De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
Re: De nieuwe Bondscoach
Als ze al niet van Japan kunnen winnen dan kon dit weleens een lastig klusje blijken.
Shit, Siem valt uit met een hamstringblessure. Lekker dan. 

En daar gaat Siem.Heb het al eerder opgemerkt maare hoe zit dat toch met de conditie van de AJAX spelers dit seizoen ..
Blij met de punten ...
Siem de Jong.
Net terug van een blessure, zware CL week achter de rug, begint eindelijk een beetje in vorm te komen.... "Tuurlijk ga ik mee met Oranje zodat anderen rust kunnen krijgen."
Wonder dat Veltman er nog staat.

Net terug van een blessure, zware CL week achter de rug, begint eindelijk een beetje in vorm te komen.... "Tuurlijk ga ik mee met Oranje zodat anderen rust kunnen krijgen."
Wonder dat Veltman er nog staat.
- Ajaciedjuh
Ik vind dat er weinig valt te lachen. Siem is belangrijk voor Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ben er evenmin blij mee maar ik vind het zo oerstom dat het me op de lachspieren werkt. Wees blij, heeft iemand nog lol aan deze wedstrijd.Ajaciedjuh schreef:Ik vind dat er weinig valt te lachen. Siem is belangrijk voor Ajax.
Maar er komt nog een 2e helft. Na het rood voor Ling bogen we uit tegen de DDR zelfs nog een achterstand om naar 2-3!

0-0 geworden. Zat niet echt meer in vandaag dus redelijk goed gedaan. Leuk om Cilessen bezig te zien in Oranje. Veltman ook al was ik geen voorstander van z'n selectie. 4 Ajacieden in Oranje... tijd geleden.
Hebben jullie echt die hele wedstrijd zitten kijken? 

Jep, tegelijk met de lesvoorbereidingen van morgen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
De lesvoorbereidingen hebben ook gekeken?
I think I lost my fucking headache
Jep en die vonden ook dat de Colombianen een beetje van het pad af waren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Siem de Jong raakt geblesseerd in een elftal van Louis Van Gaal en het is de schuld van FdB e.c.? Apart.999 schreef:En daar gaat Siem.Heb het al eerder opgemerkt maare hoe zit dat toch met de conditie van de AJAX spelers dit seizoen ..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Siem raakt geblesseerd in een wedstrijd en het is de schuld van de KNVB? Apart.wimpey schreef:Siem de Jong raakt geblesseerd in een elftal van Louis Van Gaal en het is de schuld van FdB e.c.? Apart.999 schreef:En daar gaat Siem.Heb het al eerder opgemerkt maare hoe zit dat toch met de conditie van de AJAX spelers dit seizoen ..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
www.volkskrant.nlOranje als enige ter wereld ongeslagen in 2013
UPDATE Voor de 12e keer is het Nederlands elftal een jaar ongeslagen doorgekomen. De 12 interlands in 2013 leverden zeven overwinningen en vijf gelijke spelen op. Oranje sloot het interlandjaar dinsdag af met een remise tegen Colombia (0-0).
'We zijn de enige ploeg ter wereld die ongeslagen is gebleven', zo stelde bondscoach Louis van Gaal met enige trots vast. 'En dat is toch knap. Oekraïne was ook ongeslagen, maar die verloren vandaag van Frankrijk.' Oranje hoefde in 1905, 1921, 1923, 1936, 1972, 1977, 1987, 1991, 1993, 2002 en 2009 ook geen nederlaag te incasseren. Van die 'ongeslagen' jaren speelde de nationale ploeg alleen in 2009 meer dan acht interlands.
De laatste nederlaag van de nationale voetbalploeg dateert van 15 augustus 2012, toen Van Gaal zijn tweede periode als bondscoach begon met een verloren oefenwedstrijd tegen België (4-2). Sindsdien bleef Oranje 17 duels op rij ongeslagen.
De interlands van dit kalenderjaar: Nederland - Italië 1-1 (6 februari, oefeninterland), Nederland - Estland 3-0 (22 maart, WK-kwalificatie), Nederland - Roemenië 4-0 (26 maart, WK-kwalificatie), Indonesië - Nederland 0-3 (7 juni, oefeninterland), China - Nederland 0-2 (11 juni, oefeninterland), Portugal - Nederland 1-1 (14 augustus, oefeninterland), Estland - Nederland 2-2 (6 september, WK-kwalificatie), Andorra - Nederland 0-2 (10 september, WK-kwalificatie), Nederland - Hongarije 8-1 (11 oktober, WK-kwalificatie), Turkije - Nederland 0-2 (15 oktober, WK-kwalificatie), Japan - Nederland 2-2 (16 november, oefeninterland), Nederland - Colombia 0-0 (19 november, oefeninterland).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
2 nutteloze friendlies, 5 spelers die geblesseerd raken. Dat mag de KNVB eens in perspectief gaan zetten.Raymon schreef:Siem raakt geblesseerd in een wedstrijd en het is de schuld van de KNVB? Apart.wimpey schreef:Siem de Jong raakt geblesseerd in een elftal van Louis Van Gaal en het is de schuld van FdB e.c.? Apart.999 schreef:En daar gaat Siem.Heb het al eerder opgemerkt maare hoe zit dat toch met de conditie van de AJAX spelers dit seizoen ..
Ajax had Siem voor maar één van die friendlies vrij moeten geven. En de bondscoach, die telkens de woorden 'vorm' en 'fitness' in de mond neemt, had Siem (sinds zijn klaplong nog niet topfit) tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die wedstrijd tegen Japan was genoeg geweest.
Dat laatste ben ik wel met je eens. Maar Siem had last van zijn longen. Niet van een spierblessure.
IK GELOOF!!!!!!
Siem is fysiek na die klaplong nog niet 100%. Punt uit. Daar heb je als bondscoach die 'vorm' en 'fitness' zo hoog in het vaandel heeft staan dan maar rekening mee te houden. Zoals FdB Siem voor 1 van die 2 onzinwedstrijden had moeten 'blocken'.Rishi schreef:Dat laatste ben ik wel met je eens. Maar Siem had last van zijn longen. Niet van een spierblessure.
Siem doet er alles aan om straks tot die 23 te behoren. Geef die jongen eens ongelijk. Dus is het aan zijn trainers om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen. En dat is niet gebeurt. Kwalijke zaak.
Als het niet verantwoord was om hem te laten spelen had men (de medische staf van Ajax in eerste instantie) moeten verbieden om hem te laten spelen. Dat dit niet gebeurd is doet me vermoeden dat er geen medische bezwaren waren. Dan kan hij dus spelen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Jawel, daar had hij enige wedstrijden geleden ook al last van. Ik weet nog dat Siem na de laatste competitiewedstrijd zei dat hij in de interland periode lekker ging 'optrainen'. Dit is gewoon heel zuur voor Ajax. Van Gaal heeft alleen naar het belang van Oranje gekeken ivm de blessures Van Persie en Kuyt. Die hebben wel status.Rishi schreef:Dat laatste ben ik wel met je eens. Maar Siem had last van zijn longen. Niet van een spierblessure.
Siem zei ook in een interview gisteren dat hij voor de actie bij de keeper ook al wat voelde: hij had toen zijn verantwoordelijkheid moeten pakken en zich hebben laten wisselen.
Voor dit soort spelers (die tegen de selectie aanhangen), is dat moeilijk. Nu zit Siem en Ajax met de gebakken peren.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De medische verantwoording houdt niet op bij z'n club. Hij speelt 2 wedstrijden voor Oranje. Dan ligt de medische verantwoording (tijdelijk) daar.Duke schreef:Als het niet verantwoord was om hem te laten spelen had men (de medische staf van Ajax in eerste instantie) moeten verbieden om hem te laten spelen. Dat dit niet gebeurd is doet me vermoeden dat er geen medische bezwaren waren. Dan kan hij dus spelen.
Pcs. Siem en ook FdB gaven aan dat Siem nog 1 of 2 kilo onder z'n ideale gewicht zit. Helaas hebben zij en de bondscoach hun verantwoordelijkheid niet gegrepen. 2 wedstrijden (om niets) was onverantwoord, na Japan had ie bij Ajax moeten terugkeren.Ajaciedjuh schreef: Jawel, daar had hij enige wedstrijden geleden ook al last van. Ik weet nog dat Siem na de laatste competitiewedstrijd zei dat hij in de interland periode lekker ging 'optrainen'. Dit is gewoon heel zuur voor Ajax. Van Gaal heeft alleen naar het belang van Oranje gekeken ivm de blessures Van Persie en Kuyt. Die hebben wel status.
Siem zei ook in een interview gisteren dat hij voor de actie bij de keeper ook al wat voelde: hij had toen zijn verantwoordelijkheid moeten pakken en zich hebben laten wisselen.
Voor dit soort spelers (die tegen de selectie aanhangen), is dat moeilijk. Nu zit Siem en Ajax met de gebakken peren.
Sowieso, kappen met dit soort duels. Narsingh staat onfit in Oranje, Fer loopt in de spits en er haken 5 spelers geblesseerd af gedurende 2 onzinpotjes. Waar gaat het dan nog over? Het heeft i.i.g. niets meer met 'vorm' en 'fitness' te maken.
Ajax is z'n MVP kwijt. Lekker met het oog op de CL en een reeks wedstrijden in de eredivisie waarin we een voorschot kunnen (konden) nemen op weer een landstitel. Oranje is geen eer, maar een last.
Niet dus: http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... icht-.htmlRishi schreef:Daar denkt Siem anders over, Wimpey.
Siem wil naar Brazilie en forceert zich, makkelijk zat. En hij wordt door FdB en LVG niet tegen zichzelf in bescherming genomen.
Dat was uit de VI van drie weken geleden, wimpey.
Salvador Dali
Salvador Dali
[quote="wimpey"Siem is fysiek na die klaplong nog niet 100%. Punt uit. Daar heb je als bondscoach die 'vorm' en 'fitness' zo hoog in het vaandel heeft staan dan maar rekening mee te houden. Zoals FdB Siem voor 1 van die 2 onzinwedstrijden had moeten 'blocken'.
Siem doet er alles aan om straks tot die 23 te behoren. Geef die jongen eens ongelijk. Dus is het aan zijn trainers om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen. En dat is niet gebeurt. Kwalijke zaak.[/quote]
Mee eens.
Wat een ellende.
Siem doet er alles aan om straks tot die 23 te behoren. Geef die jongen eens ongelijk. Dus is het aan zijn trainers om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen. En dat is niet gebeurt. Kwalijke zaak.[/quote]
Mee eens.
Wat een ellende.