PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ik snap de discussie over wel of niet hinderlijk inderdaad ook echt oprecht niet. Als dit geen hinderlijk buitenspel is dan kun je die regel afschaffen. De aanwezigheid van Locadia op die plek in combinatie met zijn gedrag maken dat hij invloed heeft op het handelen van de keeper. Als Locadia die bal namelijk wel raakt moet de keeper totaal de andere kant op. Dat heeft toch simpelweg gevolgen voor zijn reactie op dat schot? 

Nil volentibus arduum
Frank Arnesen wordt genoemd als kandidaat om Tante Tiny op te volgen:
http://www.bd.nl/sport/voetbal/psv/psv- ... -1.4195675
Goed nieuws zou dat zijn. Die vent heeft een gat in zijn hand. Bovendien gaat hij vast op de stoel van Marcel Brands zitten.
http://www.bd.nl/sport/voetbal/psv/psv- ... -1.4195675
Goed nieuws zou dat zijn. Die vent heeft een gat in zijn hand. Bovendien gaat hij vast op de stoel van Marcel Brands zitten.
Dat lijkt me ook een wat onhandige constructie als je al iemand hebt zitten voor de technische zaken. Binnen hun constructie zou ik eerder gaan voor iemand die sterk is aan de financiële en bestuurlijke kant.
Nil volentibus arduum
Er is de laatste tijd volgens mij in ieder geval goed verkocht. Maar dat is natuurlijk niet het volledige plaatje. Daarbij had men serieuze problemen. Die Sanders heeft een geweldig slimme truc uitgehaald met dat parkeerterrein om de schade van eerdere jaren wat te repareren. Maar dat kun je niet blijven doen.
Het is daarom handig om iemand neer te zetten die scherp naar die kant van de zaak kijkt. Als je naast Brands nóg iemand zet die graag spelers haalt durf ik wel vast te voorspellen welke kant het op zou gaan.
Het is daarom handig om iemand neer te zetten die scherp naar die kant van de zaak kijkt. Als je naast Brands nóg iemand zet die graag spelers haalt durf ik wel vast te voorspellen welke kant het op zou gaan.
Nil volentibus arduum
Je bedoelt het parkeerterrein dat in 2007 is verkocht onder Reker?Marillion schreef:Die Sanders heeft een geweldig slimme truc uitgehaald met dat parkeerterrein om de schade van eerdere jaren wat te repareren. Maar dat kun je niet blijven doen.
Sanders heeft de grond onder het stadion en de Herdgang verkocht aan de gemeente, hele gunstige leningen afgesloten met Philips en VDL, de hypotheek op het stadion grotendeels afgelost (en daarmee de hypotheek kosten flink laten dalen), enkele langlopende dure leningen afgelost en de inkomstenkant structureel verhoogd.
Financieel ziet het er tegenwoordig goed uit bij PSV, vanaf komend seizoen zou PSV geen begrotingstekort meer moeten kennen (en wordt alleen de 1e ronde EL meegenomen in de begroting).
Op dat gebied heeft Sanders echt geweldig werk verricht.
Zijn opvolger mag echter communicatief vaardiger zijn, waardoor hij wel een uithangbord van de club kan zijn en intern de boel kan verbinden.
Toon Gerbrands lijkt me een geweldige kandidaat, al heb ik geen idee of zowel PSV als hij zelf interesse hebben.
Arnesen is geen optie, mag ik toch hopen.
Hij heeft een fantastisch netwerk, maar hij is overal mislukt en geeft te graag geld uit.
Gerbrands doet het uitstekend bij AZ.
Hij laat in mijn ogen ondertussen zien zo ongeveer alles te beheersen dat van een AD gevraagd kan worden, waarbij het voor PSV belangrijk is dat hij zowel intern als extern communicatief erg vaardig is en goed om kan gaan met kritiek.

Hij laat in mijn ogen ondertussen zien zo ongeveer alles te beheersen dat van een AD gevraagd kan worden, waarbij het voor PSV belangrijk is dat hij zowel intern als extern communicatief erg vaardig is en goed om kan gaan met kritiek.
Ik dacht alMarillion schreef:Oeps, ik haal de grond onder het stadion en dat parkeerterrein door elkaar.

Volgens mij hangt de mogelijkheid dat de EU de gronddeal terugdraait nog steeds als mogelijkheid boven de nek van PSV. Een van de redenen dat er ondanks de hoge transferinkomsten nauwelijks is geinvesteerd.
I think I lost my fucking headache
Op transfer deadline day mag in dit topic iemand met een AZ-verleden natuurlijk niet ontbreken!!PSV aast op Altidore
PSV doet volgens The Daily Mail pogingen om oud-AZ'er Jozy Altidore naar Eindhoven te halen. Volgens de krant willen de Eindhovenaren de Amerikaanse spits tot het einde van het seizoen huren van Sunderland, waar Altidore door de komst de Argentijnse spits Ignaccio Scocco weinig speeltijd meer in het vooruitzicht heeft.
Ik had het al voorspeld (om met Bert van Marwijk te spreken): PSV speelt, direct na de winterstop, een helft lang goed.... en daarna kakt het weer in.
Dit kan eigenlijk niks anders zijn dan gebrek aan kwaliteit. En dan niet (alleen) van de trainer. In de eredivisie doe je met een kwalitatief goede selectie bovenin mee, ongeacht de trainer.
Dit kan eigenlijk niks anders zijn dan gebrek aan kwaliteit. En dan niet (alleen) van de trainer. In de eredivisie doe je met een kwalitatief goede selectie bovenin mee, ongeacht de trainer.
Eredivisie Live / FOX heeft nog steeds geen speler van PSV voor de camera kunnen krijgen, Cocu was de enige die na afloop een kort woordje willen doen. Ben benieuwd of de NOS zo dadelijk in de samenvatting nog een nababbel heeft met één van die verwende jochies en of ze er weer net zo doods bij zullen staan als recent Narsingh en Willems.