Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
En F. is natuurlijk een grotere naam. Een club met meer prestige.
Goede kans dat Van Geel eerst Bosz polst, zodat hij dat alvast gedaan heeft. Kan hij daarna alsnog komen aanzetten met Adriaanse.
Goede kans dat Van Geel eerst Bosz polst, zodat hij dat alvast gedaan heeft. Kan hij daarna alsnog komen aanzetten met Adriaanse.
Ik hoop dat ze er snel uit zijn. Dan hoef ik niet iedere keer tegen die Van Geel aan te kijken. Wat een vervelende man is dat toch.
Nil volentibus arduum
Immers zet feyenoord net op 0-1 in Kerkrade...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waardeloos van die Immers. 

Die Kongolo lijkt qua spel verdomd veel op Denswil... Fysiek imponerend, in balbezit laf... Even kort door de bocht.
Die Kali, niet zo lang geleden nog aangeraden hier als versterking voor ons middenveld, kan er ook niet veel van.
Tuurlijk Makkelie. 

Immers ontsnapt.
Zou Ajax écht belangstelling hebben gehad voor die Hupperts?
Zou Ajax écht belangstelling hebben gehad voor die Hupperts?

Speelde de laatste 20 minuten van de eerste helft niet onaardig.Mr. Ajax schreef:Die Kali, niet zo lang geleden nog aangeraden hier als versterking voor ons middenveld, kan er ook niet veel van.
Hupperts is 3 klassen beter dan De Sa. Maar nog steeds niet goed genoeg. Zie ik wel naar Twente of 010 gaan.
IK GELOOF!!!!!!
Ik moet toch helaas constateren dat die kakkies toch echte buitenspelers hebben
F. was het voor rust helemaal kwijt. Gaat goed zo. 

- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nou nog een beetje kwaliteit elders in het team.Toppie schreef:Ik moet toch helaas constateren dat die kakkies toch echte buitenspelers hebben
Komend weekend de wedstrijd van de waarheid voor ze.
- Ajaciedjuh
Doe maar een gelijkspelletje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat zou prima zijn inderdaad. Dan is de marge met Twente anderhalve misstap.
Maar het is ook wel des Feyenoord om al een beetje over deze wedstrijd heen te kijken naar die tegen ons. In gedachte staan ze al te schuimbekken om van Ajax te proberen te winnen en zo de titelkansen in leven te houden. Vervolgens gaan ze dan al in Enschede onderuit en zijn ze alvast uitgespeeld.
Maar het is ook wel des Feyenoord om al een beetje over deze wedstrijd heen te kijken naar die tegen ons. In gedachte staan ze al te schuimbekken om van Ajax te proberen te winnen en zo de titelkansen in leven te houden. Vervolgens gaan ze dan al in Enschede onderuit en zijn ze alvast uitgespeeld.
Nil volentibus arduum
Laat ze maar winnen van Twente. Dan kunnen we ons zelfs een verlies in de Kuip permitteren.
IK GELOOF!!!!!!
Dat ben ik overigens niet van plan. Tijd om daar weer eens te winnen. Is de laatste twee keer niet gelukt.
Nil volentibus arduum
Ik ook niet. Maar theoretisch zou een winst van 010 beter uitkomen. Verliezen doen we daar sowieso niet.
IK GELOOF!!!!!!
Het zou zeker geen slecht scenario zijn. Feyenoord dat onze grootste concurrent op achterstand zet waarna wij daar lachend met de drie punten weglopen. Dan is het sprookje daar weer uit. Iets met een olifant. 

Nil volentibus arduum
Haha, daar gaan we weer. VI komt met het bericht dat de kans groot is dat Pelle na dit seizoen vertrekt. En wie is er dan kandidaat om hem op te volgen? Inderdaad, de grote John Guidetti!
Lijkt me een prima plan. Die gast heeft al een paar jaar helemaal niets meer laten zien. De verwachtingen zullen ondertussen torenhoog zijn. Prima materiaal voor een teleurstellende terugkeer.
Lijkt me een prima plan. Die gast heeft al een paar jaar helemaal niets meer laten zien. De verwachtingen zullen ondertussen torenhoog zijn. Prima materiaal voor een teleurstellende terugkeer.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, dat kan echt alleen maar fout gaan inderdaad.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ach, voor Nederlandse begrippen is het geen slechte speler.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Was...
Die jongen is nu al 1.5 jaar geblesseerd en speelt nu zijn eerste potjes voor Stoke. Heeft nu 4 potjes mee gedaan (totale speeltijd 40 minuten) en raakt voorlopig nog geen knikker.
Die jongen is nu al 1.5 jaar geblesseerd en speelt nu zijn eerste potjes voor Stoke. Heeft nu 4 potjes mee gedaan (totale speeltijd 40 minuten) en raakt voorlopig nog geen knikker.
Yep, moeten ze doen.Marillion schreef:Haha, daar gaan we weer. VI komt met het bericht dat de kans groot is dat Pelle na dit seizoen vertrekt. En wie is er dan kandidaat om hem op te volgen? Inderdaad, de grote John Guidetti!

Zo paai je de supporters. MVG kan het wel gebruiken.
In het kader van de 70ste verjaardag van Willem van Hanegem haal ik graag wat mooie herinneringen op. Op dit soort dagen moet je immers over de grens van clubliefde heen kijken. Voel je vrij om aan te vullen.
Nil volentibus arduum