Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Yopi is joey niet, ik wist het wel!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hebben we de schandpaal nog ergens?
Gaat Guardiola nou serieus Kroos verkopen? Hij is gek! Kroos is wellicht de meest onderschatte voetballer op de Europese velden. Die jongen heeft een Litmanen-achtige voetbalintelligentie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Goede speler maar waar zou hij moeten spelen? Op iedere plek is er een betere speler.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, totaal niet.Arthur schreef:Zou hij ook begrip hebben voor kinderboekenschrijvers die d/t-fouten maken?Duke schreef:Volgens mij heeft Yopi voor iedereen wel enig begrip.

Te snel weer.

Schweini is blessuregevoelig, maar Lahm duikt steeds vaker op het middenveld op. Guardiola noemt hem de voetbalintelligentste speler waarmee ie gewerkt heeft. Da's leuk en aardig, maar Kroos is natuurlijk een veel betere VM dan Lahm.Rishi schreef:Goede speler maar waar zou hij moeten spelen? Op iedere plek is er een betere speler.
Ik zou Kloos als VM altijd opstellen eigenlijk. Die jongen is zó goed in het één keer raken en in de balverdeling. Ik vind Kroos echt klassen beter dan Alcantara bijv.
Denk trouwens niet dat Sammer hem naar Man U laat gaan. Wanneer Bayern-trainers het te bont maken, steekt Sammer (en eerder Hoeness) er persoonlijk een stokje voor. Die macht hebben ze daar als 'Sportdirektor'.
Mwah, ik vind Kroos wel een echte aanvallende middenvelder/halfspeler. Weet perfect wanneer hij druk moet zetten, positie moet houden, diepte moet maken of in de bal moet komen. Hij heeft ook een fantastisch gevoel voor de ruimte.
Maar hij is natuurlijk inderdaad véél beter dan Alcantara. Het is ook waanzin om een speler als Kroos te laten gaan, überhaupt. Zelfs al vind je Schweinsteiger, Götze en Martinez betere halfspelers (wat mijns inziens twijfelachtig is), dan nóg moet je Kroos natuurlijk nooit laten gaan.
Maar hij is natuurlijk inderdaad véél beter dan Alcantara. Het is ook waanzin om een speler als Kroos te laten gaan, überhaupt. Zelfs al vind je Schweinsteiger, Götze en Martinez betere halfspelers (wat mijns inziens twijfelachtig is), dan nóg moet je Kroos natuurlijk nooit laten gaan.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vind hem ook goed hoor. Maar hij wilt natuurlijk ook zelf wekelijks spelen.
Thiago is gehaald door Pep. Lahm volgens Pep de intelligentste speler. En dan heb je Schweinsteiger nog.. moeilijk voor Kroos.
Thiago is gehaald door Pep. Lahm volgens Pep de intelligentste speler. En dan heb je Schweinsteiger nog.. moeilijk voor Kroos.
IK GELOOF!!!!!!
Kroos zit al halverwege richting Manchester U of Chelsea.
Die maniakale Guardiola stampt zijn visie er ff in in deze 8 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=z6YDl1dFI5g
Dat resulteert hierin. Zat driehoekjes en afspeelmogelijkheden voor zijn oogappeltje Lahm.

Dat resulteert hierin. Zat driehoekjes en afspeelmogelijkheden voor zijn oogappeltje Lahm.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dus Lahm moet je in ieder geval dekken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
In het laatste kwartier toch nog winst afgedwongen. Knap.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
beelzebub schreef:Kroos zit al halverwege richting Manchester U of Chelsea.
Leuk en aardig, zo'n foto. Maar in het echt bewegen die pionnetjes ook nog. En dan hou je opeens 2 van die 9 driehoekjes over.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Gisteren HSV in "aktie" gezien. Die vliegen dus uit de BuLi dit seizoen.
Wat was die Ola John slecht 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bouy ook in de basis dus. Toe maar.
Kan nou niet echt zeggen dat Bertje het daar op de rit heeft.
Die vliegen eruit. Collectie zichzelf overschattende primadonna's die niet opgewassen zijn tegen de wetten van degradatievoetbal. Je hebt het gevoel dat ze zich vooral verbazen dat ze zo laag staan. I.p.v. er alles aan te doen om hogerop te komen.Peter schreef:Bouy ook in de basis dus. Toe maar.
Moet je vooral een speler als Bouy halen, die al een tijdje stilstaat in zijn ontwikkeling en geen wedstrijsritme heeft.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kijk niet zo vaak BuLi, maar die selectie is toch ook ronduit matig? Draait het nog allemaal om Raffie daar?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Bouy de beste man van het veld was. Klopt dat Wimpey?
I think I lost my fucking headache
Nee, liep er verdwaald bij. Duitsers op HSV-forum waren ook niet positief over hem. Waar heb je dat gelezen?
Het is overigens erg moeilijk om dit team uit te blinken, hangt als los zand aan elkaar.
Het is overigens erg moeilijk om dit team uit te blinken, hangt als los zand aan elkaar.
Wat quotes van Duitse fora:
Bouy: wenig auffällig, beim 0:1 auffällig langsam in der Rückwärtsbewegung. Etwas besser als John aber ausreichend lange nicht.
Defensives Mittelfeld: Für Bouy gilt das Gleiche wie für Lam. In eine verunsicherte Mannschaft geworfen zu werden und so einen Spielverlauf verarbeiten zu müssen ist einfach eine zu große Aufgabe. Ist Jiracek wirklich so schlecht das man ihm einen absoluten Neuling vorziehen muss?
Hat nichts in der Startelf verloren. Ich habe noch nie gesehen, dass ein DM mehrmals aus ca. 40 Metern den Ball zum Torwart spielt. Er war einfach total überfordert. Er hatte ja aber auch kaum Spielpraxis. Auch wenn er gar nichts kostet, ich würde ihn nicht nehmen.
Das DM hat heute einfach mal wieder nicht existiert. Was aber nichts an der Tatsache ändert, dass der "Bad Bouy" heute gar nicht in die Zweikämpfe gefunden hat und gar keine Idee hatte, was er mit dem Ball anstellen soll. Es hat wohl einen Grund, warum er kostenlos angeboten wurde.
Nee, de slechtste. Met de andere Hollanders als serieuze concurrenten trouwens.LucaS schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat Bouy de beste man van het veld was. Klopt dat Wimpey?