Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Keeper wel een looser.
Met Dawson, Kaboul enz ga je niet meedoen natuurlijk.
Met Dawson, Kaboul enz ga je niet meedoen natuurlijk.
IK GELOOF!!!!!!
4-0 van Negredo was zo mogelijk nog mooier dan de goal van Bergkamp tegen Newcastle.
IK GELOOF!!!!!!
City wil nog wel eens uit zijn slof schieten, dat zegt niet alles. Maar het voetbal in de PL mag dan misschien niet heel goed zijn, het is wel heel moeilijk om er aansluiting met de top te vinden en te houden. Kijk maar naar Arsenal.Mr. Ajax schreef:Tottenham valt wel tegen vind ik… Toch te veel net-nietjes in de ploeg/selectie om echt in de top mee te doen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Pfoeh:
ad.nlManUnited ontsnapt aan vliegtuigcrash
26-11-13 - 23:01 bron: Telegraph
© afp.
Manchester United heeft maar net een vliegtuigramp kunnen verijdelen. Toen de Britse ploeg wou landen in Keulen, moest het vliegtuig zo'n 400 meter boven de grond de landing staken.
Er stond op dat moment een ander vliegtuig op de landingsbaan. De spelers van Manchester United moesten nog zo'n tien minuten boven de luchthaven rondcirkelen om uiteindelijk te kunnen landen.
Manchester United heeft een verleden met vliegtuigcrashes. Op 6 februari 1958 crashte een vliegtuig met de spelers van United aan boord op de luchthaven van München. Acht spelers lieten toen het leven.
-
Je wordt niet goed van de media. Een doodnormale uitwijkmanouvre is een bijna-crash. Dit gebeurt dagelijks.Ferry schreef:Pfoeh:ad.nlManUnited ontsnapt aan vliegtuigcrash
26-11-13 - 23:01 bron: Telegraph
© afp.
Manchester United heeft maar net een vliegtuigramp kunnen verijdelen. Toen de Britse ploeg wou landen in Keulen, moest het vliegtuig zo'n 400 meter boven de grond de landing staken.
Er stond op dat moment een ander vliegtuig op de landingsbaan. De spelers van Manchester United moesten nog zo'n tien minuten boven de luchthaven rondcirkelen om uiteindelijk te kunnen landen.
Manchester United heeft een verleden met vliegtuigcrashes. Op 6 februari 1958 crashte een vliegtuig met de spelers van United aan boord op de luchthaven van München. Acht spelers lieten toen het leven.
Je leest ook weleens een noodlanding vanwege een zieke passagier, dat noemen ze in de luchtvaart een voozorgslanding. Dat ge-paniekeer altijd.
Whitey on the moon.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ryan Giggs, eergisteren nog spelend voor Manchester United tegen Leverkusen, is vandaag 40 geworden.
Wow. Hij debuteerde in het seizoen 1990/1991 en is still going strong.
13 landstitels, 2 Champions League-bekers, 4 FA-cups.
Wat een held.
Wat een held.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Echt de perfecte prof en ideale schoonzoon. Okee, misschien dat laatste niet meerThijs schreef:Ryan Giggs, eergisteren nog spelend voor Manchester United tegen Leverkusen, is vandaag 40 geworden.
Wat een held.

Enneh IH, kom er maar in!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Pff wat een tijd. Toen ik in de brugklas (1990/1991) zat en niemand 'm nog kende was er al een meisje uit mijn klas stapeldol op hem. Achteraf bleek ze ook nog voetbalverstand te hebben.
Ik voel me nu echt oud. Je weet dat het punt komt. Dat er voetballers debuteren die jonger zijn dan jij (gold niet voor Giggs, ben zelf bijna 35). Maar als je ze hebt zien debuteren en ze stoppen later met voetballen dan is je kans op een profcarrière definitief verkeken.
Ik voel me nu echt oud. Je weet dat het punt komt. Dat er voetballers debuteren die jonger zijn dan jij (gold niet voor Giggs, ben zelf bijna 35). Maar als je ze hebt zien debuteren en ze stoppen later met voetballen dan is je kans op een profcarrière definitief verkeken.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Martin Jol ontslagen...
Benieuwd waar Mino hem nu gaat onderbrengen...
Die zal wel naar PSV gaan.bryan schreef:Martin Jol ontslagen...
- InnerHarbour
Dat vindt Mino vast een goed idee, want PSV heeft nog wel wat geld liggen. Toch ligt het niet voor de hand; ik zie Brands zichzelf niet buitenspel zetten. Bovendien maakt Cocu het seizoen af, zegt Brands. Wat er ook gebeurt,Arthur schreef:Die zal wel naar PSV gaan.bryan schreef:Martin Jol ontslagen...
- InnerHarbour
Brands zegt wel vaker wat, nog tweemaal verliezen en het is uit met de pret voor Cocu.
YNWA
Kassa.bryan schreef:Martin Jol ontslagen...
Op zoek naar de volgende club die bereid is om zich door dat gespuis een poot te laten uitdraaien.
InnerHarbour schreef:Ontslagen Jol krijgt zak met geld mee
Van onze Telesportredactie
Martin Jol had bij de Londense club een uitstekende vertrekregeling bedongen, waardoor hij tot de laatste dag van zijn, tot de zomer doorlopende contract, moet worden uitbetaald. Daardoor krijgt hij na zijn ontslag een bedrag van bijna één miljoen mee.
Tussen de eigenzinnige Amerikaans/Pakistaanse miljardair Shahid Khan en Jol was al maanden geen warmte meer. Jol voelde weinig steun van zijn eigenaar, die nauwelijks verstand van voetbal heeft en Jol ook geen extra investeringen gunde. De Nederlander bezocht de man, die goed is voor drie miljard euro en 122e staat op de lijst van rijkste Amerikanen, deze zomer nog in Florida. Hij was ontboden bij Khan, zat twee keer twaalf uur in een vliegtuig, maar werd van het bezoek geen cent wijzer.
Aan zijn avontuur bij Fulham kwam dit weekeinde vanwege tegenvallende resultaten dus een einde. Eigenaar Khan zei gistermiddag tegen de Engelse media dat hij met Jol had gesproken en dat hij hem had bedankt voor alles wat hij voor de club had gedaan in de afgelopen 2,5 jaar.
"Martin stelde zich netjes op, hij begreep dat er iets aan de situatie van Fulham moest gebeuren. Martin is een echte voetbalman en ik heb wel degelijk veel respect voor hem. Alleen verdienen de supporters van Fulham meer. De resultaten zijn dit seizoen gewoon slecht", aldus Khan.
René Meulensteen volgt bij Fulham de gisteren ontslagen Jol op. Khan heeft een groot vertrouwen in Meulensteen, die na een lange periode als assistent onder Alex Ferguson en een teleurstellend avontuur met Guus Hiddink in Rusland toe is aan een rol als hoofdtrainer."Ik heb grote verwachtingen van René. Ik ben ook dankbaar dat hij meteen ’ja’ heeft gezegd", sloot Khan af.

Ik geef die meneer Khan groot gelijk. Hij investeert in Fulham, niet in Jol, een leraar Duits en Raiola.

Nee, dan kan je beter Meulensteen hebben:
Rene Meulensteen says Fulham need new players to stay up
New boss Rene Meulensteen says Fulham must spend in the January transfer window to give themselves a chance of staying in the Premier League.
"Everyone needs to realise we must invest," Meulensteen told BBC Sport.
"We need to look how we can strengthen this squad to ensure Fulham stay in the Premier League."
Jol was appointed Fulham manager in June 2011 but was dismissed on Sunday after a poor run of form left the club three points from safety.
Cottagers chairman Shahid Khan said fans deserved better and former Manchester United first-team coach Meulensteen has assumed fellow Dutchman Jol's responsibilities ahead of Wednesday's home match with Tottenham.
The 49-year-old was only appointed head coach to work alongside Jol last month after 12 years working under former United boss Sir Alex Ferguson.
"People can think what they want, but it definitely was not the case that I came in to take over," Meulensteen added in an interview with BBC Radio 5 live.
"The reason I came was to work alongside Martin Jol. We were trying to take Fulham to the next step.
"I spoke to Martin Jol straight away [after he was sacked]. We had a long conversation, for maybe 30 minutes.
"There are no hard feelings between him and myself. We have known each other for more than 25 years."
Meulensteen had initially turned down the chance to work alongside his fellow Dutchman Jol in October as he continued talks with the Qatar FA about becoming a technical director.
Manchester United striker Robin van Persie has described Meulensteen - who left Old Trafford in June after new United boss David Moyes opted to appoint his own backroom staff - as "one of the best coaches in the world".
Meulensteen initially worked as youth-team coach at Old Trafford but became United's first-team coach in 2007.
In August, he left Anzhi Makhachkala only 16 days after being appointed head coach as the Russian club attempted to trim their wage bill.
"At the moment I am the permanent manager," said Meulensteen. "We need to make sure the players take responsibility, with work-rate and their discipline.
"Fulham have had too many poor results and we must now create a platform to get away from our position."
After Tottenham, Fulham play Aston Villa at home on 8 December before games against Everton [away] on 14 December and Manchester City [home] a week later.
"I have great confidence in Rene and high expectations for our squad to respond," added Khan.
"He was brought to Fulham to assist Martin and has been offered the challenge and opportunity to step in for Martin. I thank Rene for accepting and now we move forward."
Lekkere berichtgeving weer. Als er geen vertrekregeling is bedongen krijgt hij ook uitbetaald tot de laatste dag van zijn contract.Ontslagen Jol krijgt zak met geld mee
Van onze Telesportredactie
Martin Jol had bij de Londense club een uitstekende vertrekregeling bedongen, waardoor hij tot de laatste dag van zijn, tot de zomer doorlopende contract, moet worden uitbetaald.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Weer zo'n beauty van Suarez (1-0), de andere drie doelpunten nog niet gezien; wat mis ik Suarez!
http://www.voetbaltube.com/engeland/pre ... uis-suarez
http://www.voetbaltube.com/engeland/pre ... uis-suarez
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De 3e was net zo'n beauty, de 4e een prachtige vrije trap.
Suarez blijft natuurlijk een opportunist, maar hij ging wel tekeer gisteravond: http://www.dumpert.nl/mediabase/6575172 ... _city.html
Edit: Die goal van 45 was een andere hattrick tegen Norwich.
Edit: Die goal van 45 was een andere hattrick tegen Norwich.

Laatst gewijzigd door beelzebub op do dec 05, 2013 4:01 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub schreef:Suarez blijft natuurlijk een opportunist, maar hij ging wel tekeer gisteravond: http://www.youtube.com/watch?v=D9fGPtdYpoQ
Een goal van 45 meter had ik niet achter 'm gezocht.
Ik weet nog wel dat Suarez in de beruchte bijt-wedstrijd de bal van zo'n afstand achter Isaksson probeerde te plaatsen, maar dat deze net de lat raakte.