Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Enorm buitenspel natuurlijk.
Jammer dat Pellé niet een voetbreukje oploopt bij die trappen tegen dugout en muur.
Jammer dat Pellé niet een voetbreukje oploopt bij die trappen tegen dugout en muur.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Haha, wat een briljant einde. Puntverlies en ik neem aan dat Pelle hier ook niet mee weg komt...

-
Eerst dacht ik geen buitenspel, maar in de herhaling zie je dat ie echt hinderlijk buitenspel staat. Hehehe nog lekkerder.Zeux schreef:Enorm buitenspel natuurlijk.
Whitey on the moon.
Bal gaat vlak langs um. Als dit het niet is, kun je die regel afschaffen.GangstaRiB schreef:Eerst dacht ik geen buitenspel, maar in de herhaling zie je dat ie echt hinderlijk buitenspel staat. Hehehe nog lekkerder.Zeux schreef:Enorm buitenspel natuurlijk.
Pellé sloopte ook nog een deur in zijn woede. Disciplinair strafje KNVB?

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ehh wedstrijdje of 4 schorsen.. Sorry maar dit is hetzelfde als verleden jaar feyenoord psv etc etc
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik neem aan dat Koeman hier zelf ingrijpt, en Pelle er de volgende wedstrijd naast zet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat denk je zelf? Die lui hebben echt wel boter op hun hoofd hoor. Krijgt een boete van 1000 euro, maar reken maar dat ze voor de Klassieker even de oogjes dichtknijpen.Duke schreef:Ik neem aan dat Koeman hier zelf ingrijpt, en Pelle er de volgende wedstrijd naast zet.
-
Sterker nog, die bal gaat door z'n benen volgens mij.Zeux schreef:Bal gaat vlak langs um. Als dit het niet is, kun je die regel afschaffen.GangstaRiB schreef:Eerst dacht ik geen buitenspel, maar in de herhaling zie je dat ie echt hinderlijk buitenspel staat. Hehehe nog lekkerder.Zeux schreef:Enorm buitenspel natuurlijk.
Pellé sloopte ook nog een deur in zijn woede. Disciplinair strafje KNVB?
Whitey on the moon.
*deleted*
Laatst gewijzigd door ferry op zo feb 23, 2014 6:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus moet de KNVB hier zijn verantwoordelijkheid nemen.Peter schreef:Wat denk je zelf? Die lui hebben echt wel boter op hun hoofd hoor. Krijgt een boete van 1000 euro, maar reken maar dat ze voor de Klassieker even de oogjes dichtknijpen.Duke schreef:Ik neem aan dat Koeman hier zelf ingrijpt, en Pelle er de volgende wedstrijd naast zet.
Ajax zou dat natuurlijk wel gelijk bij de beste speler doen, zelf schorsen. 

I think I lost my fucking headache
-
Deed het wel bij Luis.LucaS schreef:Ajax zou dat natuurlijk wel gelijk bij de beste speler doen, zelf schorsen.
Whitey on the moon.
Omdat ze wisten dat ie toch wel geschorst zou worden, die schorsing bij Suarez was niet bovenop wat ie van de KNVB kreeg.GangstaRiB schreef:Deed het wel bij Luis.LucaS schreef:Ajax zou dat natuurlijk wel gelijk bij de beste speler doen, zelf schorsen.
- peter
Zo 09/03/2014 14:30 competitie: FC Groningen - Feyenoord
Zo 16/03/2014 16:30 competitie: Feyenoord - SC Heerenveen
Zo 30/03/2014 12:30 competitie: Feyenoord - Go Ahead Eagles
Wo 02/04/2014 12:30 competitie: Heracles Almelo - Feyenoord
Zo 06/04/2014 14:30 competitie: Feyenoord - RKC Waalwijk
Zo 13/04/2014 16:30 competitie: PSV - Feyenoord
Zo 27/04/2014 14:30 competitie: Feyenoord - SC Cambuur Leeuwarden
Za 03/05/2014 18:45 competitie: AZ - Feyenoord
Eventjes daar winnen en die lui worden 'gewoon' weer 5e. Uiteraard hebben ze wel het meest geweldige elftal en hebben ze met Boetius, Clasie, de Vrij, Nelom, Indi absolute toptalenten. Plus het feit dat ze natuurlijk het mooiste voetbal spelen.
Eventjes daar winnen en die lui worden 'gewoon' weer 5e. Uiteraard hebben ze wel het meest geweldige elftal en hebben ze met Boetius, Clasie, de Vrij, Nelom, Indi absolute toptalenten. Plus het feit dat ze natuurlijk het mooiste voetbal spelen.
Was een grapje, uiteraard zal Pelle de maximale boete opgelegd krijgen, die dan naar een goed doel gaat.Peter schreef:Wat denk je zelf? Die lui hebben echt wel boter op hun hoofd hoor. Krijgt een boete van 1000 euro, maar reken maar dat ze voor de Klassieker even de oogjes dichtknijpen.Duke schreef:Ik neem aan dat Koeman hier zelf ingrijpt, en Pelle er de volgende wedstrijd naast zet.

Salvador Dali
Salvador Dali
Helemaal waar, al vind ik die Boëtius wel echt een mooie speler. Moet fysiek alleen nog wel een stukje sterker worden natuurlijk.Peter schreef:Zo 09/03/2014 14:30 competitie: FC Groningen - Feyenoord
In het filmpje mist nog de trap tegen de dugout.
Pieters is hier toch voor geschorst door de KNVB afgelopen seizoen?
Drie wedstrijden inderdaad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Ja drie potjes. Dat kan dus nu ook niet achterwege blijven.
Hoe dan ook zal hij tegen Ajax wel spelen. Feyenoord gaat ongetwijfeld in beroep wanneer hij wordt geschorst.
Duke schreef:Was een grapje, uiteraard zal Pelle de maximale boete opgelegd krijgen, die dan naar een goed doel gaat.Peter schreef:Wat denk je zelf? Die lui hebben echt wel boter op hun hoofd hoor. Krijgt een boete van 1000 euro, maar reken maar dat ze voor de Klassieker even de oogjes dichtknijpen.Duke schreef:Ik neem aan dat Koeman hier zelf ingrijpt, en Pelle er de volgende wedstrijd naast zet.
Dat die die Tuinkabouter (monsterman ) geen rot schop verkoopt das pas sensatie

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Koeman is uiteraard 'terleurgesteld'.
Aldus Koetje op Twitter.Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!