Ajax - FC Barcelona 26-11-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Barcelona 26-11-2013
AJAX - Barcelona 2 - 1 ( Barcelona scoort in de laatste 5 minuten )
Celtic - AC Milaan 1 - 1 ( 1 rode kaart voor speler van Milaan )
Zo, de stekker kan er weer uit van mijn glazen bol .... :) ...
Celtic - AC Milaan 1 - 1 ( 1 rode kaart voor speler van Milaan )
Zo, de stekker kan er weer uit van mijn glazen bol .... :) ...
Blij met de punten ...
Ik ga uit van een vrij kansloze nederlaag. Als er wat te halen valt dan is het een salonremise. Gezapig potje spelen en elkaar een punt gunnen. Komen we onverhoopt op voorsprong dan geven ze wel even gas bij want verliezen doen ze natuurlijk niet graag. Zo liggen de verhoudingen op het moment.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Een puntje zou geweldig zijn (tenzij Celtic wint, want dan MOET je wel een resultaat halen in Milaan).
Maar een puntje zorgt er iig voor dat je, ook als Milan in Glasgow wint, je voor de 2e plek speelt. Ik wil gewoon met de spanning in mn lijf naar San Siro, dat vind ik belangrijker dan het resultaat van vanavond.
Maar een puntje zorgt er iig voor dat je, ook als Milan in Glasgow wint, je voor de 2e plek speelt. Ik wil gewoon met de spanning in mn lijf naar San Siro, dat vind ik belangrijker dan het resultaat van vanavond.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wat onze Europese belangen betreft teken ik in principe voor elk scenario waarbij we na vanavond nog boven Celtic staan. Ik zou het wel leuk vinden als we tegen Milan nog voor de 2e plek kunnen spelen. Maar als dat niet het geval is en we spelen voor de EL dan mag het ook.
Nil volentibus arduum
Als Barcelona er zin in heeft verliezen we natuurlijk. Hopelijk hebben ze geen zin. 

Daar reken ik niet op. CL blijft CL. Neymar heeft bijvoorbeeld nog geen enkele goal in de CL gescoord. Die gaat er dus alles aan doen om dat vanavond voor elkaar te krijgen.
Tja, je moet toch altijd positief gestemd aan zo'n wedstrijd beginnen als AJAX supporter lijkt me ...elliquido schreef:dus barca heeft geen zin 999 ?
Blij met de punten ...
Ook Barcelona wil de winst wedstrijd premie incasseren 

999 schreef:Tja, je moet toch altijd positief gestemd aan zo'n wedstrijd beginnen als AJAX supporter lijkt me ...elliquido schreef:dus barca heeft geen zin 999 ?

quote van het jaar
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
elliquido schreef:999 schreef:Tja, je moet toch altijd positief gestemd aan zo'n wedstrijd beginnen als AJAX supporter lijkt me ...
![]()
![]()
![]()
quote van het jaar
Er lijkt soms een flinke afstand te zijn tussen een AT-er en een Ajax supporter.

Maar de kern van de opmerking is 100% waar. Als jij en ik als Ajax seizoenkaarthouder / non-stop-internet-wissewasje-volger er niet in geloven... wie dan nog wel?
Voor de late beslissers: er is op dit moment nog online kaartverkoop op Ajax.nl
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee hoor, is volledig uitverkocht.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Zo maar eens die kant op! 

Veel plezier!

Ik heb mijn pa hier op bezoek, we gaan vanavond weer met z'n tweeën, just like the good old days. Dit is sinds 2006 niet meer gebeurd, aangezien we toen terug naar Israel gingen. Komt nog bij dat we op onze oude stoeltjes zitten. Van ons kant dus alle ingrediënten voor een mooie avond, nu allen de spelers nog!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Heb er ook zin aan... ook al gaan we de bietenbrug op.
Patatje vooraf bij de frieterie, een biertje erbij.
Naarmate het aanvangstijdstip nadert steeds meer hoop op een goede afloop. Ff zingen en zwaaien met je sjaal ipv het vlaggetje.
5 minuten hoop op een goed resultaat en dan na de wedstrijd nog ff met mijn maatje het pseudoverdriet afdrinken.
Patatje vooraf bij de frieterie, een biertje erbij.
Naarmate het aanvangstijdstip nadert steeds meer hoop op een goede afloop. Ff zingen en zwaaien met je sjaal ipv het vlaggetje.
5 minuten hoop op een goed resultaat en dan na de wedstrijd nog ff met mijn maatje het pseudoverdriet afdrinken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ajax - Barca. Ik ben heel benieuwd. Als ze ooit te pakken zijn dan wel vanavond zou je zeggen. Eeuwig zone dat we siemless en sigloos zijn. Ik reken hoopvol op een gelijk spelletje. Alles daar boven is mooi meegenomen.
Zo is dat Dubbel!
BAM! Ook ik ga nu die kant op. Zelf maar weer een lading bier meenemen want die Arena zal vast weer drooggelegd zijn...
BAM! Ook ik ga nu die kant op. Zelf maar weer een lading bier meenemen want die Arena zal vast weer drooggelegd zijn...
-
De statistieken zijn niet slecht! We hebben thuis nog nooit van Barcelona verloren 

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Volgens VI de volgende opstelling:
De 11 van Ajax: Cillessen - Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen - Klaassen, Blind, Serero - Schöne, Hoesen, Fischer
Ach, als het tegen Heracles kan, waarom dan niet tegen Barca...
off-topic: Lees ook dat Toby gescoord heeft voor Atletico. Jammer genoeg in het verkeerde doel, maar toch!
De 11 van Ajax: Cillessen - Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen - Klaassen, Blind, Serero - Schöne, Hoesen, Fischer
Ach, als het tegen Heracles kan, waarom dan niet tegen Barca...
off-topic: Lees ook dat Toby gescoord heeft voor Atletico. Jammer genoeg in het verkeerde doel, maar toch!
En de 11 van Barcelona: Pinto - Puyol, Piqué, Mascherano, Montoya - Xavi, Song, Iniesta - Pedro, Fabregas, Neymar
Definitieve opstelling Ajax: De Boer blijft bij zelfde elf, Hoesen in de spits Duarte op de bank
Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer
Bank: Vermeer, Van der Hoorn, Denswil, Poulsen, Duarte, De Sa, Andersen
Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer
Bank: Vermeer, Van der Hoorn, Denswil, Poulsen, Duarte, De Sa, Andersen
Blij met de punten ...