Fabregas haalt gewoon z'n 2e af van het toernooi.Duke schreef:Haha, dat is nog eens een domme gele kaart.
Dat Mascherano en Song nog geen geel hebben begrijpt alleen de scheids. Wat een longlijers komt Ajax als scheids tegen in de CL.

Moderator: mods
Fabregas haalt gewoon z'n 2e af van het toernooi.Duke schreef:Haha, dat is nog eens een domme gele kaart.
Ik mis Qotsa vanwege zwangerschap, echt balen, maar de eerste helft maakt veel goed!martijn401 schreef:Gvd zo dichtbii maar mis alles . Maar Qotsa rocks @ziggodome!
Ja, heel zielig. Denk dat dit de eerste keer is dat hij met alle remmen los speelde, en dan gaat het meteen mis. (Daar heeft Pique natuurlijk niet heel veel mee te maken.)wimpey schreef:Arme Boilesen, speelde een wereldpot. Jammer dat Van Gaal die Pique destijds niet wat harder raakte...
Hopelijk houdt Ajax het vol tegen deze griezels en scheids.
Ik vond het vooral technisch zeer knap van Danny-boy.Duke schreef:Lekkere goal, ongeloofelijk slecht uitverdedigd door Barcelona trouwens.
Al had de schijts hem ook af kunnen keuren, als hij gewild had.wimpey schreef:Ik vond het vooral technisch zeer knap van Danny-boy.Duke schreef:Lekkere goal, ongeloofelijk slecht uitverdedigd door Barcelona trouwens.
Hey Jesse! Long time no see. Ik dacht zelf aan Daley.Jesse schreef:Hoesen is mijn man tot nu toe, speelt ijzersterk.
Iedereen is eigenlijk wel (heel) goed tot nu toe. Alleen Van Rhijn valt (met name in technisch opzicht) enigszins uit de toon.Jesse schreef:Hoesen is mijn man tot nu toe, speelt ijzersterk.
Ik ga voor Serero en Boilesen, enorm positieve verrassingen.Jesse schreef:Hoesen is mijn man tot nu toe, speelt ijzersterk.
Voor een penalty wegens hands?Duke schreef:Al had de schijts hem ook af kunnen keuren, als hij gewild had.wimpey schreef:Ik vond het vooral technisch zeer knap van Danny-boy.Duke schreef:Lekkere goal, ongeloofelijk slecht uitverdedigd door Barcelona trouwens.
Niet een trein van de NS dan, want daar heb ik alleen maar vertraging mee.Peter schreef:Middenveld was fabuleus (met Blind). Als je dan ook Boilesen (beste man) en Hoesen (heel sterk) hebt, dan loopt het als een trein.
Dubbel schreef:Ik ben onder de indruk hoor. Leuke 1e helft. Jammer van Boilesen.
Is die Pique trouwens wel sterk genoeg voor een Barca verdediger?
Yep, trauma helikopter is erbij gekomen.Columbus schreef:Volgens Twitter wordt er gezegd dat er iemand in de gracht gevallen. Bizar ongeluk mocht het waar zijn. Is een flinke val...
wimpey schreef:Wat een stel griezels trouwens, yuk. Die Neymar jr. is de ergste. Sr. zal wel nóg griezeliger zijn.