Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door LucaS » za nov 16, 2013 8:39 pm

Bert schreef:
LucaS schreef:Wat zakelijk allemaal, ik dacht dat met het verjagen van de stropdassen daar nu juist een einde aan zou komen.
Dan heb je dus totaal niet opgelet.
Je hebt gelijk, eigenlijk weet ik wel dat het allemaal persoonlijk is en niets met zakelijk te maken heeft.
I think I lost my fucking headache

Rednose

Bericht door Rednose » zo nov 17, 2013 7:06 pm

Yopi schreef:Endt is een dramaqueen, dat weten we al zo lang. Zo ijdel dat hij zich door het AD laat misbruiken. Jammer.
Wat ben je toch knap dat je dat al zo lang wist. Pet af hoor!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 17, 2013 10:50 pm

Dat proza van hem ken je toch ook? :confused.gif:

Ik moet wel lachen. Hij is niet rancuneus :hypocrite.gif: , hij wil zijn waardigheid bewaren :hypocrite.gif: , hij houdt van iedereen bij Ajax :hypocrite.gif: , en daarom maakt hij zich op voor interview nummer 27 over het onrecht hem aangedaan.

De spelers zijn niet bepaald in opstand gekomen. Misschien doet die Smeets het stiekem wel heel goed.

999

Bericht door 999 » zo nov 17, 2013 11:21 pm

Zolang Smeets blijft roepen hoe geweldig JC wel niet is natuurlijk wel ja.Tis te hopen voor hem dat ie in een dronken bui niet wat verkeerde dingen over JC gaat roepen ..
Blij met de punten ...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 17, 2013 11:27 pm

Drinkt Smeets dan? Vertel...

999

Bericht door 999 » zo nov 17, 2013 11:38 pm

Jij weet toch alles .. Hoef ik het jou toch niet te vertellen.

Overigens, tis zo typisch allemaal.Spelers die AJAX niet haalt maar naar een ander club gaan zijn opeens niks bijzonders meer.Medewerkers die tig jaar in dienst zijn geweest en nu ontslagen worden kunnen er opeens geen ruk van.En als klapperrrrrrrrrrrrrrrrrr , omdat de spelers niet in opstand zijn gekomen zal het wel allemaal correct zijn en kan Endt er geen ruk van...

Vreemd is dat er nooit signalen zijn geweest op welk forum dan ook, ook niet van jou toetsenbord ...

Moet ik nu ook zulke onzin gaan verkopen en roepen dat de spelers zo geschrokken zijn van Smeets en dat ze daarom geen ruk presteren op het veld.lol ...

Maar, het zal wel hoor ..
Blij met de punten ...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di nov 19, 2013 6:09 pm

999 schreef:Vreemd is dat er nooit signalen zijn geweest op welk forum dan ook, ook niet van jou toetsenbord ...
Tja, 17 jaar in dienst en niet eens een eigen topic of ook maar iets wat erop lijkt. En dat voor zo'n mediageil mannetje... Het zal hem storen. Weten we trouwens al of Smeets het goed doet? Of kan die ook eerst 17 jaar freewheelen?

999

Bericht door 999 » di nov 19, 2013 8:26 pm

Endt en mediageil ?.lol ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 19, 2013 8:43 pm

Ach ja, een vijand van Cruijff en het volk!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di nov 19, 2013 8:54 pm

:smallgrin.gif:
Ik heb juist het idee dat sommigen het omdraaien. 'Hij is door Cruijff ontslagen.' 'Dus moeten wij hem omarmen.' 'En als iemand het anders ziet dan is die persoon geindoctrineerd door de T.' Iemand die patroon dit herkent?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di nov 19, 2013 10:57 pm

999 schreef:Endt en mediageil ?.lol ...
Mediageil is hij wel. Normaal gesproken weet je niet eens wie de teammanager is. (Teammanager van PSV? Van Feyenoord? Iemand? :confused.gif: )

elliquido

Bericht door elliquido » di nov 19, 2013 11:04 pm

Was dat bij psv niet die salazar?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di nov 19, 2013 11:15 pm

Die was perschef.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di nov 19, 2013 11:18 pm

elliquido schreef:Was dat bij psv niet die salazar?
Zou hij er nog zitten? Stond een tijdje in het middelpunt van de belangstelling als tolk van Romario en/of Ronaldo. :zuidema.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo nov 20, 2013 6:25 am

Yopi schreef:
999 schreef:Endt en mediageil ?.lol ...
Mediageil is hij wel. Normaal gesproken weet je niet eens wie de teammanager is. (Teammanager van PSV? Van Feyenoord? Iemand? :confused.gif: )
Dus Sjakie W. of Bobby H. waren ook mediageil? De media komen op alles bij Ajax af, niet andersom.

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 20, 2013 8:26 am

Dubbel schreef: Ik heb juist het idee dat sommigen het omdraaien.
Ja. Iemand wordt uit zijn functie ontheven, dus zit 'het kamp' er achter. Het al dan niet functioneren van de persoon in kwestie is geen issue.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 20, 2013 10:41 am

Dubbel schreef:
elliquido schreef:Was dat bij psv niet die salazar?
Zou hij er nog zitten? Stond een tijdje in het middelpunt van de belangstelling als tolk van Romario en/of Ronaldo. :zuidema.gif:
Is al een hele tijd weg, las op PSV Netwerk dat hij ernstig ziek is: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/4262.php

Jeroen vd Berk is nu perschef daar, en Mart van den Heuvel geloof ik teammanager. Maargoed, die schrijft inderdaad geen boeken en PSV is sowieso niet zo heel erg belangrijk. :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

ferry

Bericht door ferry » wo nov 20, 2013 11:04 am

wimpey schreef:
Ja. Iemand wordt uit zijn functie ontheven, dus zit 'het kamp' er achter. Het al dan niet functioneren van de persoon in kwestie is geen issue.
Ik vind het al dan niet presteren in zijn functie zeker wel belangrijk, maar ik vraag me af hoe dit in z'n werk is gegaan. Normaal gesproken ga je met een werknemer in gesprek als je niet tevreden bent over zijn presteren en krijgt iemand de kans om het beter te doen. Ik weet niet of dat hier gebeurd is, maar het lijkt er niet op.

Kijk, ik geloof heus wel dat die Smeets z'n spreadsheets met hotelreserveringen beter op orde heeft dan Endt, die - zo stel ik me voor - de reserveringen communiceert middels een handgeschreven lyrische ode aan v/d Valk. Dus dat Smeets de nieuwe team manager is: so be it, prima. Maar ik vind Endt juist een van de mensen die Ajax tot de club maakt die het is (was?). Ja, hij schrijft wollige proza die niet bij iedereen tot de verbeelding spreekt, maar de man is een Ajacied en ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden waren om hem iets anders bij Ajax te laten doen. Dan neem je wat langer de tijd om samen tot een oplossing te komen, so what?

En nee, hij heeft geen 'recht' op een baan bij Ajax, dat heeft niemand. Ik vind alleen de manier waarop het gegaan is wel erg hard/koud voor iemand die zo lang bij Ajax betrokken is geweest.

999

Bericht door 999 » wo nov 20, 2013 11:17 am

wimpey schreef:
Vertel ons dan maar eens hoe slecht Endt funtioneerde ? ...
Blij met de punten ...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 20, 2013 11:37 am

LucaS schreef: Dus Sjakie W. of Bobby H. waren ook mediageil?
Ze hielden wel van aandacht, ja. Maar ze zochten niet de publiciteit omdat ze boeken te verkopen hadden.

Wil je dat nooit meer doen? Wie dan ook met Bobby vergelijken? Bobby was uniek. Voor Bobby telde alleen Ajax. Hij heeft nooit maar dan ook nooit wie dan ook van Ajax beschadigd. Zelfs over Ton Harmsen, die hem in de tachtiger jaren buiten zette, geen kwaad woord. Moet je nagaan, die man werd verbannen naar Volendam. Hoe zal hij zich toen gevoeld hebben? Bobby maakte zich ondergeschikt, hij deed wat zijn club van hem vroeg. Hij was desnoods de zaterdag 3 gaan trainen, als ze dat nodig hadden gevonden. Vergelijk dat eens met de manier waarop Endt zich gedraagt. Bij Endt is het: ik, ik, ik.
De media komen op alles bij Ajax af, niet andersom.
Op de een meer dan op de ander. Wie is op dit moment de materiaalman van Ajax?

@Ferry: ik maak uit al die interviews op dat Endt per se teammanager wilde blijven, en dat hij voor iets anders geen belangstelling had.

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 20, 2013 12:16 pm

999 schreef:
wimpey schreef:
Nee smartass, vertel jij ons dan maar eens waarom Endt wél functioneerde, hoewel FdB aangeeft dat het beter kan.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 20, 2013 12:20 pm

Als "het kan beter' als argument gebruikt wordt, mag half Ajax zich zorgen gaan maken. Dat is een non-argument, dat geldt namelijk voor iedereen, het kan áltijd beter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 20, 2013 12:25 pm

Je moet toch ergens beginnen?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo nov 20, 2013 12:31 pm

Wat met De Boer dan zeggen? Die vent bakt er niets van?

De Boer kent David Endt al twintig jaar. Denk je dat hij hem zou vervangen als hij de beste teammanager ooit was?

We horen het verhaal (het gejammer) maar van één kant.

999

Bericht door 999 » wo nov 20, 2013 12:44 pm

wimpey schreef:
999 schreef:
wimpey schreef: Ja. Iemand wordt uit zijn functie ontheven, dus zit 'het kamp' er achter. Het al dan niet functioneren van de persoon in kwestie is geen issue.
Nee smartass, vertel jij ons dan maar eens waarom Endt wél functioneerde, hoewel FdB aangeeft dat het beter kan.
Ojee, als jij zo begint dan weet ik het wel.Je roeptoetert er maar op los en ik mag dan bewijzen dat Endt niet goed zou funtioneren.Dat Endt niet functioneerd blijkt dus nergens uit behalve dan dat ie nu niet zo'n hielelikker was als de rest van de JC kliek.Nooit hebben we klachten gehoord, behalve nu natuurlijk .. lol ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie