Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo feb 02, 2014 4:15 pm

Peter schreef:Kijk niet zo vaak BuLi, maar die selectie is toch ook ronduit matig? Draait het nog allemaal om Raffie daar?
Nee, om Calhanoglu. VDV is de has-been zoals we hem al jaren kennen. Klaagt nu dat ie er 'zo' geen plezier in heeft. Met zo'n leider ben je lekker wanneer het om existentie gaat. :excited.gif:

HSV heeft geen defensie en hun spits Lassogga is geblesseerd. Wat overblijft is talent Calhanoglu en een groep zichzelf overschattende middelmaat. Dan vlieg je er dus uit.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 02, 2014 4:17 pm

LucaS schreef:Geen idee. Ergens in de krochten van het internet.
Op de website van Mino Raiola? :666.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo feb 02, 2014 7:29 pm

Verbeek heeft wel gewonnen, en is HSV gepasseerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 02, 2014 7:31 pm

Ik denk dat Van Marwijk inmiddels niet meer zo lekker op z'n stoel zit. Heeft het niveau denk ik een beetje onderschat toen hij er in is gestapt. Verbeek gun ik een ontsnapping aan degradatie wel. Ik heb toch wel een zwak voor die hork.
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 03, 2014 10:35 am

Van Marwijk is niet zo'n hele goede trainer, hij verstaat het vak wel, maar het is niet het type dat sterk zijn stempel drukt op een elftal. Hij zet het best logisch neer, en dan moeten de spelers het doen. Hij leunt dan ook erg op oudere spelers en leidersfiguren. Verbeek is zo'n hork die zoveel mogelijk zijn stempel drukt en niet meer aan de spelers overlaat dan nodig is. Dat duurt even, maar ook voordat de overwinningen kwamen zat er lijn in het spel en speelden ze herkenbaar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 11:17 am

Thiago was ge-wel-dig afgelopen zaterdag: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206723
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 03, 2014 11:46 am

Le T. schreef:Van Marwijk is niet zo'n hele goede trainer, hij verstaat het vak wel, maar het is niet het type dat sterk zijn stempel drukt op een elftal. Hij zet het best logisch neer, en dan moeten de spelers het doen.
Dat geldt voor elke trainer. Stempel drukken, dat kan alleen als de selectie zich daartoe leent. We moeten de invloed van een trainer niet overschatten.

Van Marwijk is een vakman. Maar ook hij kan van een ezel geen renpaard maken. HSV heeft een ***selectie.

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 03, 2014 12:06 pm

Yopi schreef:
Le T. schreef:Van Marwijk is niet zo'n hele goede trainer, hij verstaat het vak wel, maar het is niet het type dat sterk zijn stempel drukt op een elftal. Hij zet het best logisch neer, en dan moeten de spelers het doen.
Dat geldt voor elke trainer. Stempel drukken, dat kan alleen als de selectie zich daartoe leent. We moeten de invloed van een trainer niet overschatten.

Van Marwijk is een vakman. Maar ook hij kan van een ezel geen renpaard maken. HSV heeft een ***selectie.
Dat laatste klopt, maar als die selectie naar zijn mogelijkheden voetbalt eindigen ze gewoon in het linkerrijtje. De invloed van veel trainers moet je inderdaad niet overschatten, maar de invloed van sommige trainers moet je niet onderschatten. Neem De Boer, ik ben best kritisch op hem, maar het is wel een trainer van het type dat nogal zijn stempel drukt. Het is niet zo eentje die een opstelling maakt en dan wacht tot de spelers het zelf allemaal zien en het op het veld wel met elkaar regelen. Dat verschil wordt alleen maar groter naarmate je met jongere spelers werkt. Zo'n Nederlands elftal onder Van Marwijk, met een vaste kern van ervaren topspelers met stevige persoonlijkheden, dan hoef je als trainer niet zoveel te doen en kun je ook niet zoveel invloed uitoefenen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma feb 03, 2014 12:09 pm

Het was toch een teken aan de wand dat niemand BvM wilde hebben nadat ie als bondscoach de finale had bereikt?
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 12:14 pm

Het spel in de finale (karatetrap, harde overtredingen etc) zou daar wel wat mee te maken kunnen hebben. Hij moest zelf natuurlijk ook wel willen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2014 12:19 pm

GangstaRiB schreef:Het was toch een teken aan de wand dat niemand BvM wilde hebben nadat ie als bondscoach de finale had bereikt?
En dat het met Oranje mis ging vanaf het moment dat FdB bij Ajax-1 aan de slag ging.

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 03, 2014 12:32 pm

Rishi schreef:Het spel in de finale (karatetrap, harde overtredingen etc) zou daar wel wat mee te maken kunnen hebben. Hij moest zelf natuurlijk ook wel willen.
Niet alleen de finale. In de kwalificatie was het wel vaak goed, maar ik denk niet dat er een voorzitter naar het WK zat te kijken en dacht 'zo wil ik mijn elftal laten spelen'.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 03, 2014 12:39 pm

Le T. schreef:Dat laatste klopt, maar als die selectie naar zijn mogelijkheden voetbalt eindigen ze gewoon in het linkerrijtje.
Dat weet ik niet, hoor. Ze staan niet voor niets zo laag.

De invloed van veel trainers moet je inderdaad niet overschatten, maar de invloed van sommige trainers moet je niet onderschatten. Neem De Boer, ik ben best kritisch op hem, maar het is wel een trainer van het type dat nogal zijn stempel drukt. Het is niet zo eentje die een opstelling maakt en dan wacht tot de spelers het zelf allemaal zien en het op het veld wel met elkaar regelen. Dat verschil wordt alleen maar groter naarmate je met jongere spelers werkt. Zo'n Nederlands elftal onder Van Marwijk, met een vaste kern van ervaren topspelers met stevige persoonlijkheden, dan hoef je als trainer niet zoveel te doen en kun je ook niet zoveel invloed uitoefenen.
Niet mee eens, het is een kunst op zich om een selectie vol grote ego's zo te leiden dat de spelers elkaar iets gunnen.

Opbouwtrainer, het favoriete type van de Nederlandse voetbalsupporter. Logisch, gezien de gemiddelde leeftijd van de spelers bij onze clubs. Type leraar; alles willen bepalen en voorkauwen. Werkt hier goed. Moet je alleen bij Real Madrid niet mee aankomen.

De ene trainer kan dit, de andere dat. Er is niet één recept. Wie waar past, hangt van de situatie af.

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2014 12:41 pm

Le T. schreef: Dat laatste klopt, maar als die selectie naar zijn mogelijkheden voetbalt eindigen ze gewoon in het linkerrijtje.
Bekijk eens een wedstrijd van HSV, zou ik zeggen...

Ze missen momenteel Adler, Beister en Lassogga, de belangrijkste puntenleveranciers. Dat wat overblijft mist voetballende kwaliteit, fitness en weerbaarheid. Dan ben je in de BuLi gewoon gezien. Die komen er m.i. niet meer bovenop.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 12:53 pm

Ik vond ze tegen Schalke vooral niet fit.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2014 1:09 pm

Rishi schreef:Ik vond ze tegen Schalke vooral niet fit.
S04 deelde toch gewoon de lakens uit?! :confused.gif:

Je had ze tegen Hoffenheim moeten zien. Kippen zonder kop. Maar goed, ze hebben pech met blessures van die paar spelers die de kwaliteit wél hebben.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 1:16 pm

Exact. Schalke vond ik best goed. Maar het leek alsof HSV het niet kon belopen. Deja-vu van het afgelopen EK.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 1:17 pm

Schalke heeft trouwens wel een aardige collectie spelers. Gaan het Bayern niet lastig maken maar hebben wel een team dat bovenin mee zou moeten kunnen doen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2014 1:22 pm

Rishi schreef:Schalke heeft trouwens wel een aardige collectie spelers. Gaan het Bayern niet lastig maken maar hebben wel een team dat bovenin mee zou moeten kunnen doen.
Defensief zwak.

Bayern wint weer de treble dit seizoen. Met kilometers voorsprong de beste ploeg van Europa.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 03, 2014 2:01 pm

Ben benieuwd naar City en Madrid. City gaat steeds beter voetballen. En Madrid heeft nog meer klasse dan Bayern.

In Barca heb ik op dit moment wat minder vertrouwen.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » di feb 04, 2014 11:45 am

Rishi schreef:Thiago was ge-wel-dig afgelopen zaterdag: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206723
Ik heb het afgelopen zondag live mogen aanschouwen. Bayern speelde andere planeet voetbal.
Met Gotzke en Thiago als absolute uitblinkers.
Wat een team dit Bayern, briljant
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 11:51 am

Thiago is geweldig. Snap niet dat ze hem hebben weggedaan bij Barca!
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » za feb 08, 2014 6:54 pm

Hertha na 20 minuten al op 0-2 op bezoek bij HSV. Nederlanders bakken er weer niets van. Nu alweer einde Van Marwijk?

0-3 nu.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za feb 08, 2014 7:09 pm

Staat Bouy in de basis?

Rooie

Bericht door Rooie » za feb 08, 2014 7:10 pm

Ja.

Plaats reactie