Bojan wisselen bedoel je.Ajaciedjuh schreef:Blind snel op 6 zetten. Er moet lijn in het spel komen.

Moderator: mods
Bojan wisselen bedoel je.Ajaciedjuh schreef:Blind snel op 6 zetten. Er moet lijn in het spel komen.
Inderdaad. Bojan loopt overal en nergens. Dat is juist wat ze niet nodig hebben. Nu komt het aan op een aanspeelpunt voor de combinatie. Bojan deed goed vóór de rode kaart.Bert schreef:Bojan wisselen bedoel je.Ajaciedjuh schreef:Blind snel op 6 zetten. Er moet lijn in het spel komen.
Klopt, die missen we heel erg.Jöhnk schreef:Ik mis de inspeelpasses van Veltman.
Het gaat juist tegen 10 man om je veldbezetting en posities, A. Bojan blinkt nou niet écht uit qua spelintelligentie. Met hem daar voorop krijg je er geen enkele diepte in. Hoe vaak zijn we tegen 10 man daar geweest waar we Milan pijn kunnen doen? Juistem...Ajaciedjuh schreef:Hoesen erin voor Poulsen kan ook. Schöne op 6 en Bojan rechtsbuiten.
Doet ie tot dusver niet. En ik vond het moedig dat ie die mof eruit stuurde.brigade zuid schreef:Als Webb nu maar niet de rest van de wedstrijd gaat marchanderen om die vroege rode kaart een beetje goed te maken.
Ik wel. Wordt niets. Het is niet om aan te gluren. Blind, Rhijn, Bojan, Fischer: zeer slecht. De flanken zijn prut en door de as pak je Milan niet.elliquido schreef:Ik hou het nu al niet meer