Teveel eer, teveel eer!Jabu schreef: wimpey en Co.

Ik heb niet de intentie om Co's ring leader te zijn.
Moderator: mods
Teveel eer, teveel eer!Jabu schreef: wimpey en Co.
puur rood en oliedom. Die gek moet je er niet bij hebben in Brazilië.Iniesta schreef:Is met name dom van de scheids om die kloteactie van die Colombiaan te missen en een lichte tegenactie van lens in een oefenwedstrijd met rood te bestraffen
Wie is er beter op zijn positie?Thom schreef:puur rood en oliedom. Die gek moet je er niet bij hebben in Brazilië.Iniesta schreef:Is met name dom van de scheids om die kloteactie van die Colombiaan te missen en een lichte tegenactie van lens in een oefenwedstrijd met rood te bestraffen
geen idee maar kamikases moet je niet hebbenIniesta schreef:Wie is er beter op zijn positie?Thom schreef:puur rood en oliedom. Die gek moet je er niet bij hebben in Brazilië.Iniesta schreef:Is met name dom van de scheids om die kloteactie van die Colombiaan te missen en een lichte tegenactie van lens in een oefenwedstrijd met rood te bestraffen
Erg frustrerend inderdaad.Mr. Ajax schreef:Wat een walgelijke kutploeg dat Colombia… Echt om te kotsen. En die scheids dan… Ik kan me normaal gesproken echt geen scheet laten om zo'n oefenpotje, maar hier word je toch gewoon pissig van?!
Nigel, Willems, Robben, Siem, VDV: 5 geblesseerden.Yopi schreef:Ontzettend zuur dat we De Jong nu weer kwijt zijn. Kut Oranje.