NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: NFL

Bericht door zeux » ma dec 09, 2013 6:36 pm

Raymon schreef:Plaats was $110 omdat ik die van een collega overnam omdat ie niet kon. Achteraf gezien had ik gewoon van stubhub een plaats moeten kopen. Was niet uitverkocht dus ik had die kaart een stuk goedkoper kunnen krijgen. Naja, ik zet 'm wel op m'n onkostenvergoeding van m'n werk :)

Ik hoorde al dat er wat sneeuw was gevallen! Mooi om te zien. Snap trouwens niet dat ze die sport niet alleen in de zomer doen! :)
Ik herinner me niet mer precies wat ik bij de Dolphins betaalde, maar het was rond de $75-$100 en zat ik hoog bovenin.

These guys are tough! Baseballers are sissy's. ;-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 09, 2013 6:45 pm

Zeux schreef:
Raymon schreef:Plaats was $110 omdat ik die van een collega overnam omdat ie niet kon. Achteraf gezien had ik gewoon van stubhub een plaats moeten kopen. Was niet uitverkocht dus ik had die kaart een stuk goedkoper kunnen krijgen. Naja, ik zet 'm wel op m'n onkostenvergoeding van m'n werk :)

Ik hoorde al dat er wat sneeuw was gevallen! Mooi om te zien. Snap trouwens niet dat ze die sport niet alleen in de zomer doen! :)
Ik herinner me niet mer precies wat ik bij de Dolphins betaalde, maar het was rond de $75-$100 en zat ik hoog bovenin.

Ik maak me niet zo druk om die gasten, maar meer om ons toeschouwers! Het is een hele zit, zeker als je het tailgaten meerekent. Ik was er rond 5pm, wedstrijd begon om 8.30pm en eindigde 11.15pm. Wel leuke discussies gehad met Redskins en Giant fans. Ging er allemaal vrij gemoedelijk aan toe, beetje banter maar wel met enige respect. In principe hebben ze alleen een grote hekel aan de Cowboys (wie niet, beetje het PSV van de NFL volgens mij) en de Eagles. In Philly zullen ze niet zo snel met hun Redskins kleuren over straat lopen.

Wat me erg opviel, iedere seconde die ze hebben gebruiken ze voor reklames. Constant wordt er gememoreerd aan de helden die aan het front vechten en het veld lijkt miniscuul vergeleken met hoe je het op tv ziet :)

Oh, en hun QB kan niet gooien, alleen maar hard rennen. Blijkbaar kan ie ook niet vangen, anders had hij wel een andere positie gehad :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » ma dec 09, 2013 7:15 pm

Raymon schreef:
Zeux schreef:

Ik maak me niet zo druk om die gasten, maar meer om ons toeschouwers! Het is een hele zit, zeker als je het tailgaten meerekent. Ik was er rond 5pm, wedstrijd begon om 8.30pm en eindigde 11.15pm. Wel leuke discussies gehad met Redskins en Giant fans. Ging er allemaal vrij gemoedelijk aan toe, beetje banter maar wel met enige respect. In principe hebben ze alleen een grote hekel aan de Cowboys (wie niet, beetje het PSV van de NFL volgens mij) en de Eagles. In Philly zullen ze niet zo snel met hun Redskins kleuren over straat lopen.

Wat me erg opviel, iedere seconde die ze hebben gebruiken ze voor reklames. Constant wordt er gememoreerd aan de helden die aan het front vechten en het veld lijkt miniscuul vergeleken met hoe je het op tv ziet :)

Oh, en hun QB kan niet gooien, alleen maar hard rennen. Blijkbaar kan ie ook niet vangen, anders had hij wel een andere positie gehad :)
RG III!

Die scoort liever zelf dan dat hij de bal afgeeft.

Volgens mij is de hype inmiddels wel over in Washington.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 09, 2013 7:22 pm

Raymon schreef: Constant wordt er gememoreerd aan de helden die aan het front vechten
Apart, ik ben een paar jaar terug bij de Jets geweest en daar was dat helemaal niet. Ben wel een keer bij een rodeo geweest in de buurt van Houston, een grote reclame spot voor the Army wat ook de hoofdsponsor was met hun primaire doelgroep op de tribunes. Het begon met een zoetsappig verhaaltje over een soldaat die voor de kerst moest thuiskomen en zijn bloedjes van kinderen die op hem zaten te wachten, duurde een kwartier en je kan je voorstellen hoe dat ging maar aan het eind zei die gozer “let us pray” en ja hoor iedereen stond op, hoeden af en bidden, ik had echt zoiets van, waar zijn we nu in terecht gekomen……. :excited.gif: Show duurde 2 uur vol met reclame voor het leger. Was een eens maar nooit meer ervaring.

Als ik er ooit nog eens kom wil ik een NSACAR wedstrijd meepakken, ben geen petrolhead maar dat lijkt me leuk om een keer te zien.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma dec 09, 2013 7:27 pm

Ik word in het baseball wel moe van het gezang, het eren van militairen en het uitrollen van megavlaggen.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di dec 10, 2013 10:03 am

Zeux schreef: RG III!

Die scoort liever zelf dan dat hij de bal afgeeft.

Volgens mij is de hype inmiddels wel over in Washington.
Het is dat RG III dezelfde initialen heeft als ik.. :hypocrite.gif:

Die hype is al een tijdje over. Ze hadden een goed seizoen vorig jaar geloof ik. Maar ze zitten nu duidelijk in de hoek waar de klappen vallen. Die eigenaar spoort ook niet helemaal. Toch is het wel een instituut, die Redskins. Hebben volgens mij ook de hoogste supportersaantallen in het stadion zo ongeveer.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di dec 10, 2013 10:04 am

InnerHarbour schreef:
Raymon schreef: Constant wordt er gememoreerd aan de helden die aan het front vechten
Apart, ik ben een paar jaar terug bij de Jets geweest en daar was dat helemaal niet. Ben wel een keer bij een rodeo geweest in de buurt van Houston, een grote reclame spot voor the Army wat ook de hoofdsponsor was met hun primaire doelgroep op de tribunes. Het begon met een zoetsappig verhaaltje over een soldaat die voor de kerst moest thuiskomen en zijn bloedjes van kinderen die op hem zaten te wachten, duurde een kwartier en je kan je voorstellen hoe dat ging maar aan het eind zei die gozer “let us pray” en ja hoor iedereen stond op, hoeden af en bidden, ik had echt zoiets van, waar zijn we nu in terecht gekomen……. :excited.gif: Show duurde 2 uur vol met reclame voor het leger. Was een eens maar nooit meer ervaring.

Als ik er ooit nog eens kom wil ik een NSACAR wedstrijd meepakken, ben geen petrolhead maar dat lijkt me leuk om een keer te zien.
Dat was hier gelukkig niet zo erg, maar in het algemeen wanneer ik in het zuiden/zuid-westen ben vind ik dat je veel meer van die hardcore christenen hebt. Overigens zou ik inderdaad ook nog weleens zo'n NSACAR (niet nascar?) mee willen pakken.

zeux

Bericht door zeux » ma dec 16, 2013 1:48 am

Kijktip: Green Bay - Dallas

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 16, 2013 9:30 am

Thanks, ga ik vanavond even bekijken. :biggthumpup.gif:

Afgelopen weekend Denver - San Diego gekeken. Het aantal bekeken wedstrijden moet weer wat omhoog met de playoffs in zicht.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma dec 16, 2013 10:14 am

Hihi, herken het. :-)

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di dec 17, 2013 9:46 pm

Dat was zeker een gave wedstrijd! Geweldige comeback al mogen de Cowboys het zichzelf wel verwijten dat ze dit nog uit handen gaven.

Wat een scores verder weer deze speelronde. De ene shootout na de andere. En dan de NY Giants die het presteren om geen enkel punt te maken. Lastig om te voorspellen wie het gaat halen dit jaar. De komende weken even wat meer wedstrijden kijken. Seattle lijkt me de te kloppen ploeg maar als beste de playoffs in gaan is geen garantie voor succes.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma dec 23, 2013 1:53 am

Steelers-Packers, prachtige game!

Cowboys-Redskins was ook de moeite waard.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 23, 2013 8:40 pm

Ik begin vanavond maar eens met de Packers dan. Prima service weer Zeux! :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di dec 24, 2013 10:03 pm

Het is wat later geworden maar het was inderdaad een geweldige wedstrijd. Alles er op en er aan. Met dit soort spektakel krijg ik echt zin in de playoffs. Nog even wat hoogtepunten van de andere wedstrijden meepakken en komend weekend live kijken voor de laatste beslissingen.
Nil volentibus arduum

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 29, 2013 6:14 pm

Alle leuke potjes van vandaag zitten in de serie late wedstrijden. Da's jammer. Denk dat ik straks begin met Ravens - Bengals. En dan misschien wat zappen naar andere potjes als daar aanleiding toe is.

De tweede serie wedstrijden is dan voor morgen. Ik denk Packers - Bears & Eagles - Cowboys. Die zijn ook na elkaar dus je kunt ze terugkijken zonder dat je tijdens de wedstrijd de score van de andere partij al ziet.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo dec 29, 2013 6:59 pm

Ik kijk drie wedstrijden tegelijk: mac, tweede mac en iPad. Ga tweede serie - die begint rond 10 uur - wel halen. Maar of ik Eagels-Cowboys ga halen vannacht weet ik niet...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 29, 2013 7:19 pm

22:00 is op zich prima te doen ja. Bij nader inzien ga ik die ook pakken. Eagles - Cowboys pak ik dan morgenavond.

1e play van de Bengals werd gelijk onderschept. Stevig begin dus!
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo dec 29, 2013 7:38 pm

Ik kijk Ravens-Bengals, Jets-Dolphins en Browns-Steelers

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 29, 2013 7:48 pm

:smallgrin.gif:

Ik doe er één tegelijk. Anders verlies ik ondertussen met schaken.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo dec 29, 2013 8:28 pm

Marillion schreef::smallgrin.gif:

Ik doe er één tegelijk. Anders verlies ik ondertussen met schaken.
:ajaxsmiley.gif:

En ondertussen op tv die kroegactiviteit met een gorilla die achteloos scherp geslepen stukkies metaal in de juiste vakkies mikt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 29, 2013 10:15 pm

Eerste keer dat ik de Bengals heb zien spelen. Leuke aanvallende ploeg maar in mijn ogen wel net even te veel foutjes. Dat zal er uit moeten als ze ver willen komen in de playoffs. Zie je toch vaak, ploegen die veel scoren maar tegelijkertijd ook kwetsbaar zijn door hun dadendrang. Denver heeft denk ik hetzelfde euvel. Het zijn wel de teams die ik graag zie.

Nu op naar Packers - Bears en ondertussen Chiefs - Chargers in de gaten houden. San Diego is een eind op weg met hun miraculeuze ontsnapping.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo dec 29, 2013 10:28 pm

Marillion schreef:Eerste keer dat ik de Bengals heb zien spelen. Leuke aanvallende ploeg maar in mijn ogen wel net even te veel foutjes. Dat zal er uit moeten als ze ver willen komen in de playoffs. Zie je toch vaak, ploegen die veel scoren maar tegelijkertijd ook kwetsbaar zijn door hun dadendrang. Denver heeft denk ik hetzelfde euvel. Het zijn wel de teams die ik graag zie.

Nu op naar Packers - Bears en ondertussen Chiefs - Chargers in de gaten houden. San Diego is een eind op weg met hun miraculeuze ontsnapping.
Vond het gemiddelde potjes. Niet echt heel spannend.

Ik ga ook voor Packers-Bears. Met daarnaast Bills-Patriots en Chief-Chargers.

zeux

Bericht door zeux » zo dec 29, 2013 11:09 pm

Oeps tweede interception voor Green Bay. Twee keer in scoringspositie. Zo gaan ze het niet redden natuurlijk...

Zou Rodgers een beetje roestig zijn na al die weken langs de kant?

Chiefs-Chargers is wel leuke game. Gelijk op.

zeux

Bericht door zeux » ma dec 30, 2013 1:22 am

Spannende wedstrijden packers-beas en chiefs-chargers.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 30, 2013 9:08 am

Ja, dat was zeker de moeite waard. Dat lag ook wel in de lijn der verwachtingen, met name Packers - Bears. Vanavond ga ik nog even zitten voor Philadelphia - Dallas en laat daarna de playoffs maar komen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie