AD schreef:Luis Suárez heeft een nieuw langdurig contract getekend bij Liverpool. De Uruguayaanse spits scoorde dit seizoen al zeventien keer. Een mogelijk vertrek van Suarez is daarmee van de baan. 'Ik ben blij dat ik een nieuwe overeenkomst met de club heb bereikt', zegt Suarez op de website van Liverpool. 'Ik ben ervan overtuigd dat we met Liverpool prijzen kunnen winnen. Dat moet zo snel mogelijk gebeuren en daar wil ik voluit aan meewerken.' Volgens de BBC tekende Suárez een contract voor vier jaar.
Zoals gewoonlijk maakten de 'Reds' de contractduur niet bekend. De 26-jarige Suárez werd in januari 2011 overgenomen van Ajax, waar hij sinds 2007 aan de slag was. Dit seizoen scoorde hij maar liefst zeventien doelpunten in elf Premier League-wedstrijden. Na zestien speeldagen staat Liverpool met 33 punten op een gedeelde tweede plaats, op twee punten van leider Arsenal.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Helaas...
-
Zal wel een afkoopsom instaan.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
En hij gaat gewoon door, in de 1e helft tegen Cardiff al 2x gescoord en een assist gegeven.
Inderdaad, na 45 minuten kon men aan de thee met een 3-0 voorsprong na 2 doelpunten en een assist van Luis.
Wel veelzeggend voor het wisselvallige Liverpool dat Cardiff City na rust weer terug in de wedstrijd mag komen.
Wel veelzeggend voor het wisselvallige Liverpool dat Cardiff City na rust weer terug in de wedstrijd mag komen.

NOS: Tottenham wil Van Gaal. Liefst per direct, dubbelfunctie is bespreekbaar (voor Tottenham).
Bron van de NOS is de roddelpers?
Dubbelfunctie kan nu niet meer.
Natuurlijk wel, tot het eind van de competitie(s) speelt Oranje geen serieuze wedstrijd meer. Spelers/wedstrijden bekijken kan ook prima, met het vliegtuig ben je in een uur van Londen op schiphol.
I think I lost my fucking headache
Uit betrouwbare bron, staat er. http://nos.nl/artikel/589678-tottenham- ... -gaal.htmlYopi schreef:Bron van de NOS is de roddelpers?
Tja, wanneer je eerste keus niet wil...Jöhnk schreef:NOS: Tottenham wil Van Gaal. Liefst per direct, dubbelfunctie is bespreekbaar (voor Tottenham).

LVG mag de sloppy seconds van FdB hebben.
Komt het niet gewoon hier vandaan?
Indien ja, dan stel ik me iets anders voor bij een betrouwbare bron dan de NOS.
Voor Van Gaal niet, hem kennende. Hij zal zich voor de volle 100% op Oranje en het WK willen richten, denk ik.Jöhnk schreef:NOS: Tottenham wil Van Gaal. Liefst per direct, dubbelfunctie is bespreekbaar (voor Tottenham).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Een Engelse subtopper doe je er niet even bij.
TH lijkt me niets voor hem. Ze zijn daar ongeduldig.
TH lijkt me niets voor hem. Ze zijn daar ongeduldig.
Sherwood dus coach van TH en niet Van Gaal. Open advertentie bij de NOS heeft (voorlopig) niet geholpen.
-
Als TH nu een grote investering had gedaan in een coach, dan denk ik dat LvG's kansen verkeken waren. Nu neemt een goedkope assistent de boel over en kan LvG met een frisse start beginnen volgend jaar. Ik denk dat het precies in LvG's straatje valt.Yopi schreef:Sherwood dus coach van TH en niet Van Gaal. Open advertentie bij de NOS heeft (voorlopig) niet geholpen.
Mocht het zo zijn, ben ik echt benieuwd hoe ie het gaat doen. De mogelijkheden bij TH zijn enorm.
Whitey on the moon.
Sherwood heeft voor anderhalf jaar getekend, Gangsta.
Engeland lijkt me niets voor Van Gaal. De media daar lusten hem rauw.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Levy heeft hem toch benaderd, niet andersom?Yopi schreef:Sherwood dus coach van TH en niet Van Gaal. Open advertentie bij de NOS heeft (voorlopig) niet geholpen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Is dat dan zo? 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Volgens Britse media wel
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat lijkt me wel de normale gang van zaken.
Ik denk dat Levy hem wel graag wilde hebben maar alleen per direct. Dat wil Van Gaal niet omdat hij tot en met de WK met Oranje bezig is. Wellicht heeft Levy hem persoonlijk bezocht in een poging om hem over te halen of een compromis te zoeken. Toen bleek dat een duo baan geen optie was is men voor Sherwood gegaan.
Ik denk dat Levy hem wel graag wilde hebben maar alleen per direct. Dat wil Van Gaal niet omdat hij tot en met de WK met Oranje bezig is. Wellicht heeft Levy hem persoonlijk bezocht in een poging om hem over te halen of een compromis te zoeken. Toen bleek dat een duo baan geen optie was is men voor Sherwood gegaan.
Nil volentibus arduum
-
Weet jij een ins en outs van dat contract? Wie weet is er een clausule dat ie volgend jaar als assistent kan aanblijven.Yopi schreef:Sherwood heeft voor anderhalf jaar getekend, Gangsta.
We zullen het zien. Als TH een keer kampioen wil worden, moet je LvG z'n gang laten gaan. Alleen door externe factoren kan LvG mislukken, het is aan TH om te kiezen.
Whitey on the moon.
Wie weet, maar logisch is dat niet. Ze hadden Sherwood ook voor een half jaar kunnen aanstellen.
Ik zie juist veel beren op de weg. Van Gaal zal meteen moeten presteren, want Levy is ongeduldig. Bovendien krijgt hij de boulevardpers op zijn nek op het moment dat de resultaten tegenvallen.
Kampioen? Lastig, hoor. Er is veel concurrentie.
Ik zie juist veel beren op de weg. Van Gaal zal meteen moeten presteren, want Levy is ongeduldig. Bovendien krijgt hij de boulevardpers op zijn nek op het moment dat de resultaten tegenvallen.
Sherwood zal wellicht geen genoegen nemen met een half jaar contract. Maar dat zal het probleem niet zijn voor Levy. Als ze van 'm af willen kopen ze dat resterende jaar gewoon af. Of ze maken er een combi van met Van Gaal als hoofdtrainer en Sherwood op het veld. Niet ongebruikelijk in Engeland.
Kampioen worden met een club als Spurs gaat natuurlijk niet zomaar gebeuren. Het is niet onmogelijk maar er zijn meerdere clubs met een groter budget en meer mogelijkheden.
Kampioen worden met een club als Spurs gaat natuurlijk niet zomaar gebeuren. Het is niet onmogelijk maar er zijn meerdere clubs met een groter budget en meer mogelijkheden.
Nil volentibus arduum
Wie weet is Tim Sherwood een talentvolle coach? Van Gaal is ooit ook zo begonnen.
-
Tsja... sommigen zien beren op de weg, anderen een uitdaging.Yopi schreef:Wie weet, maar logisch is dat niet. Ze hadden Sherwood ook voor een half jaar kunnen aanstellen.
Het is te hopen dat LvG de tijd krijgt. Engelsen willen toch voornamelijk passie en strijd zien, terwijl LvG zijn teams meestal op controle laat spelen. Dat zal een omslag voor de fans zijn.
Whitey on the moon.