xoxowimpey schreef:Rishi en Bojan zijn BFF.

Ik ben ook niet zo kapot van Bojan.
Moderator: mods
xoxowimpey schreef:Rishi en Bojan zijn BFF.
En wanneer heeft Siem zijn laatste goede wedstrijd als middenvelder gespeeld?Rishi schreef: En nu Serero niet speelt hebben we een middenvelder nodig. Duarte is ook niet goed genoeg nog. Die mag of op de bank of linksback eventueel.
Rishi schreef:Wie zetten we morgen dan op het middenveld?
Misschien kunnen ze het wel!Cruijff schreef:Morgen moeten we met een aantal spelers met technisch vernuft gaan spelen, Red Bull kan tekeer gaan als een stel dolle stieren, maar het sluw verdedigen van korte, technische combinaties kenne ze niet.
Zo zou ik het ook doen.Ajaciedjuh schreef:Volgens Telesport wordt dit de opstelling:
------------- Cillessen
- Ricardo - Veltman - Moisander - Duarte
----------------- Blind
- Klaassen --------------------- Siem
- Schöne ------ Bojan -------- Fischer
Ik las dat Red Bull 4-4-2 speelt; dan kan ik me voorstellen dat hij Duarte als linksback opstelt. Siem naar het middenveld vind ik een goede zet, maar had ik niet verwacht. Door ook Bojan op te stellen kiest hij duidelijk voor voetbalvermogen en dat Siem/Klaassen de spits in kunnen duiken. Nu maar hopen dat Bojan het ook aanvoelt.
Heeft Ajax onder FdB ooit 3-4-3 gespeeld?Jöhnk schreef:Misschien wordt het wel een 343? Tegen 2 spitsen kun je aan 3 verdedigers genoeg hebben.
Dan moeten je (twee) verdedigers puur in de mandekking spelen. Daarvoor hebben jongens als Moisander, Van Rhijn en Veltman de power, de actieradius en/of de instelling niet.Jöhnk schreef:Misschien wordt het wel een 343? Tegen 2 spitsen kun je aan 3 verdedigers genoeg hebben.
De Boer: 'liever Europa League winnen dan dat ik kampioen word'
Na drie jaar de landstitel heeft Frank de Boer zijn zinnen nu gezet op Europees succes. "Als ik écht moeten kiezen, win ik liever de Europa League dan dat ik kampioen word," zo laat hij weten in gesprek met De Telegraaf. "Ik zou dat gezien het niveau van de clubs die nog in dat toernooi zitten een fantastische prestatie vinden. Maar dan heb ik wel in mijn achterhoofd om toch tweede te worden in de competitie en via de achterdeur de Champions League te bereiken”, zo lachte Frank de Boer.
Bron: AN
Gevaarlijk. De weg is lang. Straks lukt het allebei niet.Marillion schreef:Als het aan De Boer ligt gaan we er in ieder geval wel echt voor:
De Boer: 'liever Europa League winnen dan dat ik kampioen word'
Na drie jaar de landstitel heeft Frank de Boer zijn zinnen nu gezet op Europees succes. "Als ik écht moeten kiezen, win ik liever de Europa League dan dat ik kampioen word," zo laat hij weten in gesprek met De Telegraaf. "Ik zou dat gezien het niveau van de clubs die nog in dat toernooi zitten een fantastische prestatie vinden. Maar dan heb ik wel in mijn achterhoofd om toch tweede te worden in de competitie en via de achterdeur de Champions League te bereiken”, zo lachte Frank de Boer.
Bron: AN
Nummer 4 op rij zou op één staan wanneer ik trainer van Ajax zou zijn. Dan ben je immers de nationaal beste trainer van Ajax ooit.Yopi schreef: Gevaarlijk. De weg is lang. Straks lukt het allebei niet.