Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di feb 18, 2014 9:58 pm

"een echt Avondje Ajax"...

Wat een affiches!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 19, 2014 9:54 am

Voor de échte Ajacied is dit natuurlijk een prachtige aanbieding! :hypocrite.gif: :ajaxscarf.gif:
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo feb 19, 2014 6:25 pm

Marillion schreef:Nog een geluk dat ik dit bericht hier plaats dan. Anders had je niet geweten dat je voor 5 euro twee hoogstaande wedstrijden mag uitzitten in een lege en troosteloze Arena. Het enige dat ontbreekt is de gebruikelijke kou in deze tijd van het jaar.
Ajax mikt hierbij natuurlijk niet keihard op de fanatieke supporters/harde kern. Het is net een dagje na Salzburg - Ajax bovendien. Ajax probeert er gewoon wat van te maken, lekker wat potjes voetbal waar je voor een paar grijpstuivers heen kan met je kinderen.

Een probeerseltje, wie weet wordt het heel leuk! (Haha, wie hou je voor de gek Thijs?)

Ik ben er overigens wel bij voor de nodige hand- en spandiensten. Kom om 15.00 uur thuis na een treinreis van 10 uur en 55 minuten, snel douchen en om 16.30 uur in de ArenA. Na die twee wedstrijden hoop ik dat er iemand is die op een brancard thuis kan afleveren. Zet ik m'n wekker voor zondagmiddag 14.25 uur. :ajaxsmiley.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 19, 2014 6:55 pm

Thijs schreef: Een probeerseltje, wie weet wordt het heel leuk! (Haha, wie hou je voor de gek Thijs?)
Hoezo, de eerste competitiewedstrijd van JA was met zo'n 8.000 toeschouwers toch ook best leuk?

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 19, 2014 8:29 pm

Daar noem je dan ook gelijk het hoogtepunt van het seizoen, Luuk; de eerste wedstrijd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 19, 2014 8:38 pm

Maar als er nou 8.000 man een kaartje kopen voor JA en de dames. De jongens op AT worden over het algemeen wild als er een blonde vrouw in de buurt is.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 19, 2014 8:49 pm

Ik schaar mij daar zeker onder! Maar die wilde gevoelens verdwijnen bij mij als sneeuw voor de zon als die blonde vrouw ineens gaat lopen voetballen...

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 19, 2014 9:04 pm

Het is heerlijk om een vrouw te hebben die minstens zo fanatiek van voetbal houdt als jijzelf! :onfire.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » wo feb 19, 2014 9:18 pm

Zoeen heb ik er ook tegenwoordig..... er is alleen een groot nadeel..
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 19, 2014 9:55 pm

Ze is voor feyenoord?

Khraa

Bericht door Khraa » wo feb 19, 2014 9:56 pm

Ze is geboren in Rotterdam Zuid inderdaad.....

(jij mag niet meer raden)

(overigens is het behoorlijk sexy als er iemand in plat Rotterdams Immers de huid vol scheldt, dat is meteen ook het enige moment dat Rotterdams sexy is, het is gelukkig een van de weinige momenten dat ze Rotterdams praat)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 19, 2014 11:48 pm

Khraa = LVG? :hypocrite.gif:

Een vrouw die voor F. is... Er zijn grenzen.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do feb 20, 2014 8:00 am

Yopi schreef:Khraa = LVG? :hypocrite.gif:

Een vrouw die voor F. is... Er zijn grenzen.
Mijn vrouw komt ook "van Zuid", geen enkel probleem, al zal het meespelen dat in haar familie belangstelling voor voetbal te vergelijken is met die voor curling anno 2014. Erger is als een dochter thuiskomt met iemand die zijn tatoeage met ADO voor je probeert te verbergen of dat er juist op het moment dat AZ kampioen wordt zo'n AZetter binnenloopt. Ik heb vaak pech, er kwam ook een keer een fan van Twente (woonde gelukkig niet in de buurt) en ja twee keer een Ajacied, maar dat werd ook niets.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do feb 20, 2014 11:03 am

Nu begrijp ik beter dat je soms zo moppert. Wat een leven. :baaa.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 20, 2014 11:10 am

Een sterk staaltje scouting:
Ajax zag niets in topverdediger Alaba: 'Zulke spelers hebben we genoeg'

De naam Heinz Schilcher zal niet bij iedereen meteen een lampje doen branden. Toch was de Oostenrijker als speler en scout in twee periodes actief bij Ajax. Schilcher tipte de Amsterdammers eind 2007 over ene David Alaba. Ajax zag echter niets in het iele linksbackje.
Schilcher verdedigde tussen 1971 en 1973 als middenvelder de kleuren van Ajax. In 2007 keerde hij terug bij de club, om in Oostenrijk naar talenten te speuren. Geen enkele keer deed Ajax iets met zijn tips. Daar hebben ze in Amsterdam nu vast spijt van.

Terwijl Nicolas Boilesen voortdurend sukkelt met blessures, en Daley Blind inmiddels op het middenveld staat, is Alaba bij Bayern uitgegroeid tot een van de beste verdedigers ter wereld. De linkspoot met de fraaie trap is niet meer weg te denken uit de basis van de Duitse 'Rekordmeister'.

'Zulke spelers hebben we genoeg, zeiden ze bij Ajax', herinnert Schilcher zich in gesprek met Der Kurier. 'Dat was enorm frustrerend voor mij. Als ik zo'n speler dan niet aan een andere club mag aanbieden, dan heeft het voor mij geen zin meer. Daarom besloten we ook uit elkaar te gaan.'

Alaba stapte in 2008 over van Austria Wien naar Bayern München. De rest is geschiedenis.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do feb 20, 2014 11:27 am

Khraa schreef:Ze is geboren in Rotterdam Zuid inderdaad.....

(jij mag niet meer raden)

(overigens is het behoorlijk sexy als er iemand in plat Rotterdams Immers de huid vol scheldt, dat is meteen ook het enige moment dat Rotterdams sexy is, het is gelukkig een van de weinige momenten dat ze Rotterdams praat)
Een Ajacied en een kakkie en nog steeds bij elkaar: dat moet wel echte liefde zijn! :temp.gif: :syl.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do feb 20, 2014 12:05 pm

Demosthenes schreef: Mijn vrouw komt ook "van Zuid", geen enkel probleem, al zal het meespelen dat in haar familie belangstelling voor voetbal te vergelijken is met die voor curling anno 2014. Erger is als een dochter thuiskomt met iemand die zijn tatoeage met ADO voor je probeert te verbergen of dat er juist op het moment dat AZ kampioen wordt zo'n AZetter binnenloopt. Ik heb vaak pech, er kwam ook een keer een fan van Twente (woonde gelukkig niet in de buurt) en ja twee keer een Ajacied, maar dat werd ook niets.
Zijn ze nog vrijgezel, Demo? :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do feb 20, 2014 12:12 pm

wimpey schreef:Een sterk staaltje scouting:
Ajax zag niets in topverdediger Alaba: 'Zulke spelers hebben we genoeg'

De naam Heinz Schilcher zal niet bij iedereen meteen een lampje doen branden. Toch was de Oostenrijker als speler en scout in twee periodes actief bij Ajax. Schilcher tipte de Amsterdammers eind 2007 over ene David Alaba. Ajax zag echter niets in het iele linksbackje.
Schilcher verdedigde tussen 1971 en 1973 als middenvelder de kleuren van Ajax. In 2007 keerde hij terug bij de club, om in Oostenrijk naar talenten te speuren. Geen enkele keer deed Ajax iets met zijn tips. Daar hebben ze in Amsterdam nu vast spijt van.

Terwijl Nicolas Boilesen voortdurend sukkelt met blessures, en Daley Blind inmiddels op het middenveld staat, is Alaba bij Bayern uitgegroeid tot een van de beste verdedigers ter wereld. De linkspoot met de fraaie trap is niet meer weg te denken uit de basis van de Duitse 'Rekordmeister'.

'Zulke spelers hebben we genoeg, zeiden ze bij Ajax', herinnert Schilcher zich in gesprek met Der Kurier. 'Dat was enorm frustrerend voor mij. Als ik zo'n speler dan niet aan een andere club mag aanbieden, dan heeft het voor mij geen zin meer. Daarom besloten we ook uit elkaar te gaan.'

Alaba stapte in 2008 over van Austria Wien naar Bayern München. De rest is geschiedenis.
Goed gezien van Ajax. Die gast is nog niet eens in staat een penalty in de doelmond, laat staan raak te schieten!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do feb 20, 2014 12:43 pm

Thijs schreef:
Demosthenes schreef: Mijn vrouw komt ook "van Zuid", geen enkel probleem, al zal het meespelen dat in haar familie belangstelling voor voetbal te vergelijken is met die voor curling anno 2014. Erger is als een dochter thuiskomt met iemand die zijn tatoeage met ADO voor je probeert te verbergen of dat er juist op het moment dat AZ kampioen wordt zo'n AZetter binnenloopt. Ik heb vaak pech, er kwam ook een keer een fan van Twente (woonde gelukkig niet in de buurt) en ja twee keer een Ajacied, maar dat werd ook niets.
Zijn ze nog vrijgezel, Demo? :hypocrite.gif:
Niet nog, wel weer (laatste bericht) :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 20, 2014 12:49 pm

Yopi schreef:Nu begrijp ik beter dat je soms zo moppert. Wat een leven. :baaa.gif:
:drecul.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 20, 2014 12:51 pm

Stam wilt volgens Frank de Boer meer inspraak. Denk dat hij daarom weggaat in de zomer.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 20, 2014 12:53 pm

Rishi schreef:Stam wilt volgens Frank de Boer meer inspraak.
Dave Endt ook. :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do feb 20, 2014 3:07 pm

Yopi schreef:Nu begrijp ik beter dat je soms zo moppert. Wat een leven. :baaa.gif:
Zag pas na de reactie van IH de zin en gezien zijn reactie moest jouw zin wel over mij gaan, maar voor alle duidelijkheid: ik heb geen voorkeur, laten mijn dochters het zelf bepalen. Het is m.i. geen reactie een Ajacied aardig, als hij zich daar wel druk om maakt, Ajax is ondertussen al meer dan 50 jaar mijn favoriete club en dan zal het wel blijven (geen 50 jaar meer) welke vriend (van mijn dochters er ook is) er ook is. Ik zie wel dat dit niet voor iedereen geldt. :aai.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do feb 20, 2014 7:18 pm

Je gaat er serieus op in. :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do feb 20, 2014 10:10 pm

Yopi schreef:Je gaat er serieus op in. :smallgrin.gif:
Soms moet dat.

Plaats reactie