hart wil Mourinho natuurlijk ook niets liever dan Feyenoord trainen, zijn ultieme droom, zal er in kleine letters in het AD staan)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik heb net de beelden bekeken. Wat de woede van Feyenoord betreft inzake de gelijkmaker. Misschien moeten ze ook even naar zichzelf kijken. Je staat 1-2 voor in de blessuretijd met een corner tegen. Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat een tegenstander op die plek in de zestien meter zo vrij staat? Dat is toch niet te geloven?
Nil volentibus arduum
Marillion schreef:Ik heb net de beelden bekeken. Wat de woede van Feyenoord betreft inzake de gelijkmaker. Misschien moeten ze ook even naar zichzelf kijken. Je staat 1-2 voor in de blessuretijd met een corner tegen. Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat een tegenstander op die plek in de zestien meter zo vrij staat? Dat is toch niet te geloven?
Het zal wel buitenspel zijn, maar ik vind het lang geen overduidelijke zaak zoals feyenoord het doet voorkomen. Het was geen Kloegje in ieder geval.

Voor de rest floot die Gozubuyuk wel schandalig slecht hoor. Te beginnen met die penalty die Immers had moeten krijgen toen Marsman zijn been vastpakte.
Maar goed, zo mag het ook wel een keertje hoor.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Helemaal met je eens, zo duidelijk was dat buitenspel helemaal niet. Ze kunnen toch altijd zo'n mooi lijntje er naast zetten? Ik heb het niet gezien.Le T. schreef:Ik vond het juist wel een interessant punt. Vooral omdat dit soort discussies meestal niet worden gevoerd op basis van de regels, en niet op basis van een zorgvuldige vaststelling van de feiten.Duke schreef: Het grappigste was nog dat Jan Mulder opperde dat het misschien geen buitenspel was omdat er een verdediger (bijna) op één lijn stond. Maar daar was geen discussie over mogelijk, het was gewoon buitenspel!
Zo begon dat punt vanuit de veronderstelling dat de grens had moeten vlaggen, en het ontbreken van hinderlijkheid dan door de scheidsrechter moet worden vastgesteld. Is dat nog wel zo? Volgens mij is die regel van meer dan 5 jaar geleden, en is dat niet meer de praktijk.
Het andere interessante is dat de hoek van de camera niet optimaal was, het moment van stilzetten van het beeld misschien niet helemaal juist, en het echt niet veel scheelde. Want een verdediger kan ook met zijn hiel iemand binnen spel houden. Niet alles is wat het lijkt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Of dat helemaal niemand dat schot blokt.
Het grappige is dat ik het Frank en Ruben in de 86e minuut al voorspeld had dat dit in de blessuretijd zou gaan gebeuren.
Van Hanegem heeft het in Van Nijnatten zijn column vandaag ook over de wedstrijd tussen Cambuur en Roda:

Van Hanegem heeft het in Van Nijnatten zijn column vandaag ook over de wedstrijd tussen Cambuur en Roda:
Dat kakkerlakje Tomasson de coach van de in zijn ogen benadeelde partij is, heeft er verder vast helemaal niets mee te maken.Ik hoop dat de KNVB vandaag wel een aantal van zijn scheidsrechters eens onder handen neemt. Vooral Nijhuis. Ik erger me elk weekeinde aan die man. De manier waarop hij Roda JC aan twee rode kaarten hielp uit bij Cambuur is schandalig. Hij heeft een degradatiewedstrijd voor Roda nadelig beïnvloed, dat mag niet getolereerd worden.

Overigens was de F goal dan ook buitenspel. Deze foto staat op AN:

Ik denk omdat pseudovedetten als Pellè en Mathijsen drukker zijn met het bewerken van objecten en het uitkafferen van medespelers dan met het neerzetten van de organisatie.Marillion schreef: Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat een tegenstander op die plek in de zestien meter zo vrij staat? Dat is toch niet te geloven?
Hij is zeker kandidaat.Demosthenes schreef: Is LvG kandidaat? Hij heeft misschien wel "Nee, dank je" gezegd.
http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-vesti ... n-gaal.htm
Van Gaal leest ook kranten. Hij had aan alle speculaties allang een einde kunnen maken, maar dat heeft hij niet gedaan.
Scherp.LucaS schreef:Overigens was de F goal dan ook buitenspel. Deze foto staat op AN:

De 0-1 blijkt inderdaad veel te lijken op de 2-2!
Op het AN staat ook nog een andere foto, erg scherp gezien:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post319948
Ik ben benieuwd of de media dit oppakken.
Op het AN staat ook nog een andere foto, erg scherp gezien:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post319948
Ik ben benieuwd of de media dit oppakken.
Tuurlijk niet. Welk belang hebben ze daar bij?Baseman schreef:Ik ben benieuwd of de media dit oppakken.
Aanklager start onderzoek naar Pellè
De openbare aanklager van de KNVB is een onderzoek gestart naar het gedrag van Graziano Pellè na FC Twente - Feyenoord. De spits van de Rotterdammers trapte een dug-out, schopte daarna in de catacomben een scherm doormidden en botvierde zijn frustraties ook nog op een scherm van de NOS.
De Italiaan moet nu vrezen voor een schorsing en daarmee het missen van de Klassieker tegen Ajax van komende zondag. In het verleden kregen Jeremain Lens en Erik Pieters van PSV al schorsingen opgelegd voor gedrag buiten het veld.
Ik blijf erbij dat ik hem er zondag het liefst bij heb.
Schorsen voor dit infantiele gedrag prima, maar laat die frustries eerst nog maar even een weekje in beroep gaan.
Schorsen voor dit infantiele gedrag prima, maar laat die frustries eerst nog maar even een weekje in beroep gaan.
Overigens kraamt De Kromme niet alleen maar onzin uit:

Ik hoorde en las dat mensen het lullig vonden dat Ronald Koeman zonder opgaaf van redenen was weggebleven. Hij moest naar Ajax - Salzburg met mijn Ajax-vriend Sjaak Swart. Ik heb daar zelf geen enkel probleem mee. Nu heeft hij zelf kunnen zien waar we staan met ons clubvoetbal.
Thuis dik verliezen van Salzburg en drie dagen later is Ajax ruim de baas over AZ en geeft Feyenoord de winst uit handen in de 95ste minuut van een cruciale wedstrijd. Dat zijn de dingen waar het om gaat voor een trainer. Ik hoop dat Ronald dat beseft, de ellende niet goed praat en er verder wat van opsteekt. Dan begrijp ik zijn afwezigheid op mijn feestje nog beter dan ik al deed.

Het gaat mij er ook niet om of hij zondag mee mag doen of niet. Wat mij betreft spelen we tegen hun sterkste formatie. Maar je kan dit gedrag niet zomaar laten passeren. Als club niet en als bond niet. Wat is dit voor een voorbeeld naar het publiek? Als je als supporter tegen een stoeltje schopt loop je met een beetje pech een stadionverbod op.Cruijff schreef:Ik blijf erbij dat ik hem er zondag het liefst bij heb.
Nil volentibus arduum