Roda JC - Ajax 22-12-2013
Moderator: mods
Re: Roda JC - Ajax 22-12-2013
Veltman is fit en kan spelen.
Hij zal het vast niet fantastisch doen momenteel, maar De Boer heeft inmiddels al een paar keer de reden daarachter heel helder uitgelegd, Voetske.999 schreef:En weer geen v.d. Hoorn ...Wedstrijdselectie Ajax voor Roda JC: Duarte er weer bij
21 december 2013 - Ajax.nl
Lerin Duarte keert terug in de selectie van Ajax. De middenvelder, hersteld van een bovenbeenblessure, neemt de plek in van Lucas Andersen. Ajax besluit het kalenderjaar 2013 zondag met een uitwedstrijd tegen Roda JC.
In vergelijking met het bekerduel met IJsselmeervogels nog één wijziging: Jasper Cillessen (hij kreeg donderdag rust) is er gewoon weer bij. Mickey van der Hart valt daarom buiten de groep van achttien man. Roda JC - Ajax wordt zondag vanaf 12:30 uur gespeeld.
Selectie Ajax voor duel met Roda JC:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Joël Veltman
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
Jaïro Riedewald
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De Jong pas weer naar de winterstop terug. Nou maar hopen dat ze de laatste wedstrijd dag van het jaar vorm vertonen of i.i.g winnen. We gaan niet met 12 punten achterstand de 2e helft van de competitie in 

- Ajaciedjuh
Kolbeinn speelt ipv Hoesen
Schöne ipv Bojan. Veltman fit.
---------------- Cillessen
- Ricardo - Veltman - Moisander - Blind
----------------- Poulsen
- Klaasen ------------------- Serero
------ Schöne
------------------------------- Fischer
-------------- Kolbeinn
Bank: Vermeer, Duarte, Bojan, Hoesen, Denswil, Ligeon, Riedewald.

------ Schöne
-------------- Kolbeinn
Bank: Vermeer, Duarte, Bojan, Hoesen, Denswil, Ligeon, Riedewald.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo dec 22, 2013 11:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajaciedjuh schreef:Kolbeinn speelt ipv HoesenSchöne ipv Bojan. Veltman fit.
------ Schöne
-------------- Kolbeinn
GODVERDOMMME!! Wat heeft ie nou met dat hopeloze houthakker??! Hoe vaak mag hij nog blijven falen?!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom Poulsen over houthakkers gesproken ? 

Dus Blind ook gewoon niet op het middenveld. Goh.
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Welke linksback zou er dan moeten spelen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Laudrup schreef:Waarom Sightorsson, waarom
Snap ik ook niet, maar als die er 2 inlegt snap ik het wel

Er zit toch een linksback in de selectie? Was het niet des Ajax' om bij een blessure de volgende voor die positie door te schuiven, zelfs al kwam die uit de A1?Raymon schreef:Welke linksback zou er dan moeten spelen?
I think I lost my fucking headache
Daarom speelde Riedewald donderdag mee.
Blind heeft jarenlang linksback gespeeld. Hij is een logische optie nu Boilesen ontbreekt.
Blind heeft jarenlang linksback gespeeld. Hij is een logische optie nu Boilesen ontbreekt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik kan me voorstellen dat DeBoer voor zekerheid kiest. Laatste wedstrijd van het jaar, kan de koppositie pakken en tegen een club met wat zelfvertrouwen, dan zou ik ook geen A junior (?) erin zetten als er andere opties zijn.LucaS schreef:Er zit toch een linksback in de selectie? Was het niet des Ajax' om bij een blessure de volgende voor die positie door te schuiven, zelfs al kwam die uit de A1?Raymon schreef:Welke linksback zou er dan moeten spelen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Inderdaad, waarom? Kan iemand op AT mij dat uitleggen? Het alternatief Hoesen is ook niet geweldig, maar met hem kan het aanvalsspel van Ajax wel een stuk soepeler verlopen. Zeker als we met 4 'tienen' rondom de spits zwermen. En Sigi rendeert pas echt als hij bekogeld wordt met voorzetten, die hij dan als eindstation mag afmaken. Maar zo speelt Ajax niet of amper. Dus waarom?Laudrup schreef:Waarom Sightorsson, waarom
De Boer ziet het wél in hem zitten. Hij kijkt blijkbaar anders tegen Sigthorsson aan dan wij.Zuidema schreef: Inderdaad, waarom? Kan iemand op AT mij dat uitleggen?
Zijn eigen aankoop, hè? Dure jongen.
Tja, vwb dat laatste: dan zou hij Vd Hoorn ook steeds moeten opstellen. Doet Frank ook niet. Het enige dat ik kan bedenken bij Sigi is dat Frank misschien meent met Sigi's forse fysiek meer oorlog te kunnen maken in de 16. Maar die verpletterende onbeholpenheid van Sigi door een verschrikkelijk gebrek aan techniek en gogme moeten dat plusje toch weer elimineren voor Frank? Serieus, ik kan dit echt niet volgen. Wat ziet Frank toch in die jongen?Yopi schreef:De Boer ziet het wél in hem zitten. Hij kijkt blijkbaar anders tegen Sigthorsson aan dan wij.Zuidema schreef: Inderdaad, waarom? Kan iemand op AT mij dat uitleggen?
Zijn eigen aankoop, hè? Dure jongen.
De Boer: Sigthorsson moet de pollen uit het gras lopen.
- Daily Blind
Iemand een website waar ik een stream kan vinden?
Serieus? Dat komt uit een interviewtje voor de wedstrijd? Van een Ajax-spits wordt hopelijk toch wat meer verlangd of verwacht dan alleen maar brute kracht en inzet.Jöhnk schreef:De Boer: Sigthorsson moet de pollen uit het gras lopen.
Daarmee verwees De Boer vooral na zijn commentaar van 7 dagen geleden... toen Frank van mening was dat Sig bij Cambuur uit er niet genoeg aan had gedaan...
- Monkey Tonk
espn deportesZlatan Son of God schreef:Iemand een website waar ik een stream kan vinden?
Erg mooie actie van Schöne net waarbij hij 3 man uitspeelde, dat heb ik al lang geen buitenspeler van Ajax meer zien doen. 
Al is het, met alle respect voor Ard, wel net wat makkelijker om Van Peppen te poorten dan de meeste andere Eredivisie spelers...

Al is het, met alle respect voor Ard, wel net wat makkelijker om Van Peppen te poorten dan de meeste andere Eredivisie spelers...
- Ajaciedjuh
Die had moeten hangen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."