FC Utrecht - Ajax 02-02-2014
Moderator: mods
Re: FC Utrecht - Ajax 02-02-2014
Blijft toch prachtig om die beelden van Bergkamp, De Boer, en Stam te zien op de training. Net een filmpje van de training (ajax.nl) met aan het eind een heerlijke volley van Dennis 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Deze mannen moeten het vanmiddag doen:
Wedstrijdselectie Ajax: Van der Hoorn vervangt Denswil, De Sa er niet bij
Frank de Boer heeft zaterdag de wedstrijdselectie voor het competitieduel met FC Utrecht bekendgemaakt. Ten opzichte van de wedstrijd tegen Go Ahead zijn er drie wijzigingen. Stefano Denswil kampt met lichte hamstringklachten. Zijn plaats wordt ingenomen door Mike van der Hoorn. Daarnaast is de herstelde Siem de Jong in de groep teruggekeerd. Danny Hoesen (verhuur aan PAOK) ontbreekt logischerwijs. Verder zit Ruben Ligeon in plaats van Lesly de Sa bij de selectie.
Selectie Ajax:
Ajax Netwerk
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Thulani Serero
Ruben Ligeon
Bron: AN
Nil volentibus arduum
D-Day nog 2 uurtjes ben benieuwd , wie gaat de 100% kansen missen
Toppie is de fles azijn al leeg?
Als je elke week roept ze gaan verliezen dan kan je idd een paar keer per seizoen achteraf roepen dat je het allemaal al lang voorspeld had.... en als ze dan toch winnen, dan kom je toch gewoon een week niet....

Als je elke week roept ze gaan verliezen dan kan je idd een paar keer per seizoen achteraf roepen dat je het allemaal al lang voorspeld had.... en als ze dan toch winnen, dan kom je toch gewoon een week niet....

Is 1995 echt zolang geleden??
Vorig jaar speelden we onze beste wedstrijd in de Galgenwaard. Wonderbaarlijk genoeg scoorden we toen niet...
Ik heb er eerlijk gezegd best vertrouwen in. Win je vandaag dan zet je echt een grote stap hoor.
En verlies je hem onverhoopt dan is er ook nog niets aan de hand...
En verlies je hem onverhoopt dan is er ook nog niets aan de hand...
Is 1995 echt zolang geleden??
- Ajaciedjuh
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Fischer.
Bank: Vermeer, Poulsen, Van der Hoorn, Duarte, Sigthórsson, De Jong, Ligeon.
Verwachte opstelling. Grootste gevaar voor Ajax zijn de stilstaande situaties. Hopelijk verzilveren we deze keer wel de kansen tegen een mindere tegenstander.
Bank: Vermeer, Poulsen, Van der Hoorn, Duarte, Sigthórsson, De Jong, Ligeon.
Verwachte opstelling. Grootste gevaar voor Ajax zijn de stilstaande situaties. Hopelijk verzilveren we deze keer wel de kansen tegen een mindere tegenstander.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Is de opstelling van Utrecht ook al bekend? Doen de vijf aankopen mee?
Zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=alq4hgyVztE&sns=emMr. Ajax schreef:Blijft toch prachtig om die beelden van Bergkamp, De Boer, en Stam te zien op de training. Net een filmpje van de training (ajax.nl) met aan het eind een heerlijke volley van Dennis
- Ajaciedjuh
FC Utrecht: Ruiter, Van der Maarel, Toornstra, Oar, Delpierre, Markiet, Ayoub, Agudelo, Sarota, De Ridder, Van der Winden.Jöhnk schreef:Is de opstelling van Utrecht ook al bekend? Doen de vijf aankopen mee?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Van VI:Ajaciedjuh schreef:FC Utrecht: Ruiter, Van der Maarel, Toornstra, Oar, Delpierre, Markiet, Ayoub, Agudelo, Sarota, De Ridder, Van der Winden.Jöhnk schreef:Is de opstelling van Utrecht ook al bekend? Doen de vijf aankopen mee?
Bij Utrecht enkele nieuwe gezichten in de basis. Verdediger Jordy van der Winden (19) zal zijn debuut maken in de Eredivisie, terwijl aanwinst Matthieu Delpierre (hij kwam over van Hoffenheim) eveneens in de basis start. In de spits staat Juan Sébastian Agudelo. De Amerikaan debuteerde vorige week tegen Roda JC. Nieuwelingen Christian Dorda en Danny Koevermans zijn nog niet speelgerechtigd. Fernando Quesada zit op de bank. Ook hij is nieuw in de Domstad.
Dank.
Van Halst kraakt het aankoopbeleid van Utrecht. Ik dacht dat hij daar werkte?

Van Halst kraakt het aankoopbeleid van Utrecht. Ik dacht dat hij daar werkte?
Rijkaard schreef:Toppie is de fles azijn al leeg?![]()
En wie ben jij dan

Wanneer je van dit zootje ongeregeld niet wint...
Ik tel in de defensie een debutant en iemand die z'n 1e wedstijd in 3/4 jaar speelt.

Ik tel in de defensie een debutant en iemand die z'n 1e wedstijd in 3/4 jaar speelt.
FC Utrecht - Ajax 02-02-2014
Volgens mij idd werkte. Was daar dacht ik gedetacheerd en is inmiddels weer vertrokken.Jöhnk schreef:Van Halst kraakt het aankoopbeleid van Utrecht. Ik dacht dat hij daar werkte?
Ik hoop dat Ajax de volwassenheid heeft om ze rustig weg te tikken. Utrecht zal wel weer met 200 % inzet spelen, dat kan geen excuus zijn om er van te verliezen. Vorig jaar deed Ajax dat de eerste helft prima alleen verzuimden ze te scoren, om vervolgens in de tweede helft compleet door het ijs te zakken.wimpey schreef:Wanneer je van dit zootje ongeregeld niet wint...![]()
Inderdaad zeg. Waardeloze ploeg.wimpey schreef:Wanneer je van dit zootje ongeregeld niet wint...![]()
IK GELOOF!!!!!!
Wat een onrust...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Nog geen controle, allen strijd (in straatje Utreg).
- Ajaciedjuh
Geen buitenspel 

- Ajaciedjuh
Het is onzuiver.
- Ajaciedjuh

Joepie!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Heerlijke trap van Blind! Mooie goal! Meer graag...
- Ajaciedjuh
Tjonge jonge wat slecht verdedigd. 

- Ajaciedjuh
Wordt weer zo'n wedstrijd.