Dat wordt zo lekker naar feyenooit - psv kijken.

Moderator: mods
Genieten. Met Hoesen als dreh- und angelpunkt. Zó verdomde belangrijk dat je een spits hebt die kan voetballen en kan combineren. Dan pas gaat het echt lopen. Nooit meer Sigi alsjeblieft. Blijkbaar is het toch ook belangrijk dat je de juiste poppetjes op de juiste plek neerzet. En niet alleen een kwestie van veel trainingsuren maken op positiespel.Peter schreef:Prima combinatiespel weer de laatste minuten.
Ik blijf het zeggen dat die Hoesen het erg goed deed. Als die grens een keertje bij de les blijft, dan maakt die jongen ook misschien wel een goal. Ook bij die grote kans van Bojan zie je hem slim positie kiezen en vervolgens op achteloze wijze die bal klaar leggen.Zuidema schreef:Genieten. Met Hoesen als dreh- und angelpunkt. Zó verdomde belangrijk dat je een spits hebt die kan voetballen en kan combineren. Dan pas gaat het echt lopen. Nooit meer Sigi alsjeblieft. Blijkbaar is het toch ook belangrijk dat je de juiste poppetjes op de juiste plek neerzet. En niet alleen een kwestie van veel trainingsuren maken op positiespel.Peter schreef:Prima combinatiespel weer de laatste minuten.
Hopelijk pieken we niet te vroeg. Toch was er deze wedstrijd het nodige voor verbetering vatbaar, ondanks soms zeer fraai combinatiespel en een 4-0 winst. Er waren fases bij met erg slordig spel. Aan de andere kant: je kan nu eenmaal niet elke keer de wedstrijd van je leven spelen.InnerHarbour schreef:We zijn dit jaar vroeg met onze eindsprint
Pas aan het einde, A. Daarvoor was het rommelig en onzorgvuldig. Pas in de laatste 20 minuten echt mooie driehoekjes gezien. Maar die Hagenezen kunnen er echt niks van, ik zie ze wel laatste worden.Ajaciedjuh schreef:Veel betere 2e helft.![]()
Minimaal 1 klasse beter. <fluister mode> Het zou mij niet verbazen als die meegaat naar Brazilië. <Einde fluister mode>wimpey schreef:Pas aan het einde, A. Daarvoor was het rommelig en onzorgvuldig. Pas in de laatste 20 minuten echt mooie driehoekjes gezien. Maar die Hagenezen kunnen er echt niks van, ik zie ze wel laatste worden.Ajaciedjuh schreef:Veel betere 2e helft.![]()
Ajax geeft weinig weg en wint dit soort potjes nu totaal easy. Maar het loopt wel lekker, je ziet goede trainingsarbeid op het veld terug.![]()
Ik heb weer genoten van Klaassen, heerlijke speler, alles een keer raken en doorbewegen. Het gelijk van het TH: waarom Maher voor veel geld halen wanneer je Klaassen hebt!
Teken ik voor!wimpey schreef:Pas aan het einde, A. Daarvoor was het rommelig en onzorgvuldig. Pas in de laatste 20 minuten echt mooie driehoekjes gezien. Maar die Hagenezen kunnen er echt niks van, ik zie ze wel laatste worden.Ajaciedjuh schreef:Veel betere 2e helft.![]()
Ajax geeft weinig weg en wint dit soort potjes nu totaal easy. Maar het loopt wel lekker, je ziet goede trainingsarbeid op het veld terug.![]()
Ik heb weer genoten van Klaassen, heerlijke speler, alles een keer raken en doorbewegen. Het gelijk van het TH: waarom Maher voor veel geld halen wanneer je Klaassen hebt!
Komt toch echt veel te kort, maar doet het niet slecht.Rishi schreef:Het gaaaaat lekker. Hoesen in de spits is toch zo heerlijk. Die jongen ziet het.
Wat me vooral aan hem bevalt is dat hij weet welke spelsituatie er buiten zijn blikveld ontstaat afhankelijk van wat hij of een teamgenoot doet. Niet omdat het ook een Zuid-Afrikaan is, maar Pienaar had en heeft dat ook. Dat geeft leuke improvisaties en zorgt er soms voor dat een medespeler ineens de bal, ruimte, en tijd heeft.Columbus schreef:Mijn MOTM: Serero. Was een loopvermogen heeft die gast.
Kluivert / Ronaldo all over again?!wimpey schreef:Pas aan het einde, A. Daarvoor was het rommelig en onzorgvuldig. Pas in de laatste 20 minuten echt mooie driehoekjes gezien. Maar die Hagenezen kunnen er echt niks van, ik zie ze wel laatste worden.Ajaciedjuh schreef:Veel betere 2e helft.![]()
Eens!Peter schreef:Hoesen geeft twee verkeerde ballen en krijgt gelijk weer een negatief oordeel. Die jongen speelt heel behoorlijk. Goed in de kaats, goed in de diepte. Nee, die speelt gewoon erg goed vanmiddag.
wimpey schreef:much ADO about nothing
.
Is Klaassen niet meer het type Van Ginkel?wimpey schreef:Ik heb weer genoten van Klaassen, heerlijke speler, alles een keer raken en doorbewegen. Het gelijk van het TH: waarom Maher voor veel geld halen wanneer je Klaassen hebt!
Weet ik niet, hij is mij nooit zo opgevallen. Maar volgens mij wilde het TH Van Ginkel wel voor veel geld halen en was de keuze van het TH dus niet die voor Klaassen ipv Maher maar voor Van Ginkel ipv Maher.Jöhnk schreef:Doet Van Ginkel aan een keer raken?
Gelukkig is er binnenkort geen interland!Ajaciedjuh schreef: Minimaal 1 klasse beter. <fluister mode> Het zou mij niet verbazen als die meegaat naar Brazilië. <Einde fluister mode>
Ja, Klaassen is net als Van Ginkel een moderne, veelzijdige middenvelder. Ik hoor Klaassen ook niet miepen dat ie op 10 hoort te spelen.Le T. schreef:Is Klaassen niet meer het type Van Ginkel?wimpey schreef:Ik heb weer genoten van Klaassen, heerlijke speler, alles een keer raken en doorbewegen. Het gelijk van het TH: waarom Maher voor veel geld halen wanneer je Klaassen hebt!
Leuk voor hem. Ik had de nodige aarzelingen bij hem -en ik was zeker niet de enige- maar nu lijkt het kwartje te vallen.Columbus schreef:Mijn MOTM: Serero. Was een loopvermogen heeft die gast.