What's in a name?

Moderator: mods
Naar een song van NOFX: 'did you ever go to sleep with Bo Derek and wake up with Bo Didley?'.Yopi schreef:Die jongen is geadopteerd, dacht ik. Tot nu toe heette hij steeds Leon Bailey.
What's in a name?
Freddy Adu? Jamaica is hot tegenwoordig dus denken ze daar een mooi slaatje uit te slaan.Yopi schreef:Ik niet. Nike steekt geen miljoenen in een jochie uit Jamaica dat niet eens een club heeft als dat jochie niet uitzonderlijk getalenteerd is.
Je merkt het ook aan de reacties van Genk en Standard: verbittering omdat de kip met de gouden eieren er vandoor is.
Die gozer blijft maar uit z'n nek lullen he.Volgens Craig heeft Bailey tijdens zijn verblijf in Amsterdam het dribbelrecord verbroken. 'Dit zijn records die zijn gezet door Arjen Robben en hij brak ze met gemak.'
"ja, ik heb altijd al bij Trencin willen voetballen. Het is een goede club die aanvallend wil voetballen. Ik kan me daar verder ontwikkelen als speler en hopelijk ook wat prijzen pakken".Benji schreef:Overigens is er nieuws over de 2 Jamaicanen Leon Bailey en Kyle Butler; beiden hebben een contract ondertekend bij AS Trencin. Die 'vader' wordt daar blijkbaar assistent coach bij het eerste elftal.
Het is schijnbaar de bedoeling dat ze dan in september naar Ajax komen.