Vanwege hun woelige bos haar zeker?SylvievdVaart schreef:Ja hoor. Mark en Ronald W., daar heb ik een zwak voor.

Moderator: mods
Crimineel simpel hooguitInnerHarbour schreef:Is het een crimineel?Jabu schreef:Ronald W.
11 miljoen euro voor een speler die mislukt is. Die zit er nog wel even dan.Naam Bryan Ruiz kan van lijstjes mogelijke versterkingen af: 'niet te huur'
20 december 2013 Het Nieuwsblad
De naam van Bryan Ruiz werd veelvuldig in verband gebracht met PSV de afgelopen weken, maar volgens Marcel Brands zou zijn komst in tegenstelling tot afgelopen zomer nu in ieder geval niet aan de orde zijn. Fulham heeft ondertussen in ieder geval laten weten de aanvaller definitief niet te huur is. De club gaf dat aan aan Anderlecht, concreet geïnteresseerd in de Costa Ricaan. Fulham stelde de betaalde transfersom van 11 miljoen euro terug te willen bij een transfer. Daarmee kan Ruiz in ieder geval van de lijstjes van mogelijke versterkingen van PSV afgestreept worden.
Bron: PN
Ah! Vandaar dat jij altijd één en al vrolijkheid bent.999 schreef:Het leven is goed in het Brabantse land ...
Zit die Arias nou gewoon schaamteloos complimenten van supporters te retweeten?John Oonincx @johnoonincx
Slechte wedstrijd, maar @santiagoarias13 was wederom ijzersterk! MOTM in mijn ogen! #psv
Retweeted by Santiago Arias N. 13
Expand
Jan-Willem @psvjw
Eensch!! RT @johnoonincx: Slechte wedstrijd, maar @santiagoarias13 was wederom ijzersterk! MOTM in mijn ogen! #psv
ExpandReplyRetweetFavorite
Marijntje! @Theater_Marijn
...Op t moment is @santiagoarias13 de sterkste en de beste van #PSV maar ook blij als #Wijnaldum en #Schaars en #Matavs terugkeren...(3/4)
Marillion schreef:Ik kijk net even op PN. Zie ik daar deze berichtjes voorbij komen in het "twitter venster":
Zit die Arias nou gewoon schaamteloos complimenten van supporters te retweeten?John Oonincx @johnoonincx
Slechte wedstrijd, maar @santiagoarias13 was wederom ijzersterk! MOTM in mijn ogen! #psv
Expand
Jan-Willem @psvjw
Eensch!! RT @johnoonincx: Slechte wedstrijd, maar @santiagoarias13 was wederom ijzersterk! MOTM in mijn ogen! #psv
ExpandReplyRetweetFavorite
Marijntje! @Theater_Marijn
...Op t moment is @santiagoarias13 de sterkste en de beste van #PSV maar ook blij als #Wijnaldum en #Schaars en #Matavs terugkeren...(3/4)
'Besiktas richt blik op Toivonen'
Het Turkse Besiktas heeft interesse in het zorgenkindje van PSV, Ola Toivonen. Volgens PSV's technisch manager Marcel Brands heeft Toivonens zaakwaarnemer dat kenbaar gemaakt.
"Ik heb nog geen concreet bod binnen, maar ik merk dat de interesse in Ola op gang begint te komen", aldus Brands tegen VI.
PSV wil Toivonen deze winter verkopen. Lukt dat niet, dan zal hij een nieuwe verbintenis voor één jaar teken. In dat geval kan PSV komende zomer nog iets terugverdienen van de aankoopsom van circa 4,5 miljoen euro.