At night I lay little spoon little spoon with my Trus.

Moderator: mods
Dat zou goed kunnen. Ik stel zijn kwaliteiten ook niet ter discussie.Yopi schreef:Wie weet is Tim Sherwood een talentvolle coach? Van Gaal is ooit ook zo begonnen.
Exact.. Als die geen CL halen breekt daar de pleuris uit.Marillion schreef:Dat zou goed kunnen. Ik stel zijn kwaliteiten ook niet ter discussie.Yopi schreef:Wie weet is Tim Sherwood een talentvolle coach? Van Gaal is ooit ook zo begonnen.
Maar het lijkt me wel duidelijk dat Spurs eerst naar andere mogelijkheden heeft gekeken. Er zijn verschillende trainers gepolst, Levy is bij Van Gaal op bezoek geweest. Dat heeft niets opgeleverd en nu gaat men voor Sherwood. Die krijgt een kort contract om te laten zien wat hij waard is. Bevalt dat niet dan gaan ze alsnog voor een grote naam.
Dat lijkt me ook.Raymon schreef:Er wordt trouwens hier gesuggereert dat Sherwood een contract voor 18 maanden heeft gekregen om de schijn van 'caretaker' weg te nemen. Het is in principe de bedoeling dat ie het seizoen afmaakt maar daarna zal er weer verder worden gekeken.
Hoeveel Engelsen spelen er bij Spurs? :)wimpey schreef:Dat lijkt me ook.Raymon schreef:Er wordt trouwens hier gesuggereert dat Sherwood een contract voor 18 maanden heeft gekregen om de schijn van 'caretaker' weg te nemen. Het is in principe de bedoeling dat ie het seizoen afmaakt maar daarna zal er weer verder worden gekeken.
Is Van Gaal trouwens de Engelse taal machtig?
Dear friends of the tabloids.Raymon schreef:
Hoeveel Engelsen spelen er bij Spurs? :)
Staat er bovenop, die Webb...Jöhnk schreef:Haha, Webb ziet het wel maar vindt 't prima. Net als bij Balotelli versus Blind.
Vreselijke theaterploeg, dat Chelsea. Wat wil je ook, met die volksmenner langs de zijlijn.Peter schreef:Een schaar is ook gewoon geel. Die Webb is me er eentje.
Vind je? Ik krijg geen warm gevoel van dat opportunistische geklooi van Liverpool. Die peren de bal naar voren richting Suarez of geven 'm mee aan Coutinho en Sterling. Die laatste twee gaan draven en hopen op een kluts, zodat ze op snelheid er langs kunnen. Suarez is een absolute klasbak, maar als het niet loopt, dan val je nergens op terug. Bij Chelsea heb je veel meer gogme en slimheid.wimpey schreef: Vreselijke ploeg dat Chelsea. Zoveel goede spelers, zoveel geld en dan zoiets. Liverpool spreekt me qua voetbal meer aan, maar voorin zijn ze te licht.