Haal dan pseudoleider Schaars eraf.Benji schreef:Wow, Zanka voor Depay, kan alleen maar beter worden

Enfin, psv staat zometeen 8 punten achter ons.

Moderator: mods
De commentator ook ..Jöhnk schreef:Die scheids is natuurlijk voor Feyenoord. Een beetje raar dat ze zo'n type op deze wedstrijd zetten.999 schreef:Die scheids heeft hetzelfde nivo als de wedstrijd ...
Vorige week ook al. Grijpt niemand in daar bij de KNVB?Duke schreef:Pfff, wat was die Makkelie slecht zeg. Nooit goed als de scheids de hoofdrol speelt.
Cocu kennende zal dat zeker impact hebben gehad!Benji schreef:Voorspelbaar![]()
Rik Elfrink @RikElfrink
Follow
Een groep van 20 tot 30 #PSV (supporters) heeft de spelersbus 10 minuten stilgezet. Onder meer #Schaars en #Cocu hebben hen toegesproken.
"ik ben goed, dus kopieer ik een speler die net zo goed is en ook zijn manier van juichen: Christiano Ronaldo!"Cruijff schreef:Inderdaad een erg akelige manier van juichen door Maher bij de 0-1. Dan verdien je het gewoon om te verliezen...
Lees de spelregels er eens op na, zou ik zeggen. Indirecte vrije trappen krijg je bij opgeraapte terugspeelballen, gevaarlijk spel etc. Niet bij duw- en trekwerk. Hoe licht het ook is.Bij die eerste vraag ik me af waarom er geen indirecte vrije trappen meer zijn. Die speler van Feyenoord was namelijk op weg naar de zijlijn en er was geen doelpoging mogelijk.