Dat valt al weer mee.Mr. Ajax schreef:Ik hoop op Genk of Frankfurt. Maar het zal wel Rubin Kazan ofzo worden.
Europa League 2013-2014
Moderator: mods
Re: Europa League 2013-2014
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geen Napoli, Kazan en Spurs dus. Hoop niet Benfica.
wimpey schreef:Cruijff schreef: Daarom begrijp ik dus ook niet waarom je Willem, die zich voor het vormen van stellige meningen over falende spelers bedient van illegale internetstreams die regelmatig wegvallen en af en toe 2 Bundesliga goals in een Duits café voorbij ziet komen, vraagt naar een vergelijk tussen Daley Blind en zijn manschappen versus een nogal anonieme ploeg uit Frankfurt.![]()
I like you!![]()
Overigens had je als zelfverklaard regelmatig bezoeker van De Toekomst wel moeten weten dat Riedewald links- en niet rechtsbenig is.Tenminste, dat begreep ik uit de posting van Bert.
Yopi, ons aller JC heeft wel een punt. Lastig om na de werelden tussen Cambuur uit en Barca thuis te zeggen waar Ajax internationaal staat. Frankfurt heeft goede spelers: Jung, Rode, Joselu bijv. Qua opbouw (Russ bijv.) is het niet je dat. Winnen in Leverkusen en ze hebben een trainer (Veh) die met VfB kampioen werd. Of Ajax dan beter is?!
Menig bezoeker van De Toekomst kan al die zwarte spelers amper uit elkaar houden. Zo'n Martina, ja die valt altijd wel op met zijn pruts acties.
Overigens zag ik hem niet als rechtsbenige, maar als eventuele optie voor de rechterkant. Net zoals de linksbenige Blind rechtsback bij Groningen was, rechtspoot Fischer continu linksbuiten staat, de man met twee linkerhanden en benen Sulejmani telkens aan de rechterflank en de rechtsbenige Ligeon afgelopen weekend dus weer als linksback werd gebruikt. TH zorg eens voor spelers met de vereiste techniek en fysiek!

Laatst gewijzigd door Cruijff op ma dec 16, 2013 1:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ook niet, maar de vorige keer (?) was natuurlijk wel een klassieker uit onze geschiedenis.Yopi schreef:Hoop niet Benfica.
De handen (en strookjes) blijven hier in ieder geval mooi in beeld.
Salvador Dali
Salvador Dali
De nare oostblok namen raken zo wel op.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Geen Lyon, Napoli, Kazan en Spurs en Ludogorets. Eerlijk gezegd alle vijf ploegen die ik best graag wil zien, maar liever pas in een verdere ronde van dit toernooi.
Fiorentina-AZ??Mr. Ajax schreef:De nare oostblok namen raken zo wel op.
Die pakken we in!!!!!!
Netjes.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Niet onderschatten! 

Wanneer zijn de speeldata bekend?
Doen het de laatste jaren best aardig in de EL, maar moet toch te doen zijn?
Salzburg. Zou toch te doen moeten zijn...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour