Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Tim Krul speler van de maand in de Premier League.
Verdient de nummer 1 shirt bij Nederland vind ik.
Verdient de nummer 1 shirt bij Nederland vind ik.
Het hangt er een beetje vanaf tegen wie je speelt en hoe je kan spelen. Krul valt vaak op als hij veel te doen krijgt, maar is hij ook gewend om zijn concentratie vast te houden als zijn ploeg constant de bal heeft en hij die ene redding moet maken vlak voor tijd?
Wat is er trouwens gebeurd met die gehypte Wilfried Zaha bij ManU? Heeft-ie nou echt aan de dochter van Moyes gezeten?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Man United weer thuis verloren vandaag.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wel lekker voor Arsenal dat nu zij het een jaar goed doen Man Utd het ook laat afweten.
-
Luis is trouwens ook lekker op stoom. Die man blijft maar scoren, maar zal altijd een litteken blijven houden met die incidenten van em. Echt zonde, want hij had zich bij Liverpool onsterfelijk kunnen maken. Die rechtsback Johnson had een puntgave voorzet op Luis vandaag. Ik vind dat echt een steengoede voetballer die Johnson.
Whitey on the moon.
Dat zou mooi zijn. Gratis geld!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Er is echt geen houden aan bij Suarez dit seizoen!
Alweer 2. Zou wat zijn wanneer hij The Reds de 1e PL-titel bezorgt...
Hij scoort niet alleen, hij geeft ook nog alle assists en bezorgt een speler van Tottenham een rode kaart. Het draait volledig om hem.
-
Net op http://www.voetbaltube.com/engeland/pre ... ten-suarez de samenvatting gezien: de geniale Suarez, niet alleen omdat hij in elf wedstrijden zeventien keer scoorde, maar twee geniale assists en het vijfde doelpunt was weliswaar een assist van hem, maar daar kwam een hand van de keeper aan te pas. Heb hem gelukkig vele malen mogen bewonderen in Ajax-shirt. Met 5-0 uit winnen bij de Spurs, dat is bijzonder, zeker zonder Sturridge en Gerrard.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het beste rendement had Suárez bij Ajax in de tijd toen hij als rechtsbuiten fungeerde en accepteerde dat Pantelic de spits was.
Het is wel genant hoe hard de Spurs geslacht zijn, maar Arsenal verloor vorig jaar ook nog met 6-0, won in bijzijn van Rishi met 8-2 van Newcastle en niet te vergeten die 1-8 nederlaag die United op Old Trafford tegen City leed in 2011/2012...
...Dit soort uitslagen krijg je met die peperdure selecties vol sterren. Zijn zelden een heel seizoen lang een constant presterend team, kunnen wel kneiter hard uithalen. Zou Suárez het bij Liverpool naar zijn zin hebben? Kreeg al diverse keren het hele land over zich heen, paparazzi verzinnen andere gekke verhalen over hem want de relatie met Sofia vertoont nooit breukjes. Bij Ajax leek hij echt continu plezier te maken met teamgenoten, zelfs dolletjes met de scheidsrechter werden regelmatig gemaakt, in ieder geval altijd tijdens de toss in de 2 jaar dat hij aanvoerder was.
Ook ik mis Luis regelmatig.
Het is wel genant hoe hard de Spurs geslacht zijn, maar Arsenal verloor vorig jaar ook nog met 6-0, won in bijzijn van Rishi met 8-2 van Newcastle en niet te vergeten die 1-8 nederlaag die United op Old Trafford tegen City leed in 2011/2012...
...Dit soort uitslagen krijg je met die peperdure selecties vol sterren. Zijn zelden een heel seizoen lang een constant presterend team, kunnen wel kneiter hard uithalen. Zou Suárez het bij Liverpool naar zijn zin hebben? Kreeg al diverse keren het hele land over zich heen, paparazzi verzinnen andere gekke verhalen over hem want de relatie met Sofia vertoont nooit breukjes. Bij Ajax leek hij echt continu plezier te maken met teamgenoten, zelfs dolletjes met de scheidsrechter werden regelmatig gemaakt, in ieder geval altijd tijdens de toss in de 2 jaar dat hij aanvoerder was.
Ook ik mis Luis regelmatig.

Hij eet vooral regelmatig een hapje met/bij tegenstanders.
wimpey schreef:Alweer 2. Zou wat zijn wanneer hij The Reds de 1e PL-titel bezorgt...
Toen Suarez aasde op een vertrek afgelopen zomer zei het bestuur van Liverpool: "Je mag alleen weg als je ons kampioen maakt.". *)
Een normale voetballer zou denken dat dat van z'n levensdagen niet gaat lukken. Suarez doet het gewoon.

*) bovenstaande is mijn vrije interpretatie
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Villas-Boas is ontslagen door Tottenham.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Lekker stukje opportunisme weer bij de Spurs.
Typerend voor die wisselvallige PL. 
Wie wordt de opvolger? Steve McClaren? Martin Jol?
Liverpool is een soort Feyenoord, al sinds de jaren 90 nationaal geen flikker meer gepresteerd, tussendoor wel een Europese uitschieter.
Echter, structureel al 2 decennia falen als er een goede serie in de competitie moet worden neergezet. Ongeacht de sterkte of zwakte van de selectie.

Wie wordt de opvolger? Steve McClaren? Martin Jol?

Mooi stukje interpretatie, hij zou zich onsterfelijk maken, maar het is wel een heidens karwei hoor...beelzebub schreef:Toen Suarez aasde op een vertrek afgelopen zomer zei het bestuur van Liverpool: "Je mag alleen weg als je ons kampioen maakt.". *)
Een normale voetballer zou denken dat dat van z'n levensdagen niet gaat lukken. Suarez doet het gewoon.[/size]

Echter, structureel al 2 decennia falen als er een goede serie in de competitie moet worden neergezet. Ongeacht de sterkte of zwakte van de selectie.
Even wat anders, heeft iemand deze hoop juichende spelers van Liverpool gisteren eens nader bekeken. Die nummer 38 (Flanagan?) heeft een machtig apparaat in zijn broek of is dat de hand van een medespeler?

Ik denk dat al z'n bloed naar beneden werd gestuwd door het gewicht dat er op z'n bovenlichaam lag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kan, ga ik vanavond ff proberen.
Volgens de Engelse bookies zitten Fabio Capello en Michael Laudrup in de hotseats om Villas-Boas op te volgen, gevolgd door Glenn Hoddle en de huidige assistent Tim Sherwood. Onze eigen Frank de Boer staat er inmiddels ook aardig op in Engeland op de 5e plek, gevolgd door Guus Hiddink.

Volgens de Engelse bookies zitten Fabio Capello en Michael Laudrup in de hotseats om Villas-Boas op te volgen, gevolgd door Glenn Hoddle en de huidige assistent Tim Sherwood. Onze eigen Frank de Boer staat er inmiddels ook aardig op in Engeland op de 5e plek, gevolgd door Guus Hiddink.
Ik krijg zelfs nog enige bloedvatverwijding bij die vorm van Suarez, die jongen zit waarschijnlijk op een leeftijd dat hij zijn eigen navel kan aantikken, en is er dan ook nog eens zo dichtbij. Het is dus gewoon een normale fysiologische reactie die Suarez daar in Engeland losmaakt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
http://overig.headlines.nl/nieuws/336/447498/Suarez omarmt award: "Een hele grote eer"
Luis Suarez is door de Engelse voetbalfans uitgeroepen tot beste speler van het jaar 2013. De aanvaller van Liverpool werd maandag in het zonnetje gezet tijdens een ceremonie in het Emirates Stadium.
"Het is een grote eer voor me om zo'n prestigieuze award van de supporters te mogen ontvangen", zegt Suarez op de officiële website van zijn club Liverpool. "Deze prijs is niet alleen voor mij, maar ook voor mijn teamgenoten, het bestuur, de technische staf en iedereen die iets te maken heeft met Liverpool. Zonder hen zou ik hier niet staan om deze award in ontvangst te nemen."
"De afgelopen 24 uur zijn geweldig geweest voor me. Om Liverpool als aanvoerder naar een zege tegen Tottenham Hotspur te leiden betekende heel veel voor me. En nu deze award, opnieuw een grote eer voor mij. Iedereen die me kent weet dat ik van voetballen hou. Dat is waar ik het meeste plezier in heb. Ik ben heel blij dat de club en ik het jaar zo sterk afsluiten. We kunnen vooruitkijken naar een hele succesvolle toekomst."
"Ik ben vereerd dat de voetbalfans van Engeland voor mij gekozen hebben. Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar wordt voor mij en Liverpool. En sorry dat ik het zeg, maar met het WK in aantocht, ook voor Uruguay", aldus Suarez, die met zijn land Engeland treft in de groepsfase van het WK. De oud-speler van Ajax is momenteel topscorer in de Premier League. In elf wedstrijden scoorde de Zuid-Amerikaan liefst zeventien keer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax heeft toch wel een doorverkoop percentage afgedwongen bij Liverpool? Weet iemand hoeveel dat is?
Denk ik niet. Hooguit twee jaartjes opleidingsvergoeding. Maar hij kan wel 250.000 per week krijgen (12 mln per jaar) als hij bijtekent. Waar betalen ze dat van, na al die jaren geen CL of zelfs geen EL voetbal?
Van het tv geld natuurlijk.
Van het tv geld natuurlijk.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Thijs schreef:Alleen als Suarez naar het buitenland gaat (dus niet Engeland) verdienen we wat.
Gaat dus om 5% van de totale transfersom. Het begint te tellen vanaf je 12e levensjaar, en dan krijgt de club waar hij de eerste vier jaar (tot z'n 16e) onder contract stond 0,25% van de totale transfersom per jaar. Daarna wordt het 0,5% per jaar.
Stel je dus voor dat Suarez voor 50.000.000 euro naar Real Madrid gaat, ik noem maar wat.
Suarez ging naar FC Groningen toen hij 19 was. Daarna speelde hij dus op z'n 20e, 21e, 22e en 23e voor Ajax.
Kortom, Nacional krijgt wat centen. Groningen krijgt 250.000 euro (namelijk 0,5% van de transfersom), en Ajax krijgt 4 keer een half procent, dus gewoon 2% van de transfersom. Ofwel: 1 miljoen euro. Tikt lekker aan.
Bij een iets realistischer transfersom van 35 miljoen pakt Ajax 7 ton.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!