Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Geniaal!

Janmaat ging daar het bos in. Pfff, wat een fout.

Janmaat ging daar het bos in. Pfff, wat een fout.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo nov 24, 2013 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
Whahaha sukkeltje Pelle. Jankerd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
Inderdaad, totaal geen zelfkennis/zelfreflectie .SylvievdVaart schreef:Whahaha sukkeltje Pelle. Jankerd.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 24, 2013 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Janmaat maakt een lichtzinnige fout, maar die Immers kan er ook wat van, hoor.
Technisch was dit echt heel slecht.
Technisch was dit echt heel slecht.
Haha, heerlijk dit zeg. Genieten.
Hahaha, ik zit nog na te genieten. Dit is mooi, man!
Immers kan het niveau niet aan.
Janmaat wordt (zogenaamd) gevolgd door topclubs in het buitenland. Italië? Daar moet je nodig zo'n fout maken.

Immers kan het niveau niet aan.
Janmaat wordt (zogenaamd) gevolgd door topclubs in het buitenland. Italië? Daar moet je nodig zo'n fout maken.

De schuld van de media.Ajaciedjuh schreef:Inderdaad, totaal geen zelfkennis/zelfreflectie .SylvievdVaart schreef:Whahaha sukkeltje Pelle. Jankerd.

Nounou, wat een vrolijkheid hier. Is er iets gebeurd? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Yopi schreef:De schuld van de media.Ajaciedjuh schreef:Inderdaad, totaal geen zelfkennis/zelfreflectie .SylvievdVaart schreef:Whahaha sukkeltje Pelle. Jankerd.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgende week kunnen we weer genieten met Feyenoord - PSV. Wie o wie gaat linea recta naar het rechterrijtje? 

Feyenoord heeft al 22 tegendoelpunten! En dat terwijl hun defensie niet zo heel lang geleden nog integraal in het Nederlands elftal stond.
- Ajaciedjuh
Gelijkspel lijkt me mooi.Peter schreef:Volgende week kunnen we weer genieten met Feyenoord - PSV. Wie o wie gaat linea recta naar het rechterrijtje?
Zeker, rkc heeft gewonnen. Ajax mag rkc wel dankbaar zijn, gewonnen van vitesse en feyenoord en gelijk bij twente.Duke schreef:Nounou, wat een vrolijkheid hier. Is er iets gebeurd?
I think I lost my fucking headache
Bedankt, RKC!
Helaas deden ze in de Arena ook hun best.

Helaas deden ze in de Arena ook hun best.
-
Op het Feyenoord-netwerk lijkt het alsof de halve selectie en trainersstaf kan worden vervangen, er wordt gesproken over het rechterrijtje, een bericht als dit kan ook op het psv-netwerk 

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Je zal zien dat de kakkies volgend weekend gehakt maken van psv. En dan is alles weer even goed daar...Demosthenes schreef:Op het Feyenoord-netwerk lijkt het alsof de halve selectie en trainersstaf kan worden vervangen, er wordt gesproken over het rechterrijtje, een bericht als dit kan ook op het psv-netwerk
Zou me ook niks verbazen. Maar aan voorspellingen in deze competitie waag ik me liever niet meer. Het is allemaal zo labiel en grillig, er is werkelijk geen peil op te trekken. Het kan net zo gemakkelijk gebeuren dat Psv per ongeluk wel de 3 punten meeneemt en dat F. net zoals vanmiddag laat zien wat voor een schlemielenclub het is. De eerste ploeg die in deze competitie de boel qua degelijkheid wat op de rails heeft (en houdt), lijkt me in ieder geval spekkoper en direct een zeer serieuze titelkandidaat.wimpey schreef:Je zal zien dat de kakkies volgend weekend gehakt maken van psv. En dan is alles weer even goed daar...Demosthenes schreef:Op het Feyenoord-netwerk lijkt het alsof de halve selectie en trainersstaf kan worden vervangen, er wordt gesproken over het rechterrijtje, een bericht als dit kan ook op het psv-netwerk
Precies. Dit is een eenoog-koning-competitie.Zuidema schreef:Zou me ook niks verbazen. Maar aan voorspellingen in deze competitie waag ik me liever niet meer. Het is allemaal zo labiel en grillig, er is werkelijk geen peil op te trekken. Het kan net zo gemakkelijk gebeuren dat Psv per ongeluk wel de 3 punten meeneemt en dat F. net zoals vanmiddag laat zien wat voor een schlemielenclub het is. De eerste ploeg die in deze competitie de boel qua degelijkheid wat op de rails heeft (en houdt), lijkt me in ieder geval spekkoper en direct een zeer serieuze titelkandidaat.wimpey schreef:Je zal zien dat de kakkies volgend weekend gehakt maken van psv. En dan is alles weer even goed daar...Demosthenes schreef:Op het Feyenoord-netwerk lijkt het alsof de halve selectie en trainersstaf kan worden vervangen, er wordt gesproken over het rechterrijtje, een bericht als dit kan ook op het psv-netwerk
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik vind het wel opvallend dat die spelers van Feyenoord niet beter worden.
Daarnaast zit er niemand in het team die jonge jongens verder kan helpen. Ajax heeft Poulsen (volgens mij vrij belangrijk), Moisander en De Jong, Feyenoord heeft Mathijssen en Pelle, Mathijssen staat ter discussie en Pelle is met zichzelf bezig. Koeman is een tacticus, geen didacticus.
De Boer heeft dat gelukkig meer. Het is wel een zorg van mij bij Ajax. Om met Adriaanse te spreken, een goed paard maakt nog geen goede ruiter. We hebben OOK de Adriaansen, Van Gaals of Jans' nodig in de opleiding.
De Boer heeft dat gelukkig meer. Het is wel een zorg van mij bij Ajax. Om met Adriaanse te spreken, een goed paard maakt nog geen goede ruiter. We hebben OOK de Adriaansen, Van Gaals of Jans' nodig in de opleiding.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!