Als we niet meer dan een punt of zes verliezen in de rest van de competitie, worden we kampioen. De concurrentie laat op zeker nog wat liggen.
Moderator: mods
Twente krijgen we nog thuis. Die pakken we wel!LucaS schreef:Twente staat maar 1 punt achter. Lijkt me een grotere concurrent dan Vitesse
Vitesse heeft een beter elftal. Twente is vergeleken met Ajax en Vitesse een speeltuinparade.LucaS schreef:Twente staat maar 1 punt achter. Lijkt me een grotere concurrent dan Vitesse
????? Ze speelden met precies hetzelfde team als voor de winterstop.Lijkt mij ook. Vitesse is slecht uit de winterstop gekomen. Never change a winning team!
Ja, maar daar lag het niet aan. Labyad was in de tweede helft nog de minst beroerde van het stel. Op Piet na dan.Toen kwamen er twee spelers in het veld die het mannetje willen of moeten zijn.
Piazon speelt sinds de winterstop als een drol, maar dat zou ik niet aan Traoré willen wijten.Hoe reageert hij op de komst van wereldtalent (?) Traoré?
Tribal Football:
Chelsea midfielder Lucas Piazon is being lined up for a return to Malaga.
Piazon is currently on-loan at Vitesse Arnhem, but feels his development is stalling while playing in Holland.
Chelsea are aware of Piazon's frustration and have granted his representatives permission to find a new loan club.
A return to Malaga, where he spent part of last season, is an early option.
5 punten op Vitesse bij winst en 4 op twente een wedstrijd meer bij verlies vanavond 7 punten los wel dan winnen morgenavondMarillion schreef:Twente gaat de komende weken ook een lastig programma in. Die verspelen nog wel wat. Vitesse heeft inmiddels best wat lastige wedstrijden gehad. Als wij donderdag winnen staan ze misschien op 4 punten, maar als wij daar verliezen is het nog maar één punt. Ik schrijf ze zeker nog niet af.
Ik durf er veel op te verwedden dat dat dit seizoen niet gaat gebeuren.LucaS schreef: Als Twente verliest van Heerenveen staan we zelfs 7 punten los.
Waarvoor dankLucaS schreef:Hehe, ik leverde slechts tolkdiensten van Toppiaans naar Nederlands.
Helaas!Wouter schreef:Ik mag heupen dah Vitas vanevund een bietje beteh speelt als afgeleupe dinsdag, toen ze met schijt in de boks op ut veld stonden. Ernhem mot vanevund weer genieteh.