Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Nou is Engeland ook wel een B-land. Chili won daar ook. Volgens mij zonder Vidal.
Maar Duitsland is zeker genieten. Fantastische lichting.
Maar Duitsland is zeker genieten. Fantastische lichting.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Defensie wordt met Mertesacker en Boateng centraal ook stabieler. Vooral die '3' in hun 4-2-3-1 zijn geweldig. Stuk voor stuk spelers van Europese eliteclubs en allemaal vroege 20-ers...Rishi schreef: Maar Duitsland is zeker genieten. Fantastische lichting.
Vraag is wel of ze mentaal klaar zijn om de titel te pakken. Tegen Italie en Spanje zag je een blokkade. En Löw is tactisch niet de sterkste trainer, hij is wat hectisch.
0-2 thuis verliezen van Chili (zonder hun belangrijkste speler)... Verliezen van Duitsland-B...InnerHarbour schreef:Rishi schreef:Nou is Engeland ook wel een B-land.
IK GELOOF!!!!!!
Denk dat de overwinningen van de spelers van Dortmund en Bayern (en natuurlijk de CL winst van Bayern) vorig jaar in de CL op Madrid en Barca ze in ieder geval een stap in de juiste richting heeft gezet.wimpey schreef:Defensie wordt met Mertesacker en Boateng centraal ook stabieler. Vooral die '3' in hun 4-2-3-1 zijn geweldig. Stuk voor stuk spelers van Europese eliteclubs en allemaal vroege 20-ers...Rishi schreef: Maar Duitsland is zeker genieten. Fantastische lichting.
Vraag is wel of ze mentaal klaar zijn om de titel te pakken. Tegen Italie en Spanje zag je een blokkade. En Löw is tactisch niet de sterkste trainer, hij is wat hectisch.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Robben ligt er voorlopig weer uit, werd gisterenavond het ziekenhuis ingeschopt door een idioot.
YNWA
Ik zag het alleen in een flits, maar ik vond het vooral dom dat hij zo doorging terwijl hij al was afgevlagd voor buitenspel.
- InnerHarbour
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Bij Dortmund - Ajax viel ie helaas wat tegen, de Gelbe Wand. Kwam doordat staanplaatsen bij Europese wedstrijden verboden zijn en er dus veel minder supporters op de Zuidtribune konden staan. Jammer! Van mij mogen de staantribunes vandaag nog terugkomen. Temeer nu ze zijn verboden om onjuiste argumenten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Tegen Arsenal zat ik aan de overkant en moet zeggen ik had ietsjes meer verwacht na alle verhalen. Zal wel aan het spel gelegen hebben en misschien ook omdat het rond het vriespunt was en heel veel mensen toch een jas aan hadden gedaan.
In de lente/zomer nog maar eens gaan, ze krijgen een herkansing.
In de lente/zomer nog maar eens gaan, ze krijgen een herkansing.
Gaat weer lekker met Bertje en Raffie. Ola John weet nu ook dat ie bij een degradatiekandidaat speelt: 0-3 thuis tegen S04. Huntelaar maakte de 0-1.
Leuk voor Huntelaar dat ie meteen scoort in z'n eerste wedstrijd na die langdurige blessure.
Ola John had in de eerste helft nog wel een paar leuke acties maar deelt nu ook in de malaise.
Ola John had in de eerste helft nog wel een paar leuke acties maar deelt nu ook in de malaise.
Bayern wordt slapend kampioen, aangezien de concurrentie regelmatig tegen lager geklasseerde teams punten verspelen.
Ola John en zijn broer Collins zijn niet van de slimme carrièremoves.wimpey schreef:Gaat weer lekker met Bertje en Raffie. Ola John weet nu ook dat ie bij een degradatiekandidaat speelt: 0-3 thuis tegen S04. Huntelaar maakte de 0-1.
Collins vertrok op eigen initiatief, Ola John werd dringend verzocht op te zouten aangezien Munsterman het geld van zijn transfer veel te hard nodig had.
Daarbij is Benfica geen verkeerde club en speelde hij heel aardig in zijn 1e seizoen, dit in tegenstelling tot zijn oudere broer.
Daarbij is Benfica geen verkeerde club en speelde hij heel aardig in zijn 1e seizoen, dit in tegenstelling tot zijn oudere broer.
Dringend verzocht? Dat maakt hij toch zelf uit?
Hij zit nu met de gebakken peren. Doyen bepaalt hoe zijn carrière verloopt.
Hij zit nu met de gebakken peren. Doyen bepaalt hoe zijn carrière verloopt.
In theorie wel, in de praktijk valt dat tegen.Yopi schreef:Dringend verzocht? Dat maakt hij toch zelf uit?
Niet iedereen is even sterk en daarbij is Munsterman absoluut geen lieve man, dus wie weet wat hij allemaal heeft gezegd om Ola John weg te krijgen.
Hoezo? Heeft Munsterman een martelkamer onder zijn huis?
Ola John heeft voor het geld gekozen. Het traject-Doyen betaald ontzettend goed. Spelers willen dat zelf. Zie ook Labyad. Ze zijn meteen binnen, en hoe het verder gaat zien ze dan wel. Je hebt gelijk, Munsterman is geen lieverdje, maar het gaat te ver om hem overal de schuld van te geven.
Ergens begrijp ik het wel, hoor. Die jongens zijn kinderen van asielzoekers. Financiële zekerheid zal zwaar wegen voor hen.

Ola John heeft voor het geld gekozen. Het traject-Doyen betaald ontzettend goed. Spelers willen dat zelf. Zie ook Labyad. Ze zijn meteen binnen, en hoe het verder gaat zien ze dan wel. Je hebt gelijk, Munsterman is geen lieverdje, maar het gaat te ver om hem overal de schuld van te geven.
Ergens begrijp ik het wel, hoor. Die jongens zijn kinderen van asielzoekers. Financiële zekerheid zal zwaar wegen voor hen.
Yopi toch!
Volgens mij heeft Yopi voor iedereen wel enig begrip. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zou hij ook begrip hebben voor kinderboekenschrijvers die d/t-fouten maken?Duke schreef:Volgens mij heeft Yopi voor iedereen wel enig begrip.