Ajax - PSV 19-01-2014
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Ajax - PSV 19-01-2014
Was gister weinig aan te merken op die Rick van Velthuizen vond ik. Heb me een paar seizoenen terug wel gigantisch geërgerd aan die gozer vanwege de gigantische theatrale manier waarop hij meende de opstelling op te lezen om vervolgens het publiek te vertellen aan wie we een groot applaus moesten geven. :kots smiley:
- Monkey Tonk
Sig is natuurlijk niks meer dan een omhooggevallen amateurvoetballer. Daar lopen er zo honderd van in de goedbedoeldende polders. Laag voetbal-IQ, slechte techniek, laag rendement, enz. Met afstand de slechtste spits die ik bij Ajax heb gezien. Een doelpunt af en toe verandert daar niks aan, want hij heeft veel teveel kansen nodig. Welke idioot koopt deze speler weg?
Wen er maar aan, MT. Deze knoeier zijn we echt nog niet kwijt, zeker niet na zondag. Onbegrijpelijk, die blinde vlek van FdB. En zo hebben we wat mij betreft dus best wel een serieus probleem op de 9. Want de beste/minst slechte optie Siem is dit seizoen al vaak afwezig, maar volgend seizoen is hij er vrij zeker helemaal niet meer bij. Sigi's kwaliteiten en beperkingen zijn inmiddels wel genoegzaam bekend. Laat ik het vriendelijk zeggen: niet het type spits dat Ajax op een hoger level zal brengen. Hoesen voetbalt soms leuk mee op 9, maar blijkt verder toch al tijden veel te licht te zijn voor Ajax-1 (duels, afmaken enz). De verdediging en het middenveld staan inmiddels goed tot vrij goed, maar voorin blijft het zo flink behelpen, met name op de 9. Zonde. Hopelijk wordt teveel geloof in een erg matige spits niet Franks Waterloo (lees: geen prijzen pakken).Monkey Tonk schreef:Sig is natuurlijk niks meer dan een omhooggevallen amateurvoetballer. Daar lopen er zo honderd van in de goedbedoeldende polders. Laag voetbal-IQ, slechte techniek, laag rendement, enz. Met afstand de slechtste spits die ik bij Ajax heb gezien. Een doelpunt af en toe verandert daar niks aan, want hij heeft veel teveel kansen nodig. Welke idioot koopt deze speler weg?
- Monkey Tonk
Hoesen was erg effectief tegen Barcelona. In die wedstrijd toch een verademing in de spits, die veel twijfel zaaide bij Barca achterin. Een slimme speler ook, die het Ajax-spelletje begrijpt. En tegen Roda stond hij amper tien minuten in het veld en boog Ajax een 0-1 om in 2-1. Het lijkt me wel een speler die vertrouwen nodig heeft. Zo frank en vrij als hij tegen Barca speelde is hij nu niet. Ik zou graag zien wat hij kan als hij wel voor langere duur het vertrouwen krijgt, want met Sig speelt Ajax met de rem erop.Zuidema schreef:Wen er maar aan, MT. Deze knoeier zijn we echt nog niet kwijt, zeker niet na zondag. Onbegrijpelijk, die blinde vlek van FdB. En zo hebben we wat mij betreft dus best wel een serieus probleem op de 9. Want de beste/minst slechte optie Siem is dit seizoen al vaak afwezig, maar volgend seizoen is hij er vrij zeker helemaal niet meer bij. Sigi's kwaliteiten en beperkingen zijn inmiddels wel genoegzaam bekend. Laat ik het vriendelijk zeggen: niet het type spits dat Ajax op een hoger level zal brengen. Hoesen voetbalt soms leuk mee op 9, maar blijkt verder toch al tijden veel te licht te zijn voor Ajax-1 (duels, afmaken enz). De verdediging en het middenveld staan inmiddels goed tot vrij goed, maar voorin blijft het zo flink behelpen, met name op de 9. Zonde. Hopelijk wordt teveel geloof in een erg matige spits niet Franks Waterloo (lees: geen prijzen pakken).Monkey Tonk schreef:Sig is natuurlijk niks meer dan een omhooggevallen amateurvoetballer. Daar lopen er zo honderd van in de goedbedoeldende polders. Laag voetbal-IQ, slechte techniek, laag rendement, enz. Met afstand de slechtste spits die ik bij Ajax heb gezien. Een doelpunt af en toe verandert daar niks aan, want hij heeft veel teveel kansen nodig. Welke idioot koopt deze speler weg?
Aan de ene kant heeft Hoesen vertrouwen nodig... maar hoe hij inviel afgelopen zondag... Die verdient gewoon een straf!
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Je kan hem superveel vertrouwen geven, maar (ook) hij lijkt gewoon niet goed genoeg voor de spitspositie in Ajax 1.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Als struinend door de krochten van het internet kwam ik deze korte repo tegen over Frank de Boer en Philip Cocu. Bijna 5,5 jaar geleden en coach van de A junioren van Ajax en PSV toen. Het verschil in coachingstijl is gebleven.
http://nos.nl/video/6642-reportage-phil ... -boer.html
http://nos.nl/video/6642-reportage-phil ... -boer.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax - PSV door de ogen van een toerist, vond het erg leuk om te lezen:
http://thefootballneutral.com/2014/01/2 ... eindhoven/
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Thijs schreef:Ajax - PSV door de ogen van een toerist, vond het erg leuk om te lezen:

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Inderdaad erg leuk. Als ik dit zo lees wordt ik toch erg nieuwsgierig hoe die mevrouw eruit ziet.When we booked our trip, I mentioned the football fixture situation to the Mrs, and suggested we should go. Whilst she encourages this project and understands why I’m doing it, she hates football. Can’t stand it. Being Welsh, she doesn’t think football is a proper sport. It’s not that she prefers rugby like most Welsh people, she dislikes most sports that don’t involve extreme violence (the only sports we have ever watched together are Mixed Martial Arts and boxing) and often winds me up by saying things like “it’s just a load of fairies chasing a bag of air” and “look at them, rolling around on the ground like they’ve been shot”.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leuk stukje inderdaad.
Speciaal voor IH:

Speciaal voor IH:
Smallman is a reformed alcoholic, and since the age of 20 has been straight edge. He lives in North Wales with his fiancee, former adult film star and glamour model Shay Hendrix. He has a daughter called Amelia from a previous relationship (born 2003).
Haha, erg leuk verhaal om te lezen. Die Britten hebben ook echt allemaal humor he?
Ik moet zeggen dat ik een behoorlijk aantal zaken echt compleet anders beleef. Zo heb ik de PSV fans echt niet of nauwelijks gehoord, zie ik de Arena eigenlijk nog altijd voornamelijk als een klote stadion en heb ik niet zoveel met die 410 sfeer. Om maar even wat te noemen. Ik heb dat spandoek overigens ook niet meegekregen. Het ging laatst over dat doek tegen Feyenoord maar hier krijgen ze ook de schoonheidsprijs niet voor.
Maar goed om te lezen dat ze een geweldige ervaring hebben gehad.
Ik moet zeggen dat ik een behoorlijk aantal zaken echt compleet anders beleef. Zo heb ik de PSV fans echt niet of nauwelijks gehoord, zie ik de Arena eigenlijk nog altijd voornamelijk als een klote stadion en heb ik niet zoveel met die 410 sfeer. Om maar even wat te noemen. Ik heb dat spandoek overigens ook niet meegekregen. Het ging laatst over dat doek tegen Feyenoord maar hier krijgen ze ook de schoonheidsprijs niet voor.
Maar goed om te lezen dat ze een geweldige ervaring hebben gehad.
Nil volentibus arduum
Haha, die zag ik niet direct aankomen in combinatie met het stukje dat IH post.Peter schreef:Leuk stukje inderdaad.![]()
Speciaal voor IH:Smallman is a reformed alcoholic, and since the age of 20 has been straight edge. He lives in North Wales with his fiancee, former adult film star and glamour model Shay Hendrix. He has a daughter called Amelia from a previous relationship (born 2003).

Het wachten is nu op AR die Shay Hendrix invoert op google image.

Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Dorstig typetjeMarillion schreef:
Het wachten is nu op AR die Shay Hendrix invoert op google image.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha sodeju, die lust er wel pap van inderdaad!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Kom je nu pas mee...Rishi schreef:Niet op werken opzoeken in ieder geval!
- InnerHarbour
Peter schreef:Leuk stukje inderdaad.![]()
Speciaal voor IH:Smallman is a reformed alcoholic, and since the age of 20 has been straight edge. He lives in North Wales with his fiancee, former adult film star and glamour model Shay Hendrix. He has a daughter called Amelia from a previous relationship (born 2003).

YNWA
Ik moest ook heeeeel snel wegklikken. Liep toen de pc vast :Swimpey schreef:Kom je nu pas mee...Rishi schreef:Niet op werken opzoeken in ieder geval!
IK GELOOF!!!!!!
Adriaanse die gisteren in SV 'gewoon' een roze overhemd aan had.Yopi schreef:Foute kleren...![]()
Een roze overhemd kon niet, vond Co Adriaanse. Gelukkig voor hem had Zlatan toen nog kort haar.
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...